Криза, пов'язана з пандемією COVID-19, створивши безпрецедентні виклики для керівників бізнесу. Всім довелося адаптуватися до нової реальності і будувати нові шляхи комунікації.
Фахівці компанії Alcatel-Lucent Enterprise підготували керівництво, щоб надати підприємствам рішення для адаптації до нових умов роботи.
37% всіх підприємств заявили, що їх головними пріоритетами є забезпечення безпеки мережевої інфраструктури і модернізація комунікаційних систем або впровадження хмарних рішень, що дозволяють комунікувати і спільно працювати в віддаленому / дистанційному режимі.
З самого початку кризи бізнес-комунікації виявилися критично важливими для багатьох організацій. До них відносяться, зокрема, збільшення кількості запитів клієнтів, які потребують додаткової інформації, швидкорослі віддалені продажу, забезпечення безперервності з'єднання між співробітниками, що працюють віддалено, і співробітниками, що працюють з офісу.
Беручи до уваги все це, а також нові і майбутні вимоги до безперервності, знадобилася надійна інфраструктура для забезпечення персоналізованого цифрового досвіду, який очікують клієнти.
Нижче наведено кілька рекомендацій, які допоможуть вирішити головні критично важливі бізнес-пріоритети підприємств:
Бурхливе зростання використання пристроїв Інтернету речей (IoT) в роздрібній торгівлі, охороні здоров'я та виробництві також чинить тиск на мережу з точки зору ємності, операцій і безпеки. Спрощена підготовка, класифікація і видимість пристроїв, а також мережева безпека допоможуть забезпечити ефективне і безпечне розгортання Інтернету речей.
Зростання кіберзлочинності, включаючи витоку даних і програми-вимагачі, - це реальність нашого часу. Сьогоднішнім підприємствам потрібно безпечне середовище на всіх рівнях мережі, щоб гарантувати безпеку користувачів, пристроїв, Інтернету речей та мережевих компонентів.
Глобальні події загострили проблему необхідності розвитку мереж і технологій. З ростом числа нових пристроїв Інтернету речей, а також з переходом бізнесу і співробітників в онлайн-режим зростає і потреба в забезпеченні ефективної роботи Wi-Fi, підвищенні пропускної здатності мережі, а також в безпечному і простому управлінні мережею, в зв'язку з чим виникає гостра необхідність в модернізації мережі.
Забезпечуйте безпеку своєї мережі за допомогою високопродуктивних мультигігабітних комутаторів (Alcatel Lucent OmniSwitch® 6560, Alcatel-Lucent OmniSwitch 6860 (E и N) Stackable LAN Switch) і точок доступу Wi-Fi 6 (точок доступу WLAN Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar) з вбудованим захистом.
Переклад комунікаційних систем на новітні технології дозволить збільшити багатоканальність і тим самим розширити взаємодію з клієнтами в цифровому форматі. Після поновлення систем співробітники, що працюють з дому, зможуть користуватися усіма комунікаційними функціями, як якщо б вони були в офісі.
Вони також можуть залишатися на зв'язку з колегами через хмарні служби комунікацій і спільної роботи Rainbow™ от Alcatel-Lucent Enterprise, які забезпечують безпечне аудіо- та відеозв'язок, конференц-зв'язок, спільне використання екрану і файлів і багато іншого.
Комунікаційні системи ALE за стандартом підключаються до хмарної служби Rainbow Collaboration Cloud Service, тому користувачі можуть комунікувати один з одним природним чином зі свого мобільного телефону, комп'ютера, стаціонарного телефону або мобільного пристрою.
Крім того, в рамках чинного контракту на технічне обслуговування надається доступ до останніх версій програмного забезпечення. Це є гарантією оновлень комунікаційної системи, що дозволяє з успіхом орієнтуватися при будь-яких можливих змінах.
Деякі клієнти користуються можливістю перейти на підписку Alcatel-Lucent OpenTouch® Enterprise Cloud. Завдяки цьому рішенню вони отримали всі переваги ALE і платять тільки за те, що використовують. Щомісяця вони можуть видаляти або додавати опції за запитом, щоб адаптувати комунікаційні системи до потреб свого бізнесу.
Адаптуйте хмарні рішення для комунікацій і спільної роботи, щоб підтримувати режим віддаленої / дистанційної роботи. Підприємства не можуть дозволити собі припинити свою діяльність в періоди непередбачуваної нестабільності.
Rainbow, хмарна платформа для комунікацій і спільної роботи ALE, допомагає бізнесу пережити важкі часи, забезпечуючи співробітників сервісами, які дозволяють їм залишатися на зв'язку один з одним, клієнтами та діловими контактами, де б вони не працювали. Rainbow підтримує віддалену роботу за допомогою безпечних інструментів для спільної роботи в Інтернеті.
За допомогою Rainbow ви можете:
Безпека і конфіденційність даних мають першорядне значення. Rainbow гарантує безпеку даних через локальне зберігання даних і об'єднання технологій і рішень для забезпечення найвищого рівня безпеки.
Rainbow має сертифікати ISO 27001, HDS (французька медична сертифікація).
Більшість співробітників можуть продовжити виконання обов'язків, просто підключившись
Більшість співробітників можуть продовжити виконання обов'язків, просто підключившись до VPN через програму віддаленого доступу. Однак співробітникам, які працюють з важливою і конфіденційною інформацією, необхідний більш прямий і захищений доступ до корпоративної мережі та баз даних.
Розширте захищене підключення до корпоративної мережі у віддалених місцях, наприклад, в домашньому офісі співробітника, за допомогою точки віддаленого доступу, що забезпечує необхідні можливості підключення і безпеки.
Точка віддаленого доступу, наприклад Alcatel-Lucent OmniAccess Stellar AP1201H, забезпечує захищене і автоматичне підключення до корпоративної мережі, включаючи корпоративні додатки і бази даних, що не належать до хмарних. Інші виробники залежать від архітектур на основі контролерів.
Наші точки віддаленого доступу (RAP) засновані на архітектурі розподіленого інтелекту, що не залежать від виробника і забезпечують централізовану оркестровку і управління.
41 відсоток підприємств повідомили, що мають довгостроковий план по впровадженню рішення для віддаленої / дистанційної роботи.
Важко сказати, як буде розвиватися бізнес, якщо дивитися на ситуацію сьогодні. Але зараз очікується, що підприємства переглянуть свої плани і прискорять впровадження рішень для віддаленої / дистанційної роботи. Щоб підтримувати готовність в будь-який час, незалежно від ситуації, нижче наведені деякі рішення, що дозволяють підтримувати продуктивність ваших співробітників на найвищому рівні, де б вони не працювали: з дому, в офісі, в дорозі.
Alcatel-Lucent IP Desktop Softphone
ALE надає агентам і представникам служби підтримки клієнтів рішення IP Desktop SoftPhone, яке дозволяє підтримувати постійний рівень обслуговування клієнтів в режимі віддаленої роботи. Рішення IP Desktop Softphone дозволяє використовувати всі функції управління викликами офісних телефонів на персональному ноутбуці.
За допомогою програми IP Desktop Softphone ви можете комунікувати з дому так само, якщо б ви були в офісі. Також ви можете
Користуватися всіма функціями Alcatel-Lucent 8068s Premium DeskPhone з комп'ютера або ноутбука
Отримувати доступ до корпоративного каталогу і підключатися до сервісних груп прямо зі свого екрану
IP Desktop Softphone дозволяє вашим співробітникам залишатися на зв'язку з клієнтами завдяки таким функціям:
Рішення легко розгортається і не вимагає додаткового обладнання для початку роботи (рекомендується гарнітура). Його можна розгорнути віддалено через ваш IT-відділ. Нема потреби змінювати конфігурацію Alcatel-Lucent OmniTouch® Contact Center Standard Edition.
Працюйте з Rainbow, інструментом спільної роботи ALE, для безшовної взаємодії. Розширення дистанційної роботи вимагає перегляду комунікаційних технологій, особливо з віддаленими зустрічами і використанням відеорежимів, щоб залишатися на зв'язку. Хмарний сервіс Rainbow пропонує груповий обмін повідомленнями, мобільні і десктопні комунікації, а також Відеозустрічі в єдиному, простому у використанні безпечному додатку, сертифікованому за стандартом ISO 27001.
Щоб доповнити набір інструментів віддаленого працівника, ми надаємо співробітникам захищені професійні телефони для використання вдома. Ергономічні комунікації як в офісі, так і вдома, зі збереженням номерів і правил маршрутизації викликів.
56 відсотків усіх підприємств представляють гібридну модель, при якій одні співробітники працюють локально, а інші - віддалено / дистанційно.
Деякі робочі функції можуть бути адаптовані для віддаленої роботи, в той час як інші важко виконувати дистанційно. Ось чому ALE пропонує рішення для підприємств, які шукають гібридні моделі, коли віддалені і локальні співробітники залишаються підключеними, щоб продовжувати обслуговувати клієнтів і забезпечувати безперервність бізнесу.
З огляду на нинішні потреби в постійній адаптації, деякі організації прагнуть до більшої гнучкості, щоб легко розгортати систему дистанційної роботи та нові засоби комунікацій за запитом відповідно до поточних потреб.
Alcatel-Lucent OpenTouch Enterprise Cloud (OTEC), хмарне рішення для корпоративних комунікацій, забезпечує гнучкість, необхідну організаціям: комунікаційні сервіси доступні по одній ліцензії для кожного користувача строком на місяць. Компанія платить тільки за те, що споживає, наприклад: кількість користувачів і таких опцій, як софтфон і спільна робота в режимі відео, а також автоматичне вітання клієнтів можна міняти кожен місяці, щоб швидко реагувати на будь-які нові вимоги.
Рішення OpenTouch Enterprise Cloud, розроблене для підприємств будь-якого розміру, трансформує ваш бізнес в цифрову систему. Це повнофункціональне рішення, що містить інструменти для комунікацій, спільної роботи і контакт-центр, а також спеціальні надбудови для індустрії гостинності. Це гнучкий, безпечний і комплексне рішення може бути розгорнуто в приватному хмарному сховищі (оффлайн або локально) або в режимі накладення.
На початку кризи в галузі охорони здоров'я компаніям доводилося швидко вибирати рішення для комунікацій і спільної роботи, щоб дозволити співробітникам, працювати віддалено / дистанційно і локально, а також забезпечити безперервність бізнесу. Не було часу на ретельний вибір найоптимальніших рішень для забезпечення безпеки даних і даних клієнтів.
Тепер, коли пройшли місяці, вони можуть озирнутися назад і вибрати рішення, які найкращим чином відповідають їх поточним і майбутнім вимогам.
Організації, які вже вибрали рішення для спільної роботи, відмінне від Rainbow, як і раніше можуть перейти на безпечні професійні комунікаційні сервіси і інструменти для спільної роботи від ALE. Завдяки Rainbow ваші віддалені, дистанційні і працюють на місці співробітники отримують можливість комунікувати і спільно працювати в режимі реального часу. Вони можуть з успіхом відповісти на будь-який дзвінок і запит клієнта, де б вони не знаходилися.
Хмарні сервіси Rainbow забезпечують груповий обмін повідомленнями, мобільні і десктопні комунікації, а також Відеозустрічі в єдиному, простому у використанні безпечному додатку.
Організації також можуть підключати всіх користувачів за допомогою відкритих технологій. З'єднувачі ALE доступні для Microsoft Teams® і Google Suite, а також для бізнес-додатків, таких як SalesForce, Microsoft Dynamics, ServiceNow і ZenDesk.
Вибір Alcatel-Lucent Enterprise означає вибір бізнес-комунікацій, які можна інтегрувати в будь-який бізнес-додаток або додаток для спільної роботи за допомогою вбудованих хмарних з'єднувачів або через інтеграцію на вимогу з відкритої платформи програмування «Комунікація як Сервіс».