+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Platan

Завантажити

Новинки

Новий модельний ряд лінійних світильників

Шановні наші Замовники і Партнери!Використовуючи інноваційні розробки в області освітлення і сучасні комплектуючі, групі розробників компанії ІнфоТел вдалося добитися значного зниження споживаної потужності при збереженні існуючого рівня світлового потоку, а в певний нових моделях домогтися збільшення рівня світлового потоку при біьше низькому споживанні.Ми хочемо проінформувати Вас про повне оновлення модельного ряду лінійних світильників. Новий модельний ряд лінійних світильників має поліпшені технічні характеристики. Основна відмінність нового покоління лінійних світильників від попереднього покоління в тому, що в при меншій споживаної потужності вони на виході дають такий же рівень світлового потоку, як і моделі лінійних світильників попереднього покоління. Нашим замовникам ми готові надати зразки нових лінійних світильників для тестування, нашим партнерам - для презентації клієнтам в нових проектах і використання в якості демообразцов. Будемо раді взаємовигідній співпраці.Команда ІнфоТел.

Naso CC - статистика і колл-центр для Вашої АТС

Naso CC є програмним забезпеченням Call Center (Контакт Центр), яке дозволяє обробляти вхідний і вихідний телекомунікаційний трафік у вашому офісі. Naso CC розширює функціональність АТС Platan, або телекомунікаційного сервера Libra, функціями, типовими для Call Center. Як, наприклад: управління трафіком, додаток для агентів (операторів), яке дозволяє увійти в систему, надати інформацію про тих, що дзвонили клієнтів, статистичні дані про дзвінки та часу роботи.

Naso CC дозволяє інтегрувати існуючі бази даних про клієнтів в систему, для відображення інформації про них, під час вхідного дзвінка.

Система складається з наступних елементів:

Сервер Naso CC зв'язується з АТС Platan через протокол PCTI. Він інтегрується з АТС і дозволяє управляти цільовими групами, реєструвати агентів (операторів) і контролювати всю їх діяльність за певними напрямами (відображення інформації про виклики, збереження історії всіх дзвінків).

Додаток агента (оператора) дозволяє увійти в систему (зареєструватися), одночасно виконуючи вхід в систему роботи з цільовими групами і відправити повідомлення про те, що агент (оператор) готовий обробляти виклики. Оператор бачить всю інформацію про вхідний дзвінок (АВН, ім'я клієнта, лінія) до того, як його прийняти. Зміна статусів дозволяє повідомляти час для дзвінків та інших видів діяльності. Оператор може бачити всю історію дзвінків клієнтів, пропущені дзвінки, кількість очікують клієнтів на всіх лініях в черзі.

Додаток супервайзера (адміністратора) дозволяє переглядати: роботу всіх операторів в реальному часі, чергу на всіх лініях, а також аналізувати роботу агентів (операторів) (реєстр, число оброблених дзвінків, продуктивність праці оператора). Також це додаток дозволяє: визначати лінії, користувачів, завдання по цільових групах.

Додатки Naso CC доступні у вигляді:

  • Супервайзер
  • агент Стандарт
  • Агент Лайт (недоступно відображення інформації на екрані ПК)
Можливості додатків NASA СС
Супервайзер  
Агент  
Агент Лайт  
Реєстрація в цільові групи по телефону
X
Реєстраціяя в цільовіе групи використовуючи додаток для ПКXX
Можливость зміни статусів активності для агентівXX
Додатки для супервайзера включаючи всю статистикуX
Історія дзвінків, пропущені дзвінки і т.п.XX

 

 

 

 

Вимоги до сервера і працюючих ПК агентів-операторів:

Сервер Naso CC                                  
Naso CC аgent                                            
процесор Pentium IV або вище
мін 1 Гб оперативной пам`яті CD-ROM
Мережева карта
Windows 7, 200x Server, XP Pro,
Vista
NET Framework 3.5 
процесор Pentium IV або вище
мін 1 Гб оперативної памяті
Мережева карта
Windows 7, Vista, XP
NET Framework 3.5

 

 

 

 

Підтримуючі АТС:

  • АТС Platan Prima
  •  АТС Platan Micra, Sigma, Optima з картою LAN або LAN / VoIP
  •  АТС Platan Libra

Можливості системи:

Сервер Naso CC

  • Моніторинг діяльності операторів 
  • Статус операторів ( "зареєстрований", "незареєстрованих", "не турбувати") 
  • Статус телефону 
  • Моніторинг черги вхідних дзвінків для груп операторів 
  • База даних всіх викликів (прийняті і пропущені) 
  • Інтеграція з базою даних клієнтів для отримання інформації по клієнту під час його дзвінка і надання цієї інформації операторам

Naso CC агент - додаток для оператора включає:   

  • вхід в систему (відправка повідомлення про можливість відповідати на дзвінки)   
  • зміна статусу оператора (наприклад, при статусі «не турбувати» дзвінки, крім попрямують на цього агента)   
  • відображення інформації про клієнтів в черзі на інфо-лініях   
  • відображення інформації про поточний виклик (номер телефону абонента, ім'я клієнта, якщо інформація про нього внесена в базу даних, назва лінії, по якій йде дзвінок) 
  • тривалість дзвінка 
  • історія дзвінків 
  • історія зміни статусу оператора 
  • список пропущених викликів

Naso CC агент - додаток для оператора включає:

  • вхід в систему (відправка повідомлення про можливість відповідати на дзвінки) 
  • зміна статусу оператора (наприклад, при статусі «не турбувати» дзвінки, крім попрямують на цього агента) 
  • відображення інформації про клієнтів в черзі на інфо-лініях відображення 
  • інформації про поточний виклик (номер телефону абонента, ім'я клієнта, якщо інформація про нього внесена в базу даних, назва лінії, по якій йде дзвінок)
  • тривалість дзвінка 
  • історія дзвінків 
  • історія зміни статусу оператора 
  • список пропущених викликів 

Для отримання великої інформації щодо Naso CC Call Centerj зверніться до нас в офіс:

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: georg@infotel.ua

Контактна особа: Георгій Горпиніч, керівник партнерської мережі.

Вартість: від 924 y.о.

© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі