Про компанію | Рішення | Виробники | Підтримка | Учбовий центр |
Технічна підтримка / ІТ Аутсорсінг
Новинки
Вітаємо нашого колегу
Поспішаємо привітати нашого колегу з Грузії Jemal Kentchadze з успішною здачею екзаменів за рішеннями OpenScape Enterprise виробництва Unify. Підтверждені статуси: Sales Specialist OpenScape Enterprise & Technical Expert OpenScape Enterprise Express.Технічна підтримка / ІТ Аутсорсінг
Переваги сучасних засобів голосового зв'язку (телефонія), передачі даних, IT безпеки і захисту інформації, контролю доступу та відеоспостереження, кондиціонування, гарантованого живлення й світлодіодного освітлення повністю розкриваються тільки при їх проектуванні фахівцями, які мають досвід і спеціалізовані знання у відповідній області, при грамотній установці і якісної Технічної підтримки / ІТ аутсорсингу. Наші фахівці (інженери і монтажники), що пройшли спеціалізовані курси в навчальних центрах виробників і мають відповідні сертифікати, змусять найскладнішу техніку працювати на Вас з повною віддачею, зроблять її використання простим і зручним.
Ми пропонуємо нашим клієнтам індивідуальні та вигідні умови по Технічній підтримці або повного ІТ Аутсорсингу всієї ІТ-інфраструктури компанії, тобто зрадити в професійні руки всі турботи, пов'язані з підтримкою Вашого ІТ-обладнання.
Користуючись нашими послугами з Технічної підтримки / ІТ Аутсорсингу, Ви отримуєте надійного технічного партнера, отримуєте можливість оперативного вирішення поточних завдань з технічної підтримки, а також кваліфіковану допомогу при стратегічному плануванні та розвитку ІТ-інфраструктури.
Перелік пропонованих послуг з Технічної підтримки:
- Сервісне обслуговування ІТ-обладнання на постійній основі (за договором)
- Сервісне обслуговування ІТ-обладнання за разовими заявками (без договору);
- Ремонт обладнання;
- Підтримка HelpDesk ( "гаряча лінія").
Перелік пропонованих послуг з ІТ Аутсорсингу:
- Розробка комплексних технічних рішень;
- Підготовка технічних завдань на проектування і впровадження;
- Проектування комплексних ІТ-рішень;
- Впровадження комплексних ІТ рішень «під ключ»;
- Виконання комплексу робіт з модернізації обладнання;
- Комплексна технічна підтримка ІТ рішень на постійній основі.
Маючи великий досвід проектування і реалізації проектів з використанням ІТ обладнання різних виробників, компанія «ІнфоТел» готова запропонувати комплексну Технічну підтримку / ІТ Аутсорсинг Вашого обладнання.
Телекомунікаційні системи (Телефонія, IP АТС, міні АТС):
- Alcatel-Lucent Enterprise - для малого і середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку;
- Unify (раніше Siemens Enterprise Communications) - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку;
- Avaya - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку;
- Platan - рішення для малого, середнього бізнесу та підприємств;
- Asterisk - є найпопулярнішою open source системою IP-телефонії, яка підтримує практично всі популярні протоколи і має свій власний (IAX). Дозволяє вирішувати нестандартні і специфічні завдання;
- Cisco - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств і корпорацій;
- Gigaset Pro - телефонія для малого і середнього бізнесу;
- ТЕЛРОС - рішення для організації аудіоконференцзв'язку;
- Call Center - індивідуальні рішення на телекомунікаційної платформі різних виробників.
- Alcatel-Lucent Enterprise;
- Cisco;
- Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company.
Системи відеоспостереження та СКД:
- Konftel;
- Policom; LifeSize, підрозділ Logitech;
- Bosch.
- Телефонні консультації - все сервісні запити до служби технічної підтримки HelpDesk приймаються за єдиним багатоканальним номером в Києві 044 490-26-29, клієнт отримує кваліфіковану консультацію від наших сертифікованих фахівців з обслуговування обладнання;
- Звернення по електронній пошті - все сервісні заявки приймаються на єдину адресу електронної пошти служби технічної підтримки HelpDesk service@infotel.ua. Надходжені заявки переправляються на групу технічних фахівців і обробляються відповідальним співробітником нашої компанії.
2. Віддалений доступ:
- фахівці сервісного центру підключаються до обладнання клієнта за допомогою віддаленого доступу (без виїзду на об'єкт) і здійснюють діагностику, програмування і усунення неполадок віддалено.
3. Виїзд до Замовника:
- фахівці сервісного центру виїжджають на об'єкт клієнта і виконують діагностику, обслуговування і при необхідності заміну вийшов з ладу обладнання.
Пропоновані умови на сервісну підтримку:
В даний момент на постійному сервісному обслуговування нашої компанії знаходяться більш 20 клієнтів з різними моделями телекомунікаційних систем і кількістю обладнання.
Ми раді надати допомогу по організації процесу технічної підтримай / ІТ аутсорсингу, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки ІТ рішень і навчання Ваших фахівців.
Звертайтеся до нас!
03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205Тел .: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: service@infotel.ua