+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Alcatel-Lucent Enterprise

Новинки

Fanvil H2S

Fanvil H2S
IP- телефон Fanvil H2S - створений спеціально для готелів, що пред'являють високі вимоги до телефонної інфраструктури та якості сервісу. Підтримує до 2-х SIP-акаунтів, харчування PoE. Вартість: 60 USD.

Оптимізація роботи мед. установ за допомогою сучасних технологій

 

Рішення Alcatel-Lucent Enterprise для сфери охорони здоров'я розвивають мережі і сприяють впровадженню IoT-пристроїв в медицині, надають інструменти з обміну знаннями та повідомленнями, допомагають організовувати спільну роботу, надають співробітникам мобільність, автоматизують рутинні процеси.
Оскільки комунікації на всіх рівнях проходять жвавіше, медичні працівники можуть приділяти більше уваги тим напрямкам, які в даний момент більш пріоритетні.
Наприклад спілкуванню з пацієнтами, збір анамнезу.
Комунікації в режимі реального часу є життєво важливим компонентом того, як компанія Alcatel-Lucent Enterprise об'єднує установи охорони здоров'я в одну злагоджену систему. Покращуючи процес надання допомоги пацієнтам і спрощуючи роботу медичного персоналу, таким чином клініки формують навколо своєї основи лояльну середу.
Переваги які надають рішення Alcatel-Lucent Enterprise для пацієнтів і персоналу:
Високий ступінь задоволеності пацієнтів під час дзвінків, візитів і перебування в стаціонарі при гострих, хронічних або прикордонних станах.
- Підвищення безпеки пацієнтів завдяки миттєвому доступу до найкращих доступним ресурсам і відправці потрібної інформації потрібній людині в потрібний час.
- Поліпшення догляду за пацієнтами завдяки обміну знаннями за рахунок розширення співпраці між лікарями різних спеціалізацій, а також взаємодії з пацієнтами за межами лікарні.
ALE надає спеціалізовані мережеві і комунікаційні послуги для постачальників медичних послуг, щоб оптимізувати методи надання медичної допомоги.

Рішення Alcatel-Lucent Enterprise для сфери охорони здоров'я розвивають мережі і сприяють впровадженню IoT-пристроїв в медицині, надають інструменти з обміну знаннями та повідомленнями, допомагають організовувати спільну роботу, надають співробітникам мобільність, автоматизують рутинні процеси.

Оскільки комунікації на всіх рівнях проходять жвавіше, медичні працівники можуть приділяти більше уваги тим напрямкам, які в даний момент більш пріоритетні. Наприклад спілкуванню з пацієнтами або збір анамнезу.

Комунікації в режимі реального часу є життєво важливим компонентом того, як компанія Alcatel-Lucent Enterprise об'єднує установи охорони здоров'я в одну злагоджену систему. Покращуючи процес надання допомоги пацієнтам і спрощуючи роботу медичного персоналу, таким чином клініки формують навколо своєї основи лояльну середу.

Переваги які надають рішення Alcatel-Lucent Enterprise для пацієнтів і персоналу:
Високий ступінь задоволеності пацієнтів під час дзвінків, візитів і перебування в стаціонарі при гострих, хронічних або прикордонних станах.

ALE надає спеціалізовані мережеві і комунікаційні послуги для постачальників медичних послуг, щоб оптимізувати методи надання медичної допомоги.

Якщо Вам цікаво отримати повну консультацію відносно рішеннь від компанії Alcatel-Lucent Enterprise, звертайтесь до нас в офіс:

03110, Україна, Київ, вул. Солом’янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua

Також, Ви можете заповнити форму запиту.

© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі