Рішення 2N - гарантія вашої безпеки

У сучасному суспільстві, особливо з початку пандемії Covid-19, попит на послуги доставляння стає дедалі більше. Дослідження компанії 2N показує, що мешканці багатоквартирних комплексів готові платити за рішення, які мінімізують їх спілкування з сервісами доставляння й відповідно знизять ризик зараження. Таке ж рішення має попит в офісних центрах, де робота з посилками забирає в адміністраторів понад 4 годин на тиждень, при цьому існує постійний ризик підхопити інфекцію. Фактично, використовуючи рішення 2N можна взагалі обійтися без рецепції, автоматизувавши процес допуску відвідувачів.


Тепер Вам зовсім необов'язково знаходиться вдома, щоб зустріти кур'єра. Ви можете бути де завгодно і при цьому мати повну інформацію про відвідувачів, а також за допомогою телефону можете надавати доступ до ваших приміщень.


Отже, як це працює? Кур'єр дзвонить у домофон біля входу в багатоквартирний будинок. Мешканці відповідають на дзвінок мобільним телефоном. Вони пропускають кур'єра одним натисканням кнопки в додатку. Вони просять кур'єра залишити посилку в спеціальному пункті доставляння посилок, який знаходиться в кімнаті поруч із вхідними дверима. Перш ніж кур'єр потрапляє в кімнату, другий домофон, встановлений у двері до кімнати, автоматично дзвонить мешканцеві. Так само резидент відкриває ці двері кур'єру в мобільному додатку. Саме чудове в цьому те, що вони можуть весь час спостерігати за кур'єром. Як? Через камеру в відеодомофонами на вході й зовнішню камеру в приміщенні для пакетів. Ми також представляємо це рішення у хвилинному відео.

.

Ідеальне рішення — встановити на вході домофон 2N IP Verso з дисплеєм із зчитувачем Bluetooth. Такий же домофон підходить для кімнати доставляння посилок. Потім жителі можуть використовувати свої мобільні телефони, щоб отримати доступ до будівлі та пункту доставляння посилок. Усередині кімнати потрібно встановити зовнішню IP-камеру, наприклад, від Axis. У кожного жителя має бути встановлено додаток 2N Mobile Video на телефоні для віддаленого зв'язку з кур'єром.

Рішення можна налаштувати в веб-інтерфейсі для наших домофонів в розділі автоматизації. У цьому питанні вам можуть допомогти фахівці компанії InfoTel. Компанія InfoTel є офіційним партнером 2N в Україні й пропонує різні рішення не тільки по СКУД і домофон, але і системам оповіщення та ліфтового зв'язку.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.