+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Unify (раніше Siemens Enterprise Communications)

Новинки

IP-телефон X4 (X4G)

IP-телефон X4 (X4G)
Fanvil X4 (X4G) - IP-телефон, що ідеально підходить для використання в готелях і готелях. Пристрій підтримує 4 SIP-аккаунта, має великий кольоровий ЖК дисплей, а також другий екран з DSS / BLF клавішами - ці функції дозволяють отримувати інформацію про стан абонентів, а також швидкий доступ до необхідних контактів. Вартість: 90 USD.

Контакт-центри OpenScape

Контакт-центри OpenScape

Набір перевірених рішень для контакт-центру, які допоможуть Вам встигати за змінами потреб клієнтів і зберігати конкурентоспроможність

Перед контакт-центром організації стоять такі завдання, як інтеграція різних комунікаційних каналів, підвищення продуктивності праці агентів і вдосконалення операцій при забезпеченні контролю витрат і високої якості обслуговування клієнтів.

Ми можемо допомогти Вам досягти цих цілей за допомогою рішення "Контакт-центр OpenScape". Він простий в розгортанні і дозволяє збільшити число заявок, оброблених після першого звернення, завдяки тій провідній в галузі інтелектуальної маршрутизації на основі навичок, поряд з призначеним для користувача робочим столом / можливостями спільної роботи. В результаті дане рішення дозволяє не тільки підвищити якість обслуговування клієнтів, а й більш ефективно використовувати найцінніший ресурс контакт-центру - його агентів.

Пакет рішень

Наша пропозиція для контакт-центрів OpenScape - це набір рішень, які підходять для організацій будь-якого типу, масштабу і володіють різним досвідом взаємодії з клієнтами. Від колл-центру підтримки клієнтів до автоматизованих систем збору даних, від підтримки агентів до самообслуговування - ми пропонуємо найважливіші додатки з обслуговування замовників, необхідні Вам для підтримки і розвитку клієнтської бази.

Ми пропонуємо повний набір інтегрованих пакетів програмних додатків, що охоплюють багатоканальні вхідні / вихідні дзвінки та системи самообслуговування / IVR, які підвищують ефективність і результативність роботи контакт-центрів компанії. У пакет "Контакт-центр OpenScape" входять наступні програмні додатки для обслуговування клієнтів:

Багатоканальна маршрутизація між декількома вузлами відповідно до навичками і механізм створення звітів по вхідних голосових викликів, електронній пошті, веб-чатах, факсу, голосової пошти і зворотним викликам (callback) для середніх і великих контакт-центрів.

Багатоканальна маршрутизація в рамках одного вузла по групам і механізм створення звітів по вхідних голосових викликів, електронній пошті, веб-чатах, факсу, голосової пошти і повторним дзвінків для малих і середніх контакт-центрів.

Автономне або інтегроване рішення управління вихідними викликами, в якому використовується запатентований метод автоматичного обдзвону, управління кампаніями і списками, а також можливості запису дзвінків.

Чисто програмна, відкрита, заснована на стандартах платформа самообслуговування, що підтримує кнопковий тональний набір і сервіси з підтримкою мови, інтегровані з бізнес-додатками і базами даних.

Контакт-центр може перетворитися в складний масив технологій. Але завдяки оптимізованої архітектурі і гнучким варіантів розгортання рішення "Контакт-центр OpenScape" Ви зможете стати володарем контакт-центру світового класу. Незалежно від того, чи є Ви агентом, менеджером або адміністратором контакт-центру, простота використання і графічні інтерфейси контакт-центру OpenScape, дозволять сконцентруватися на тому, що дійсно важливо: на Ваших клієнтів.

Контакт-центр OpenScape може розгортатися як автономного рішення, керованих сервісів або хостового пропозиції. Будучи оптимізованим для центрів обробки даних і віртуалізованих серверних середовищ, програмне забезпечення OpenScape Contact Center може працювати в існуючій ІТ-інфраструктурі без необхідності придбання обладнання певного виробника для кожного місця розташування. Ви можете почати з функціоналу вхідних викликів, а потім легко додати вихідні дзвінки, електронну пошту, веб-чати і повторні виклики, набуваючи відповідні програмні ліцензії.

Ключові характеристики і переваги

Для того, щоб отримати кваліфіковану консультацію на предмет вибору оптимального рішення для вашої компанії, звертайтеся до нас в офіс:

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.com.ua

Також, Ви можете заповнити форму заприту

Читайте також

HiPath 4000

Сімейство HiPath 3000

HiPath 4000Сімейство HiPath 3000
© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі