Стаціонарна телефонія у цифровому світі

Незважаючи на те, що за останні кілька років у галузі комунікацій відбулися серйозні зміни, попит на настільні телефони залишається незмінним.

Компанії по всьому світу щодня використовують стаціонарні телефони як основний засіб зв'язку. Офісна телефонна система є простим у використанні та ефективним інструментом для оптимізації зв'язку між організацією та кінцевими клієнтами. Телефони для бізнесу завжди включені та готові до використання, з надійною доступністю та якістю звуку. Вони допомагають утримувати команди на зв'язку.

І в житті кожного бувають моменти, коли ми, звичайно, все ще звертаємось до настільного телефону, незалежно від того, які інші способи зв'язку можуть бути доступні. В екстрених ситуаціях, коли нам потрібно негайно зв'язатися з кимось, робочі телефони забезпечують швидкий, надійний та безпечний зв'язок.

Я просто хочу поговорити з кимось

Сьогодні настільні телефони відіграють важливу роль у багатьох компаніях. У лікарнях персоналу, що лікує, потрібні постійно бути на зв'язку і мати можливість спілкування з пацієнтами і між собою. Підприємствам потрібні рецепції прийому вхідних дзвінків та організації спілкування, а підприємства з обслуговування клієнтів покладаються на телефони для бронювання та управління зустрічами. Навіть державні установи покладаються на настільні телефони для безпечного проводового з'єднання.

Для деяких підприємств настільний телефон є важливим для підтримки роботи. Варто відзначити, що в багатьох бізнес-середовищах настільний телефон, як і раніше, залишається оптимальним рішенням для взаємодії, яка потребує присутності людини. Коли ми беремо трубку, це тому, що ми хочемо або маємо зв'язатися з кимось. Наприклад, якщо хтось хоче дізнатися, чому він не отримав товар, чи йому потрібна підтримка з послугою, йому потрібен якісний, надійний контакт для розмови.

Реальність така, що настільний телефон перетворюється на цінне рішення для важливих і специфічних ділових комунікацій.

Історія, що розвивається

Є ще країни, де TDM все ще присутні, і ці компанії покладаються на доступ до настільного телефону для побудови своєї комунікаційної стратегії. Хоча робочі місця розвиваються у цифровому форматі, не всі підприємства сьогодні складаються з віддалених працівників та не всі практикують гібридні моделі організації роботи

Країни, що розвиваються, включають більшу частину швидкозростаючих компаній, для яких важливий технологічний аспект модернізації наявних рішень. Для цих організацій стратегічно важливо використати існуючі активи. Настільні телефони, які можуть легко підключатися до TDM або IP, унікальні. Перехід на IP, а разом з ним і функції віддаленої роботи та доступ до хмари, простий, оскільки гібридні стаціонарні телефони TDM/IP не потрібно замінювати. Це призведе до обмеженого впливу на бізнес та досвід спілкування користувачів.

У деяких випадках, коли розгортання рішення уніфікованих комунікацій (UC) може бути утруднене для користувачів, настільний телефон може бути цінним виділеним пристроєм для доповнення та покращення загального середовища UC, особливо для людей, яким потрібні прості інструменти та які воліють продовжувати використовувати простий та зрозумілий пристрій зі спеціальними кнопками та функціями для набору номера та керування викликами.

Настільні телефони також можна використовувати як шлюз у середовищі Інтернету речей (IoT) та пропонувати клієнтам інші функції, включаючи допомогу у використанні більш революційних інструментів та покращення робочих процесів.

Погляд у майбутнє

Ми безперечно рухаємося до майбутнього, в якому є місце для настільного телефону. Однак пристрої, які ми використовуємо в бізнес-середовищі, швидше за все, стануть досконалішими.

Постачальники настільних телефонів повинні продовжувати експериментувати зі способами підвищення цінності своїх інструментів, включаючи впровадження інтелектуальних рішень, штучного інтелекту (ІІ) та зручних функцій у технології настільних телефонів.

Настільні телефони інтегрують такі функції, як перетворення тексту в мову і штучний інтелект. Крім того, через ці пристрої, можливо, будуть доступні проривні технології, такі як доступ до IoT.

Реальність така, що в сучасному цифровому світі багато підприємств покладаються на настільні телефони для роботи, в той час як інші інтегрують їх у свою стратегію цифрової трансформації, а деякі підприємства вважають за краще залишити лише кілька з них, щоб гарантувати, що вони можуть відповідати на вхідні дзвінки .

Інтерактивний електронний каталог ALE DeskPhones

Рішення для настільних телефонів потрібні для всіх типів підприємств і галузей. В Alcatel-Lucent Enterprise вірять, що у настільного телефону велике та світле майбутнє. Дізнайтеся більше про настільні телефони ALE, розроблені для цифрової епохи.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.