Державне підприємство «Конструкторське бюро «Південне» ім. М.К. Янгеля» – одне з найвідоміших і визнаних у світі науково-конструкторських підприємств з розроблення ракетно-космічної техніки.
Офіційний сайт: https://www.yuzhnoye.com/
У 2018 році компанією InfoTel реалізувала проект «Технічного удосконалення і доопрацювання системи телефонного зв'язку ДП «КБ «Південне» імені М.К. Янгеля». У стислі терміни було організовано постачання необхідних матеріалів для оновлення застарілої кабельної інфраструктури підприємства. Установка устаткування і програмного забезпечення дозволила впровадити в основу підприємства сучасну корпоративну мережу, яка забезпечить якісним телефонним зв'язком і додатковими сервісами 12 корпусів (вузлів) підприємства.
Загальна місткість нової телефонної системи складає понад три тисячі портів.
Нова система корпоративної телефонної мережі реалізована на базі АТС Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise. Це рішення допускає розширення до 5000 портів на вузол і підтримує безліч додаткових сервісів. Система реалізована на технології Alcatel Crystal Technology, яка забезпечує не блоковану архітектуру станції, що гарантує зв'язок для кожного абонента та виключає ситуацію «лінія зайнята». Система підтримує сервіси резервування центрального процесора та каналів зв'язку, системи електроживлення, що значно підвищує надійність рішення. АТС має вихід в телефонну мережу загального користування по цифровим потокам ISDN PRI, що забезпечить абонентів телефонними переговорами без перешкод та обривів з абонентами з будь-якої країни світу. Всі вузли об'єднані між собою в єдину мережу з використанням фірмової сигналізації ABC-F.
АТС дозволяють підключати аналогові, цифрові та IP-абонентські лінії. Абоненти з цифровими та IP - телефонами отримають високий рівень сервісу, який, крім якісного телефонного зв'язку, надає додаткові можливості: зображення на дисплеї телефону імені абонента, доступ до єдиного телефонного довідника станції, набір за іменем за допомогою повноцінної буквеної клавіатури цифрового телефону, можливість підключення додаткових клавішних консолей c програмованими кнопками прямого набору.
Управління системою відбувається з єдиного центрального вузла за допомогою програмного забезпечення Alcatel-Lucent OmniVista 8770. Це ПО засноване на клієнт-серверній архітектурі, що значно полегшує адміністрування: фізичний сервер системи управління знаходиться в центральному вузлі та підключений до АТС, а адміністратор за допомогою клієнтської програми може з будь-якої точки корпоративної мережі віддалено проводити профілактичні роботи, вносити зміни в конфігурацію і т.п.
З метою забезпечення безпеки реалізована багаторівнева система паролів доступу до сервера.
В рамках побудови корпоративної мережі телефонії були вирішені такі завдання:
АТС Alcatel-Lucent легко масштабується: збільшення абонентської місткості відбувається шляхом установки додаткових плат або ліцензій без виключення АТС, і, відповідно, без перерви у зв'язку. У планах - розширити функціональність, збільшити продуктивність роботи співробітників ДП «КБ« Південне» імені М.К. Янгеля».
Якщо Вам цікаво отримати додаткову інформацію по проєкту, зверніться до нас за консультацією в офіс.
Отримати безкоштовну консультацію