+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Технічна підтримка / ІТ Аутсорсінг

Новинки

Компанія Інфотел вітає з Великоднем !

Співробітники компанії Інфотел від щирого серця вітають вас зі Світлим Христовим воскресінням - Пасхою Господньою! Бажаємо вам виконання всіх ваших надій і благих починань, миру, добра і любові!

Ремонт обладнання в сервісному центрі

Сервісний центр компанії "Инфотел" проводить гарантійний та післягарантійний ремонт не тільки всього обладнання, що постачається, а й обладнання встановленого іншими компаніями-постачальниками.

Жоден виробник обладнання не може гарантувати безперебійну і безвідмовну роботу свого обладнання. Як правило виробники оперують термінами "відсоток виходу з ладу" на конкретну партію або модельний ряд, і чим цей відсоток нижчий, тим надійнішим вважається обладнання даного виробника. Але при цьому відсоток виходу обладнання з ладу є у всіх виробників, і жоден клієнт не застрахований від того, що може потрапити в цей відсоток браку.

Крім заводського браку на безвідмовну роботу обладнання впливає досить багато факторів, а також дотримання встановлених норм експлуатації:

У нашому сервісному центрі є необхідне демоборудованіе для діагностики несправності та перевірки працездатності після ремонту. Основними напрямками по діагностики несправності та ремонту є модулі, блоки і призначені для користувача пристрої следующх виробників;
  • Unify (раніше Siemens) - цифрові і IP телефони ОptiPoint / OpenStage, блоки живлення, жорсткі диски, магніто-оптика, периферійні модулі та плати;
  • Gigaset Pro - контролери і базові станції стандарту DECT, телефонні апарати; 
  • Alcatel-Lucent Enterprise - цифрові і IP телефони, блоки живлення, периферійні модулі та плати. 
  • Platan- цифрові і IP телефони, блоки живлення, периферійні модулі та плати; 
  • Asterisk - IP телефони і плати; 
  • ТЕЛРОС - базове устаткування.

Ремонтні роботи включають заміну зношених або поламаних радіодеталей, дисплея, згорілих плат та інших елементів. При ремонті наші фахівці використовують оригінальні і якісні запасні частини, що гарантує надійність подальшої роботи ремонтованого пристрою. При необхідності, сервісні інженери проводять діагностику плат і модулів на Демообладнання компанії. На всі виконані роботи по ремонту надається гарантія.


Для клієнтів, які перебувають на постійному сервісному обслуговуванні, всі роботи по ремонту виконуються на умовах післяплати, для них діє гнучка система знижок і розширена гарантія.

Для нових клієнтів а також для клієнтів, з якими у нашої компанії немає сервісних договорів на сервісне обслуговування на постійній основі, роботи по ремонту виконуються на умовах 100% передоплати.

Ремонтні роботи можуть виконуватися наступними способами:

Безпосередньо в сервіс центрі:

клієнт самостійно доставляє в сервісний центр обладнання, що вийшло з ладу. Спеціалісти сервісного центру приймають обладнання в ремонт, після попереднього огляду повідомляють орієнтовний термін виконання ремонту. Після проведення ремонту проводять діагностику працездатності відремонтованого обладнання, повідомляють кліента про готовність видати обладнання з ремонту. Клієнт самостійно забирає обладнання з сервіс центру.

Виїзд до Замовника:

фахівці сервісного центру виїжджають на об'єкт клієнта, проводять діагностику несправності, за наявності можливості відновити працездатність обладнання шляхом зміни програмної конфігурації, при наявності комплектуючих проводять заміну зламаних плат і / або модулів. Вартість виїзду фахівця на об'єкт оплачується окремо від вартості ремонту обладнання. На нашому складі завжди є в наявності необхідні комплектуючі для ремонту.

Звертайтеся до нас!

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел .: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
E-mail: service@infotel.ua
© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі