Новий стандарт повідомлень для стільникового зв'язку

 Новый стандарт сообщений для сотовой связи

Починаючи з наступного року, один з найбільших операторів стільникового зв'язку в США, компанія Verizon приєднається до таких операторів стільникового зв'язку, як AT & T і T-Mobile у використанні технології RCS. Verizon буде додавати за замовчуванням сервіс RCS, як додаток для передачі текстів на всіх продаваних телефонах Android.

RCS (Rich Communication Service) - це новіший і набагато кращий стандарт для посилання повідомлень для Android. Це майбутнє «текстових повідомлень», послуга, що додає набагато більше можливостей у текстові та мультимедійні повідомлення.

Verizon - останній крок до того, щоб зробити RCS Chat стандартом наступного покоління

Визнання з боку Verizon - останній крок до того, щоб зробити RCS Chat стандартом наступного покоління, покликаним замінити SMS для ОС Android. У США залишається тільки одна велика когорта користувачів, яка не використовуватиме RCS які заміна SMS за замовчуванням - це користувачі iPhone.

Verizon також заявила, що буде повністю підтримувати взаємодію між операторами зв'язку, тому теоретично поліпшені зображення, відео, повідомлення про прочитання та групові чати повинні працювати, але за умови, що всі, з ким ви спілкуєтеся, також використовують повідомлення Android.

Verizon був останнім з трьох найбільших операторів зв'язку США, який підтримав стратегію Google по просуванню RCS за замовчуванням як нову систему для текстових повідомлень. Після багатьох років умовлянь компанія Google уклала угоди з операторами зв'язку, щоб вони почали використовувати стандартний додаток Android Messages, яке за замовчуванням підтримує RCS.

Наскрізне шифрування для RCS всередині повідомлень Android

Hiroshi Lockheimer, старший віцепрезидент Android, Chrome OS і Play Store, зазначає, що наскрізне шифрування для RCS всередині повідомлень Android також знаходиться в процесі впровадження. Воно є для «тимчасових» чатів (тобто чатів в якому беруть участь два користувачі), але групові чати також включені у план розвитку.

Чати з наскрізним шифруванням за замовчуванням між телефонами Android створюють для Apple цікаву головоломку. У наступному році текстові повідомлення між телефонами Android і iPhone будуть менш безпечними, ніж текстові повідомлення в цих двох екосистемах – оскільки вони будуть передаватися по SMS, а не по RCS.

Додаток «Повідомлення» від Apple пропонує наскрізне шифрування, якщо всі користувачі підтримують технологію iMessage, і компанія не виявила жодного бажання ні пропонувати iMessage на Android, ні використовувати RCS на iPhone. Тим часом Google з радістю використовує можливість потролити компанію Apple, відкрито пропонуючи їй використовувати RCS.

Новий стандарт повідомлень для стільникового зв'язку

«У майбутньому обмін повідомленнями за замовчуванням на Android буде більш безпечним, - говорить Lockheimer, який раніше пропонував Apple впровадити RCS. «У розширеному обміні повідомленнями між різними платформами не буде шифрування, якщо це все ще SMS. Я думаю, що це досить цікава динаміка, і я сподіваюся, що, оскільки всі зосереджені на безпеці та конфіденційності, це стане важливою частиною обговорення ».

Apple відмовилась коментувати втілення RCS

Lockheimer не підтвердив, чи веде Google активні переговори з Apple, але не схоже, що RCS скоро з'явиться на iPhone, і компанія відмовлялася коментувати це питання кілька разів за останні роки. Але явно йде тиск на кампанію, нехай і не дуже різкий. Говорячи про впровадження Apple, Lockheimer каже: «Я дійсно думаю, що переконати трьох основних операторів в США послідовно переходити на RCS - це велика частина завдання».

За даними GSMA, зараз в усьому світі налічується 473 мільйони активних користувачів RCS в місяць. Впровадження в США, ймовірно, значно збільшить це число. Google не планує запускати додаток для обміну повідомленнями, що підтримує RCS, на iPhone.

Хоча RCS був тісно пов'язаний з Google, компанія часто вказує на те, що він замислювався як стандарт, який розділяє вся мобільна індустрія та управляється GSMA. Оператори можуть використовувати свою власну інфраструктуру RCS замість інфраструктури Google. Проте, в умах багатьох людей RCS тісно пов'язаний з Google, і він пропонує послуги RCS операторам зв'язку і навіть дозволить споживачам безпосередньо використовувати цей мережевий стандарт через свої послуги, якщо їх оператор зв'язку його не пропонує. Google почав просувати RCS як новоий засіб обміну текстовими повідомленнями на Android після того, як його власні спроби обміну повідомленнями (зокрема, Hangouts і Allo) провалилися.

Lockheimer стверджує, що Google вважає за краще трохи більше відкритий RCS-підхід, ніж належить Google рішення для роботи з текстовими повідомленнями, що використовується за умовчанням на Android. «Ми не думаємо, що має бути один додаток для обміну повідомленнями, щоб управляти ними всіма. Ми повністю усвідомлюємо, що люди будуть використовувати кілька додатків для обміну повідомленнями», - говорить він.

 

Новий стандарт повідомлень для стільникового зв'язку

 

Що стосується Verizon, він продовжить пропонувати свій додаток Verizon Message + (VM +) разом з Android-повідомленнями для клієнтів, які хочуть його використовувати. Це застарілий додаток: він рясніє незручними елементами управління інтерфейсом і брендом Verizon, але, оскільки це дійсно єдиний спосіб синхронізувати текстові повідомлення Verizon на різних пристроях, він залишиться.

Судячи з усього, Verizon і Google мають намір знайти спосіб забезпечити, щоб повідомлення VM + і Android спільно використовували базу даних текстових повідомлень і повідомлення залишалися синхронізованими. Це потенційно перший крок до відкриття RCS для сторонніх додатків - що досі було неможливо.

Угода Google з Verizon підбиває підсумок активності у просуванні стандарту RCS, який почався в березні цього року з угоди T-Mobile, потім завершення бета-тестування зашифрованого чату в червні й, нарешті, угода з AT & T у тому ж місяці.

На жаль, як і у випадку з усіма пристроями Android і RCS, результати цієї діяльності користувачі зможуть відчути пізніше, оскільки Verizon не перейде на Android-повідомлення до 2022 року.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.