Наші продукти та послуги покликані пробуджувати ентузіазм, покращувати якість життя та сприяти збереженню природних ресурсів. Ми хочемо забезпечити найвищу якість та надійність. Коротше кажучи: ми хочемо створити технологію, яку «винайдено для життя».
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій та послуг. У компанії працює близько 402 600 співробітників у всьому світі (станом на 31 грудня 2021 р.). У 2021 році обсяг продажів компанії склав 78,7 млрд. євро. Її діяльність поділена на чотири бізнес-сектори: рішення для мобільності, промислові технології, споживчі товари, а також енергетика та будівельні технології. Як провідний постачальник Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумних будинків, Індустрії 4.0 та підключеної мобільності. Bosch прагне стійкої, безпечної та захоплюючої мобільності. Він використовує свій досвід у сенсорних технологіях, програмному забезпеченні та послугах, а також власну хмару IoT, щоб пропонувати своїм клієнтам підключені міждоменні рішення з одного джерела. Стратегічна мета групи компаній Bosch — полегшити життя в мережі за допомогою продуктів і рішень, які містять штучний інтелект (ІІ), або були розроблені або вироблені з його допомогою. Bosch покращує якість життя у всьому світі за допомогою інноваційних продуктів та послуг, що викликають ентузіазм. Коротше кажучи, Bosch створює технології, винайдені для життя.
Нами рухає бажання розробляти продукти, які «Винайдені для життя», які пробуджують ентузіазм, покращують якість життя та допомагають зберігати природні ресурси. Наша заява про місію «Ми – Bosch» відображає це. Він підсумовує наші цінності, наші сильні сторони та нашу стратегічну орієнтацію.
Місія заснована на семи центральних цінностях, які формують нашу корпоративну культуру – від орієнтації на майбутнє та заробітку до культурної різноманітності. Відповідальність та стійкість є частиною цього набору цінностей та, отже, наших дій.
Офіційний веб-сайт: https://www.bosch.com