Рішення для бізнесу в умовах кризи

В той час коли світ об’єднується, щоб боротися з Covid-19, компаніям в різних галузях необхідно знайти спосіб продовжувати постачання своїх продуктів і послуг, щоб вижити в ці тривожні часи. При цьому більшості компаній доводиться працювати в складних умовах, при яких значна частина персоналу змушена працювати вдома, практично не маючи доступу до офісів своїх компаній. Світ тепер став глобальним віртуальним офісом і зв’язки повинні продовжувати налагоджуватися, не дивлячись на відстань між колегами, клієнтами й ключовими зацікавленими сторонами.

В результаті ми відзначаємо значну кількість працівників, які працюють віддалено. На щастя, вже є декілька рішень для полегшення віддаленої роботи й зараз пріоритетна задача — робити їх все більш доступними й зручними для всього світового спільнота. Більш того, ці технології повинні бути побудовані таким чином, щоб ми мінімізували вимоги до обслуговування на місці, оскільки підхід з локальним обслуговуванням не тільки більш трудомісткий і дорогий, але і неприпустимий в ситуаціях, подібній тій, в котрій ми знаходимося сьогодні.

В залежності від бізнес-вимог, необхідність забезпечення безперервності комунікацій розповсюджується від корпоративної телефонії до повноцінних платформ для спільної роботи, які забезпечують взаємодію між внутрішніми і зовнішніми зацікавленими сторонами. Як уже згадувалось вище, вже є рішення для цього, які дуже легко розгорнути.
Що стосується телефонії, то рішення для телероботи  є доступні завдяки комбінації IP-софтфонів, які емулюють офісні телефони та програмного забезпечення, яке можливо встановити на персональному комп’ютері й необхідних VPN, що забезпечує безпеку віддалених з’єднань. В поєднанні з багатим набором функцій ці технології роблять будинки дуже ефективними місцями для роботи співробітників. Вищезгадуване також має значення в контексті обслуговування клієнтів, оскільки співробітники можуть продовжувати взаємодіяти зі своїми клієнтами, використовуючи такі рішення без необхідності присутності всіх разом в одному і тому ж місці.
В часи кризи, такого як Covid-19, саме важливе для організацій – це підтримати командний дух, стимулювати результативну командну роботу незалежно від відстані. Для цього потрібні ефективні рішення для спільної роботи, щоб підтримати зв’язок для забезпечення безперервності та довговічності бізнесу. В той час, як перші покоління рішень обмежувались необхідністю спільної роботи в рамках бізнес-середовища, технології Unified Communications as a Service (UCaaS) долають всі кордони, дозволяє групам працювати безпосередньо з хмари. В результаті це знімає тягар складної локальної установки, яка ускладнює ситуацію в цей нелегкий час.
Нещодавно ALE зіткнувся з задачею клієнта, який ще не розглядав яке-небудь хмарне рішення UCaaS. Клієнту потрібно було встановити Rainbow ALE для 100 співробітників менше ніж за чотири години. Результат — всі користувачі були активні та працездатні менш ніж за дві години. Окрім повного відновлення всіх порушень зовнішніх і внутрішніх каналів комунікацій, установка Rainbow ALE розширило можливості клієнта в сторону більшої кількості цифрових послуг, надало можливість переосмислити спосіб роботи людей і спілкування в несприятливих умовах.

У зв’язку з Covid-19 більшість вендерів надали тимчасовий безоплатний доступ до своїх ресурсів на період карантину. ALE не стало виключенням і надали безоплатний доступ на період 90 днів. У бізнесу тепер з’явилась можливість налаштувати віддалену роботу і протестувати рішення абсолютно безкоштовно.
Протягом перших трьох тижнів березня 2020 року ALE надала більше ліцензій IP Desktop Softphone, ніж звичайно за рік. Окрім цього, за той же період майже 300 компаній різних розмірів впровадили можливості сумісної роботи без кордонів через Rainbow для більш ніж 50 000 співробітників. Більш того, попит продовжує зростати день за днем. Ключова відмінність Rainbow від інших хмарних систем в тому, що не потрібно купувати ліцензії для всіх співробітників компанії, достатньо придбати і розподілити декілька ліцензій серед керівників робочих груп, які створять і будуть керувати цими робочими групами. Для учасників робочих груп ліцензії не потрібні.
Хоча ми не знаємо, що чекає на нас в майбутньому, ми знаємо, що те, як ми працюємо, зміниться у майбутньому. Ми очікуємо, що попит на ці рішення для віддаленої роботи і хмарної спільної роботи буде зростати, навіть після того, як криза скінчиться і ми сподіваємось це трапиться дуже скоро. Те, що світ відчуває зараз, пришвидшить трансформацію корпоративних комунікацій і змусить компанії швидше входити в епоху цифрового світу, де стикаються теперішнє (чинні IP-інфраструктури) і майбутнє (хмари).

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.