Система відстеження активів

Система відстеження активів(для медичних установ)

Поліпшення результативності лікування та ефективності роботи через інтелектуальну систему зв'язку з людьми та активами в режимі реального часу

Компанія Alcatel-Lucent Enterprise, постачальник комунікаційних, мережевих та хмарних рішень, оголосила про випуск нового рішення у межах свого набору локаційних сервісів.

Завдяки недорогій технології визначення місця розташування всередині приміщень Bluetooth Low Energy (BLE) становище людей та предметів, оснащених невеликою міткою, може бути миттєво визначено та відстежено за допомогою будь-якого мобільного пристрою.

Рішення для відстеження активів BLE:

  • дозволяє точно відстежувати активи без використання додаткових дорогих дублюючих рішень
  • не впливає на існуючу інфраструктуру Wi-Fi
  • в порівнянні з технологією Wi-Fi підвищує ефективність роботи акумуляторів пристроїв, які використовують BLE
  • підвищує рентабельність інвестицій, пов'язаних з обладнанням, розгортанням та експлуатаційними витратами, порівняно з рішеннями, що не використовують технологію BLE.

Система відстеження активів дозволяє постачальникам медичних послуг у режимі реального часу дізнаватися, де знаходяться критичні та некритичні об'єкти на карті плану поверху. Це стосується таких об'єктів, як ліжка, інвалідні коляски, інфузійні насоси та біометричні монітори тощо. Крім того, персонал, а також пацієнти високого ризику, у тому числі новонароджені діти та літні пацієнти, які пересуваються, можуть бути швидко виявлені в режимі реального часу Відстеження активів також дає інформацію про характер використання, навіть якщо обладнання не використовується.

Знання про те, якою мірою використовуються активи, може дати таку інформацію, як:

  • скільки часу люди змушені чекати на доступ до медичного обладнання
  • чи знаходяться об'єкти в місці зберігання тривалий час
  • наскільки регулярно використовується обладнання
  • скільки часу персонал витрачає на пошук людей та обладнання

Вирішення проблем охорони здоров'я через систему відстеження активів

Організації охорони здоров'я щодня стикаються з різними проблемами у сфері фінансів, експлуатації та безпеки. Час, витрачений на пошук людей або обладнання, може здатися не дуже великим у порівнянні з іншими витратами, але втрачений час означає гроші, марно витрачені.

Будь то надзвичайна ситуація, звичайний режим роботи чи технічне обслуговування, активи мають бути легко доступними. Крім того, щоб розуміти, де знаходяться активи, важливо забезпечувати безпеку персоналу. Знаючи місцезнаходження людей, включаючи пацієнтів та лікарів, можна у разі надзвичайної ситуації швидко забезпечити необхідну допомогу.

Аналітичні дані, отримані в результаті відстеження активів, дають відомості про те, як використовуються активи та де вони знаходяться. Ці відомості допомагають підприємствам оптимізувати використання обладнання та скоротити витрати на заміну, оренду та закупівлю додаткового обладнання з метою забезпечення доступності.

Компоненти рішення

Наступна схема показує основні компоненти рішення системи відстеження активів.

Інфраструктура OmniAccess Stellar BLE:

  • Шлюз OmniAccess Stellar AP1201BG BLE Gateway та/або точки доступу OmniAccess Stellar із вбудованими радіопристроями BLE отримують дані BLE від маячків-міток матеріальних об'єктів і передають дані розташування до програми Alcatel-Lucent OmniVista® Cirrus Asset Manager через точки доступу Alcatel-Lu через сторонню інфраструктуру Wi-Fi або ЛОМ.
  • Маячки автокалібрування являють собою фіксовані контрольні точки для шлюзів, що підвищує точність роботи міток.
  • Мобільні маячки-мітки BLE (квадратної форми або у вигляді картки) для людей та активів забезпечують простий та необтяжливий спосіб відстеження важливих об'єктів, будь то медичні працівники, пацієнти чи обладнання. Маячки мають вбудовані акселерометри, що дозволяють знизити енергоспоживання батарейного живлення та точно відстежувати переміщення маячка. Маячки також підтримують можливість програмування сигналізації для різних цілей. Для призначення мітки активу достатньо відсканувати QR-код за допомогою програми для смартфона. Кожному маячку/мітці можна задати такі атрибути, як назва активу, відділ, до якого належить ця мітка, категорія активу, дата найближчого обслуговування, повідомлення про місцезнаходження тощо.

Хмарне керування

Програмний пакет дозволяє здійснювати управління, пошук, статистичну та аналітичну обробку інформації, а також можливості роботи з повідомленнями про місцезнаходження. Він зберігає та впорядковує дані всіх точок, дозволяючи виконувати точний аналіз та оптимізувати робочі процеси. Він також дозволяє переглядати плани приміщень у режимі реального часу з усіма активами та людьми, оснащеними маячками/мітками, включаючи медичних працівників, пацієнтів, службу безпеки та тимчасових працівників.

  • Управління активами: Конфігурація об'єкта, передплата; призначення та перепризначення даного маячка-мітки одиниці обладнання або працівнику; кожен пристрій може асоціюватися з картинкою, категорією, відповідними параметрами, що настроюються, такими як гео-повідомлення, що видаються у випадках, якщо об'єкт виходить за межі певної області або геозони.
  • Пошук: Дозволяє отримати в реальному часі дані про розташування активів: — спрощений пошук обладнання, конкретної особи або обладнання/персоналу за категорією — розширений пошук з функцією фільтрації — подальший розширений пошук, що поєднує кілька виборів (актив + послуга + доступність) — оптимізований адаптивний пошук , що дозволяє безпосередньо змінювати і керувати полями, що налаштовуються, позначаючи відповідні значки, наприклад: повідомити, що ліжко недоступне, або додати нотатку про нового пацієнта або нову послугу.
  • Облік активів: повний інвентарний список міток активів, що гарантує, що все обладнання буде враховано. Це спрощує завдання ІТ у справі контролю та обслуговування активів, а також надає дані перевірок у реальному часі щодо відстеження операцій у лікарні, наприклад, поточного стану батарей усіх маячків-міток.
    Статистика та аналітика: Поглиблений аналіз, такий як теплові карти та дані гео-повідомлень, допомагає підприємствам приймати більш правильні рішення. Хмарні API можуть використовуватися сторонніми системами для більш поглиблених аналітичних досліджень бізнес-процесів.

Мобільний додаток

Просте додаток для смартфона та веб-інтерфейс є важливими інструментами, які допомагають відстежувати об'єкти та людей у ​​режимі реального часу. Воно також дозволяє отримати повний перелік людей та активів та їх відповідних місць на карті плану поверху. Крім цього, системи повідомлень, що видаються веб-інтерфейсом та мобільним додатком, гарантують, що повідомлення про відповідні події, а також повідомлення про те, що обладнання потребує обслуговування, отримають люди, яким вони призначені.

Принципи дії

Компоненти відстеження обладнання Alcatel-Lucent Enterprise працюють спільно з Asset Manager, відстежуючи розташування людей та матеріальних активів за допомогою маячків ALE BLE. Необхідно встановити шлюзи Stellar BLE Gateway, які автоматично калібруватимуть точність позиціонування за допомогою калібрувальних маячків. Щільність розміщення шлюзів BLE та маячків автокалібрування визначається виходячи з необхідного рівня точності та умов робочого середовища.

Шлюз Stellar BLE збирає дані від міток устаткування, що враховуються, необхідні для точного визначення місцезнаходження, і передає їх в ПЗ Asset Manager, яке точно обчислює положення людини і матеріального активу на основі вбудованого пристрою позиціонування. Відомості про розташування відображаються інструментами Asset Manager та мобільним додатком. Ця інформація не є загальнодоступною і використовується тільки для точного визначення місцезнаходження та відповідає вимогам Європейського регламенту захисту даних (GDPR) та аналогічним нормативним вимогам щодо особистої безпеки.

Посилення безпеки медичних працівників, персоналу та пацієнтів

Рішення забезпечує безпеку медичних співробітників, персоналу та пацієнтів з урахуванням розташування при використанні міток BLE з можливістю сигналізації.

Приклад сценарію

  1. Медсестра стикається з надзвичайною ситуацією за участю агресивного пацієнта чи зловмисника
  2. Медсестра натискає кнопку екстреної допомоги на мітці, значку або телефоні BLE, надсилаючи тим самим повідомлення на Asset Manager
  3. Asset Manager надсилає повідомлення співробітникам служби безпеки, де вказується місцезнаходження медсестри
  4. Найближчі співробітники служби безпеки прибувають у місцезнаходження медсестри для надання допомоги

Висновок

Медичні установи повинні забезпечувати оптимальний догляд, зберігаючи у своїй низький рівень витрат. Знаючи про місцезнаходження пацієнтів та співробітників, а також про використання активів, ви отримуєте інструменти, здатні підвищити ефективність роботи людей та обладнання. Всебічна аналітика, така як аналіз даних за минулі періоди, управління потоками в географічному просторі, дозволяє оптимізувати та адаптувати ваше середовище для досягнення максимальних результатів, підвищення якості медичної допомоги, зниження експлуатаційних витрат та підвищення задоволеності пацієнтів та медичних працівників.

Якщо Вам цікаво отримати повну консультацію щодо продуктів та рішень для організації системи відстеження активів, зверніться до нас до офісу.

Відправити запит

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.