+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Unify (раніше Siemens Enterprise Communications)

Новинки

Gigaset S820 Інтелектуальна практичність

Gigaset S820 Інтелектуальна практичність
Gigaset S820 - це радіотелефон, в якому знайшли втілення найсучасніші технології. Він оснащується 2,4-дюймовим сенсорним екраном і зручною клавіатурою, причому на заставку можна помістити до шести улюблених функцій для швидкого доступу. Зручними функціями цього телефону є блокування анонімних дзвінків і переадресація текстових повідомлень. Крім того, варто відзначити його високу економічність, яка забезпечується технологією Eco Mode Plus2.

OpenScape Voice

OpenScape Voice - платформа операторського класу заснована на протоколі SIP. На сьогоднішній день це єдине рішення на ринку, яке повністю інтегровано з уніфікованими комунікаціями. OpenScape Voice заснований на OpenScape UC і включає в себе всі функції, що надаються UC Server.

OpenScape Voice масштабується до 100 000 користувачів в єдиній системі, і практично необмежену кількість користувачів в мережі. Вона може підтримувати до 3000 філій і до 6000 бізнес-груп, включаючи розраховані на багато користувачів можливості, тому ідеально підходить для великомасштабних корпоративних мереж і постачальників послуг. OpenScape Voice має операторський клас надійності і відмовостійкості і використовує відкриті стандарти.

OpenScape Voice забезпечує цілісне рішення для побудови або міграції в IP великих підприємств, хостингу послуг голосового зв'язку для провайдерів. Його архітектура забезпечує виняткову надійність і відмовостійкість, а також формує основу для IT-інтегрованих комунікацій з дата-центру, забезпечуючи низьку сукупну вартість володіння (TCO) і швидке повернення інвестицій (ROI).

Основні переваги і функціональні можливості

OpenScape Voice підтримує широкий спектр абонентських пристроїв і додатків, які можуть перебувати в будь-якому місці IP-мережі. Користувачі можуть мати будь-яку комбінацію IP-телефонів, програмних клієнтів, мобільних клієнтів і т. Д. Кожен користувач може мати кілька пристроїв, все на одній користувальницької ліцензії, на відміну від систем конкурентів.

OpenScape Voice використовує прості правила ліцензування для кожного користувача, не прив'язані до сайтів або філіям, а також забезпечує настільки ж просту міграцію - одного користувача, команди, групи, філії або мережі одночасно.

Виняткова архітектурна надійність і підтримка географічно розділених вузлів, означає, що немає ніякої втрати управління викликами, або білінгових даних при кожному окремому відмову в будь-якому місці.

Також використання відкритих інтерфейсів дозволяє легко взаємодіяти з іншими системами зв'язку і просту інтеграцію бізнес-додатків і бізнес-процесів.

Економічна вигода

Технології цікаві, але економія дійсно важлива, і в цьому OpenScape Voice також чудовий. Зверніть увагу, що це реальний досвід клієнтів, а не тільки теоретичні прогнози.

Сьогодні тенденції, такі як віртуалізація, продовжують знижувати вартість володіння програмним забезпеченням, системами зв'язку і дозволяють їм плавно розвиватися в уже розгорнутих дата-центрах. (Зазвичай віртуалізація може скоротити кількість серверів великих компаній на 30% - 60%). Звичайно OpenScape включає в себе опцію для віртуалізації.

Відчутні результати

Прискорення комунікацій і підвищення темпу спільної роботи за допомогою OpenScape Voice. Єдиний в світі програмний комутатор корпоративного класу на базі протоколу SIP

Безмежні комунікації, зараз і в майбутньому. У корпоративної мережі об'єднання передачі мови і даних в єдиному рішенні на базі продуктів IP конвергенції має безліч переваг. Але зараз це має більший сенс ніж коли б то не було раніше.

Оскільки пропонуючи OpenScape Voice, Siemens Enterprise Communications пропонує не тільки повну надійність рішення операторського класу, а й функції та характеристики корпоративної комунікаційної системи.

OpenScape Voice прекрасно підходить великим компаніям, які шукають глобальне корпоративне рішення, транснаціональним і великим компаніям, що мають кампусну структуру або кілька розподілених об'єктів, які об'єднуються в єдину комунікаційну мережу.

Це рішення втілює в життя концепцію LifeWorks, оскільки інтегрує операторські, корпоративні та домашні мережі, а також провідні та безпровідні мережі. Тим самим формується універсальний домен, який стирає межі, що накладаються сучасними технологіями і повністю реалізує Відкриті комунікації.

За допомогою OpenScape Voice ваше підприємство може поліпшити бізнес-процеси, прискорити обмін інформацією та прийняття рішень, і тим самим отримати конкурентні переваги, до яких прагне будь-яка компанія.

Привабливіше для бізнесу

OpenScape Voice дозволяє помістити комунікації в центр всіх ваших бізнес-процесів:

Крім цього, завдяки OpenScape Voice ви можете вибрати ті пристрої і клієнти, які більше відповідають вашому бізнесу - кожне з яких націлене на захист ваших активів і збільшення ефективності користувачів.

Технічні характеристики OpenScape Voice - це основа стратегії Уніфікованих Комунікацій компанії Siemens Enterprise Communications, а також частина всього сімейства телекомунікаційних рішень для підприємств. Що б не було потрібно Вашому підприємству, OpenScape Voice задовольнить будь-яким Вашим вимогам до телекомунікацій.

Це багатофункціональна система нового покоління, яка ідеально підходить і для Вашої поточної IT-середовища, і для планованих до розгортання дорогих додатків, що забезпечує легку міграцію.

Це дійсно унікальне комутаційне програмне забезпечення операторського класу, побудоване на базі справжніх стандартів SIP, яке забезпечує надійність, гнучкість і можливість відновлення даних. OpenScape Voice працює на основі операційної системи Linux і Resilient Telco Platform, що забезпечує його виняткову надійність.

OpenScape Voice може підтримувати до 100 000 користувачів на вузол і практично необмежене число користувачів в масштабах мережі підприємства або зовнішньої хост-мережі. Або ж, при необхідності, можна вибрати налаштування за кількістю користувачів від 300 до 5000.

Всі ці характеристики вигідно виділяють OpenScape Voice на тлі пропозицій конкурентів, і дозволяють назвати його рішенням з найменшим показником Загальною Вартості Володіння (TCO) з існуючих на сьогоднішній день.

OpenScape Voice зосереджується на десятках нових функцій і характеристик, що включають і нижченаведені характеристики, розроблені спеціально для того, щоб оптимізувати і ще більше зміцнити його здатність привести клієнтів до відкритих рішень OpenPath

Додатково надається широкий спектр інших ключових для бізнесу елементів комунікацій, які забезпечують гармонійний ріст і спланований перехід від уже існуючої у клієнта телекомунікаційного середовища до використання відкритих рішень з області OpenPath.

Це включає в себе, по вибору, такі ключові бізнес-додатки як конференц-зв'язок, голосова пошта, єдина система обміну повідомленнями, мультимедійні технології спільної роботи (голосова, відеозв'язок, електронна пошта, інформаційний менеджмент), а також можуть бути додані технології спільної роботи , засновані на статусі присутності у вигляді хост-рішень Центру збору та обробки даних.

 

Архітектура/структура
Програмний комутаторУ звичайних мережах з комутацією каналів апаратне і програмне забезпечення не є незалежними. «Програмний комутатор» означає, що лежить в основі апаратне забезпечення відділяється від самого коммутирующего додатки. Архітектура програмного комутатора сама по собі розширювана без обмежень, а його швидкодія залежить тільки від лежачого в основі обладнання та доступності таких компонентів, як шлюзи і додатки
Непатентована операційна системаПрограмне забезпечення системи виконується на основі операційної системи Linux. Це також комбінується з програмним забезпеченням групового контролю, що об'єднує всі складові системи в якості резервного вузла.
Resilient Telco Platform (RTP)

Відмовостійка телекомунікаційна платформа

Це розподілена програмована і відмовостійка єднальна платформа, яка надає послуги, що дозволяють виконувати додатки у відповідності з наступними найважливішими принципами архітектури:
  • Можливість відновлення даних (збереження дзвінків при збоях, облік викликів і часу розмов продовжує діяти)
  • Прозорість місцезнаходження (резервні екземпляри, зменшують помилкові сигнали (частоти), роблять розподілену архітектуру відмовостійкої і розширюється на рівні програмного забезпечення)
Стабільна серверна платформа
Stable Server Platform
Програмне забезпечення OpenScape Voice виконується на високонадійних відмовостійких серверах промислового стандарту, що забезпечують високоякісну доступність системи операторського класу, завдяки комбінації її унікальною програмної архітектури з системою резервування компонентів на рівні апаратного забезпечення
Масштабованість

OpenScape Voice - значно розширювана, є конфігурації для кількості користувачів максимум до 100 000 на вузол (і віртуально необмежену кількість користувачів в мережі) і мінімум до 300 пльзователей, зі збереженням тих же необхідних для користувача і мережевих функцій для будь-якої кількості користувачів. Для користувачів в кількості від 300 до 5000 резервування каналу є додатковою функцією, а медіа сервери і системи управління також інтегровані в ту ж комп'ютерну платформу, що забезпечує більш високу рентабельність.

Можливість розширення стосується не тільки кількості користувачів, але додаткових функціональних областей, в яких комунікаційне рішення можна доповнити новими характеристиками і функціональністю оригінальної архітектури Уніфікованих Комунікацій

МедіаСервери

OpenScape Voice використовує медіасерверу для забезпечення функції Сигнали і Повідомлення. Вони можуть бути як зовнішніми (для більшої кількості користувачів), або вбудовані - для систем, розрахованих на користувачів в кількості від 300 до 5000. Зовнішні медіасерверу також можуть запропонувати спеціальні програми, такі як обмін повідомленнями і конференц-зв'язок. Вбудований медіасерверу - дуже економічний з точки зору систем, розрахованих на користувачів від 300 до 5000, так як він виконується на тому ж сервері, що і програмне забезпечення OpenScape Voice.

Інтерфейс Відкритих дадатківІнтерфейси відкритих стандартів, зокрема SIP і SIP.Q дозволяють легко додавати OpenScape Voice і інші додатки, і це забезпечує більшу гнучкість у побудові тієї конфігурації мережі, яка найкращим чином підтримує бізнес кліентов.Siemens використовує інтерфейси відкритих стандартів для підтримки партнерських програм, таких як ACD systems.
Протокол ініціації сесії (SIP)SIP це протокол прикладного рівня у відкритих системах лоя установки, модифікації і завершення процесів телефонії, присутності при конференц-зв'язку, повідомлення про події та інших функцій, які використовуються в IP мережі

Розгортання і міграція

OpenScape Voice можна використовувати як в оверлейной (накладається) мережі з плавною міграцією поточних користувачів, так і в якості повної заміни традиційних систем PBX. Повна ліцензія спрощує процеси розгортання та мінімізує витрати, а підтримка існуючих систем Siemens таких як медіа шлюзи з підвищеною живучістю, забезпечує захист інвестицій.
Функції для абонентів/кінцевих користувачів
Телефонія на підприємстві

OpenScape Voice підтримує широкий спектр різних функцій телефонії таких як:

  • очікування виклику 
  • автоматичний дозвон 
  • перенаправлення виклику 
  • Єдина система обміну повідомленнями 
а також безліч інших

Робочі групи і користувачі

Ось лише три з безлічі функцій в цій категорії:

  • Коди авторизації: забезпечують контроль доступу особами поза робочої групи 
  • Безпека перевести виклик: запобігає від перевести виклик на неправильному напрямку 
  • Незакріплені робочі місця: Дозволяє користувачеві використовувати інший телефонний апарат або працювати з іншого місця зі збереженням усіх звичних
Архітектура веб-сервісів

 

  • Інтеграція з веб-інтерфейсами
  • Гнучкий доступ для особистого управління абонентом
  • Триваюча інтеграція з іншими веб-додатками
  • Інтеграція з веб-системами управління

 

Інтеграція функції Інформаційний центр
  • Можливість встановити і підтримувати будь-який відповідний центр збору інформації
  • Надання послуг з єдиного інформаційного центру для більш зручного управління та незалежності від локальних кордонів
Додатки

OpenScape Voice підтримує наступні додатки:

  • HiPath Xpressions
  • HiPath ComAssistant
  • HiPath ProCenter
  • OpenScape Video
  • HiPath MetaManagement
  • HiPath Serviceability Platform for Applications (HiSPA)
  • OpenScape UC Application
Платформа Уніфікованих Комунікацій
  • Будь-яким способом в будь-який час в будь-якому місці можливість вийти на зв'язок, що підвищує гнучкість і ефективність роботи 
  • Інструмент для трансформації вашого бізнесу дає вам значну перевагу над конкурентами
Мобільність
  • Гнучкість і більшу зручність для бізнесу та співробітників 
  • Доступ з будь-якої точки, доповнений функціями точки присутності і іншими розширеними додатками
Безпека та надійність
Рівень надійності операторського класуOpenScape Voice не має одиничних відмов і надає на 99.999% підтверджену готовність до роботи. У малоймовірному випадку повного збою комунікацій в основній системі OpenScape Voice, існує кілька надзвичайних заходів:
  • Географічне поділ вузлів дозволяє встановити два сервера в абсолютно різних місцях, таким чином, неприємна пригода в одному з місць не завдасть шкоди всій комунікаційної інфраструктури 
  • Медіа шлюзи з підвищеною «живучістю» - Survivable Media Gateways (SMG) - встановлюють зв'язок з різними протоколами автоматичного перерозподілу каналів, що підтримують телефонну мережу загального доступу (PSTN) і таким чином дозволяють зберегти поточні виклики і зробити основні локальні операції
  • OpenScape Voice Edge System - це незалежний міні-системи HiPath, за допомогою яких можна здійснювати всі функції управління з'єднаннями через програмний комутатор для забезпечення безперервного вказівки комунікаційних послуг до тих пір поки не відновиться зв'язок з основною системою OpenScape Voice
Функції безпеки

Функції безпеки забезпечують безпеку в різних аспектах системи, таким як, облік викликів і часу розмови абонентів, файли даних, і інтерфейси управління. Наступні функції відносяться до функцій безпеки:

  • Безпека управління обліковими записами і паролями 
  • Безпека обліку викликів і часу розмови 
  • Безпека картотеки даних 
  • Захист від атак типу відмови в обслуговуванні 
  • Ведення журналу подій 
  • Безпека передачі даних 
  • Безпека співпроцесора OpenScape Voice 
  • Протокол передачі гіпертексту через захищені сокети SSL 
  • Базовий захист IP рівні реєстрації
  • Безпека медіа потоку 
  • Забезпечення доступу і захисту реєстрації Надійний CLI (інтерфейс рівня викликів)
  • Безпечний командний процесор для OpenScape Voice допоміжний інтерфейс 
  • Надійне зберігання пароля доступу до докладної інформації про виклики (CDR)
  • Механізм засекречування SIP
  • Підтримка протоколу TLS -мережна зв'язок 
  • Підтримка протоколу TLS -Користувальницькі доступ вірусна захист 
  • Забезпечення доступу до віртуальної локальної мережі VLAN
Функції управління обліковими записами і паролямиНадає адміністраторам більше гнучкості у виборі формату паролів (ступінь складності), терміну дії паролів, і політики повторного використання паролів, а також і політики щодо облікових записів, наприклад, по відключенню бездіяльних облікових записів

Рішення

OpenScape Voice дозволяє вам надавати голосові сервіси з централізованого центру обробки інформації, так само як сервіси інших бізнес-додатків, тим самим значно скорочуючи ваші витрати: як правило більш ніж на 20%. У той же час, ви можете надавати однаково повний набір функцій і забезпечити однакові навички в рамках всієї вашої мережі.

Це рішення має унікальну відкриту архітектуру програмного комутатора операторського класу на базі протоколу SIP, який утворює основу для Універсальних комунікацій і надає розширений набір функцій. Дане рішення ідеально для середніх і великих компаній, а також для провайдерів послуг класу managed service.

OpenScape Voice поддерживает плавный переход вашей сети к Открытым коммуникациям – для одного пользователя, группы пользователей, департамента, филиала или для всей сети, в любом случае обеспечивая защиту инвестиций.

OpenScape Voice підтримує плавний перехід вашої мережі до Відкритим комунікацій - для одного користувача, групи користувачів, департаменту, філії або для всієї мережі, в будь-якому випадку забезпечуючи захист інвестицій.

При розгортанні надання голосових сервісів в рамках великого підприємства, рішення має найнижчий показник Повної вартості володіння (TCO) і кращий можливий показник Повернення інвестицій (ROI). І нарешті, дане рішення побудовано на платформі SOA / веб сервісів для простої і ефективної інтеграції бізнес-процесів.

ЦОДОТЕЛЕФОНІЯ

Ви будуєте ЦОД, але не знаєте як отримати від нього максимальний ROI?

Багато компаній вже побудували власні ЦОДи, а інші тільки починають. Якщо перед Вами стоять такі завдання, як: ефективне використання потужностей Цодов, скорочення витрат на корпоративні комунікації, підвищення гнучкості надання послуг зв'язку, то для вирішення Ваших завдань Siemens Enterprise Communications пропонує рішення ЦОДОТЕЛЕФОНІЯ - надання корпоративних комунікацій з «хмари». Рішення базується на унікальній софтсвіч-платформі OpenScape, що отримала в 2010 році нагороду на виставці VoiceCon в Орландо, США.

ЦОДОТЕЛЕФОНІЯ може бути розгорнута як в виртуализированной середовищі, так і на базі виділених серверів.

Одним з унікальних переваг ЦОДОТЕЛЕФОНІІ від SEN є можливість використання єдиного рішення OpenScape Voice декількома організаціями - multi-tenancy.Прі цьому кожна з організацій отримує свою "віртуальну комунікаційну систему", що володіє всім функціоналом OSV, і має можливість повністю керувати нею самостійно. При цьому забезпечується повна захищеність та ізольованість організацій один від одного.

Siemens Enterprise Communications пропонує своє рішення ЦОДОТЕЛЕФОНІЯ телеком і хостинг провайдерам для надання послуг корпоративним клієнтам з Цода, а також великим організаціям, які експлуатують свій власний ЦОД.

Вигоди від використання ЦОДОТЕЛЕФОНІІ для великих підприємств:

Вигоди від використання ЦОДОТЕЛЕФОНІЇ для операторів зв'язку і хостинг провайдерів:

Вигоди від використання ЦОДОТЕЛЕФОНІІ для операторів зв'язку і хостинг провайдерів:

Для зручності використання рішення ЦОДОТЕЛЕФОНІЯ Siemens Enterprise Communications пропонує 2 моделі оплати:

Переваги

Стикаючись з сучасними тенденціями зміни бізнесу, компанії шукають рішення, яке:

Переваги OpenScape Voice для бізнесу:

Більш детальну інформацію по системам зв'язку Siemens Ви можете отримати, звернувшись до нас в офіс:

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.com.ua

Вартість рішення:
від 15 000 euro

Читайте також

Міні АТС, УАТС, IP АТС Platan

Сімейство HiPath 3000

HiPath 4000

Міні АТС, УАТС, IP АТС PlatanСімейство HiPath 3000HiPath 4000
© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі