+380 (44)
520-20-30
+995 (577)
25-22-86

Новинки

Gigaset A420 White Чистий функціональність

Gigaset A420 White Чистий функціональність
Якщо ви шукаєте простий і надійний в роботі телефон для повсякденного використання, то оптимальним вибором буде модель Gigaset A420. Вона володіє великим висококонтрастним дисплеєм з підсвічуванням, на якому легко читаються текст і навігаційні елементи. Під вбудовану телефонну книжку можна записати до 100 номерів та імен. Висока якість звуку забезпечує технологія HSPTM. Крім того, Gigaset A420 може похвалитися високою економічністю за рахунок енергозберігаючого режиму Eco Mode Plus.

Технічна подтримка / ІТ Аутсорсінг

Переваги сучасних засобів голосового зв'язку (телефонія)передачі данихIT безпеки і захисту інформаціїконтролю доступу та відеоспостереженнякондиціонуваннягарантованого живлення й світлодіодного освітлення повністю розкриваються тільки при їх проектуванні фахівцями, які мають досвід і спеціалізовані знання у відповідній області, при грамотній установці і якісної Технічної підтримки / ІТ аутсорсингу. Наші фахівці (інженери і монтажники), що пройшли спеціалізовані курси в навчальних центрах виробників і мають відповідні сертифікати, змусять найскладнішу техніку працювати на Вас з повною віддачею, зроблять її використання простим і зручним.

Ми пропонуємо нашим клієнтам індивідуальні та вигідні умови по Технічній підтримці або повного ІТ Аутсорсингу всієї ІТ-інфраструктури компанії, тобто зрадити в професійні руки всі турботи, пов'язані з підтримкою Вашого ІТ-обладнання.

Користуючись нашими послугами з Технічної підтримки / ІТ Аутсорсингу, Ви отримуєте надійного технічного партнера, отримуєте можливість оперативного вирішення поточних завдань з технічної підтримки, а також кваліфіковану допомогу при стратегічному плануванні та розвитку ІТ-інфраструктури.

Перелік пропонованих послуг з Технічної підтримки:

Перелік пропонованих послуг з ІТ Аутсорсингу:

Маючи великий досвід проектування і реалізації проектів з використанням ІТ обладнання різних виробників, компанія «ІнфоТел» готова запропонувати комплексну Технічну підтримку / ІТ Аутсорсинг Вашого обладнання.

Телекомунікаційні системи (Телефонія, IP АТС, міні АТС):

  • Alcatel-Lucent Enterprise - для малого і середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку; 
  • Unify (раніше Siemens Enterprise Communications) - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку;
  • Avaya - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств, корпорацій і операторів зв'язку; 
  • Platan - рішення для малого, середнього бізнесу та підприємств; 
  • Asterisk - є найпопулярнішою open source системою IP-телефонії, яка підтримує практично всі популярні протоколи і має свій власний (IAX). Дозволяє вирішувати нестандартні і специфічні завдання; 
  • Cisco - рішення для малого та середнього бізнесу, великих підприємств і корпорацій;
  • Gigaset Pro - телефонія для малого і середнього бізнесу; 
  • ТЕЛРОС - рішення для організації аудіоконференцзв'язку; 
  • Call Center - індивідуальні рішення на телекомунікаційної платформі різних виробників. 
Активне мережеве обладнання, провідні та безпровідні мережі:
IT безпеку і захист інформації:

Системи відеоспостереження та СКД:

Гарантоване і безперебійне електроживлення:
Аудіо / Відеоконференцзв′язок, конференц-системи:
  • Konftel; 
  • Policom; LifeSize, підрозділ Logitech; 
  • Bosch. 
Способи надання послуг з Технічної підтримки / ІТ Аутсорсингу:
1. Технічна підтримка HelpDesk ( "Гаряча лінія"):
  • Телефонні консультації - все сервісні запити до служби технічної підтримки HelpDesk приймаються за єдиним багатоканальним номером в Києві 044 490-26-29, клієнт отримує кваліфіковану консультацію від наших сертифікованих фахівців з обслуговування обладнання; 
  • Звернення по електронній пошті - все сервісні заявки приймаються на єдину адресу електронної пошти служби технічної підтримки HelpDesk service@infotel.ua. Надходжені заявки переправляються на групу технічних фахівців і обробляються відповідальним співробітником нашої компанії.

2. Віддалений доступ:

3. Виїзд до Замовника:

Пропоновані умови на сервісну підтримку:

В даний момент на постійному сервісному обслуговування нашої компанії знаходяться більш 20 клієнтів з різними моделями телекомунікаційних систем і кількістю обладнання.

Ми раді надати допомогу по організації процесу технічної підтримай / ІТ аутсорсингу, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки ІТ рішень і навчання Ваших фахівців.

Звертайтеся до нас!

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел .: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: service@infotel.ua
© ООО «ІнфоТел-Дистрибуція» 2011.
Всі права захищено.
Разработка сайта
Контакти
03110 Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520-20-30;
Львів / Тбілісі