Заказ оборудования
Регистрация на курсы
Вхід для партнерів
+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86
Alcatel
Banner infotel led
AMP
Platan
Edizon
Zyxel
Eaton

Новинки

Служба сервісної підтримки HelpDesk

Служба сервісної підтримки HelpDesk

 

Служба сервісної підтримки HelpDesk використовує глобальні сервісні ресурси нашої компанії, з допомогою яких обробляються усі запити, що надходять до нашого відділу сервісу.  HelpDesk являє собою підтримку та професійне обслуговування усього спектру обладнання, яке ми постачаємо (проектування, інсталяція, моніторинг, діагностика, програмування та ін.).

До Служби підтримки можна звернутись за телефоном чи електронною поштою і залишити заявку на проведення віддалених робіт, на виїзд інженера, на консультацію чи навчання.

При надходження заявки до служби HelpDesk, вона перенаправляється до відповідної групи спеціалістів нашої компанії, де їй призначається відповідальний співробітник. Служба HelpDesk дозволяє організувати:

Звертайтесь до нас і ми у найкоротші строки вирішимо ваші задачі

Гаряча лінія HelpDesk:

03110, Україна, Київ, вул. Солом’янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028

e-mail: service@infotel.ua

Контактна особа: Володимир Мельничук

Читайте також

Гарантійне обслуговування

Разове обслуговування

Сервісне обслуговування

Гарантійне обслуговуванняРазове обслуговуванняСервісне обслуговування
© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі