Системний телефон - це спеціалізований телефонний апарат, призначений для програмування АТС, має додатковий функціонал з адміністрування роботи в локальній телефонній мережі, наприклад: виклик внутрішнього абонента, створення конференцій, переклад дзвінків між абонентами та багато іншого.
Кількість кнопок на системному апараті залежить від моделі та їх не завжди вистачає для контролю за всіма потрібними портами станції. Тому деяким співробітникам (наприклад, секретареві), які працюють з великою кількістю внутрішніх та міських ліній додатково до системного апарату встановлюються консолі (спеціальні панелі з великою кількістю кнопок, як зі світловою індикацією, так і без неї. На неї виводять ті лінії, які "не помістились" на системний апарат.)
Максимальна кількість системних апаратів для кожної станції є різною. Деякі моделі дозволяють мати хоч усі внутрішні апарати системними, деякі мають обмеження на їхню загальну кількість.
Системні апарати рекомендується встановлювати тим співробітникам, яким потрібна максимальна зручність у користуванні телефоном. Як правило це секретарі та керівники (ті, хто активніше використовують телефон на роботі).
Основні переваги системних телефонів:
Додаткову допомогу з вибором системних телефонів Ви можете отримати зателефонувавши до нас за тел. 380 (44) 520-20-30 або написав запит на е-mail: infotel@infotel.ua
Звертайтесь до нас!