Rainbow у боротьбі з Covid-19

Servicio Cántabro de Salud (Служба охорони здоров'я Кантабрії), що відповідає за надання послуг громадської охорони здоров'я в автономній області Кантабрія в Іспанії, розгорнула рішення Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow в моделі CPaaS (комунікаційна платформа як послуга). Це рішення дозволяє проводити телеконсультації між лікарями та пацієнтами за допомогою відеоконференції з дому через додаток і вебсайт SCSalud Служби охорони здоров'я Кантабрії.

Щоб задовольнити потреби в догляді за пацієнтами, що виникають в кризових ситуаціях, таких як теперішня криза у зв'язку з пандемією Covid-19, Служба охорони здоров'я Кантабрії запустила дистанційні відеоконсультації в режимі реального часу. Консультації плануються заздалегідь і доступні для будь-якого пацієнта. Надійне і безпечне рішення Rainbow CPaaS було швидко розгорнуто і забезпечує масштабованість, необхідну для задоволення висхідних потреб служби охорони здоров'я Кантабрії.

Консультації по відеоконференції важливі для встановлення і підтримки відносин між лікарем і пацієнтом. Крім того, медичний персонал може переглядати історію хвороби пацієнта в режимі реального часу прямо під час консультацій, що допомагає полегшити роботу під час сеансів і покращує якість консультацій. Інтерфейс, який використовується пацієнтом на своєму мобільному телефоні або комп'ютері, інтуїтивно зрозумілий і простий для всіх користувачів.

"Завдяки гнучкості та швидкості розгортання інструменту система відеоконференцзв'язку буде обслуговувати 6000 медичних фахівців (лікарів, медсестер, акушерок, соціальних працівників і т.д) з лікарень і медичних центрів, а також медичних інспекторів Департаменту охорони здоров'я, кожен з яких тепер може проводити прямі консультації з пацієнтами та оптимізувати свій робочий час. Rainbow також допомагає гарантувати безпеку та уникати непотрібних поїздок і відвідувань пацієнтами наших медичних центрів», - коментує Сантьяго Гарсіа Бланко, керівник департаменту охорони здоров'я, Уряд Кантабрії.

Alcatel-Lucent Rainbow - хмарний сервіс для віддаленої спільної роботи, який дозволяє співробітникам ефективно взаємодіяти з колегами, діловими партнерами й клієнтами.

Rainbow пропонує готові рішення для:

 

Отримати консультацію про Rainbow можна в компанії InfoTel, офіційного представника Alcatel-Lucent Enterprise в Україні.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.