Підготовка до епохи роботи з будь-якого місця

организация удаленной работы

Підготовка до роботи з будь-якого місця

Не можна заперечувати вплив, який пандемія зробила на компанії всіх розмірів, змушуючи організації з усіх секторів адаптуватися до заплутаних умов і забезпечувати безперервність бізнесу. У той час як деякі компанії вже мали оснащення для роботи з розподіленими робочими ресурсами, більшість виявилися в ситуації, з якої, вони не знали, як впоратися.
Дослідження показують, що віддалена робота вже почала поширюватися задовго до того, як виникла карантинна ситуація: близько 55% компаній допускали деякі аспекти віддаленої роботи. Однак криза змінила технологічні пріоритети 95% компаній, вимагаючи нових стратегій безпеки, можливостей підключення і спільної роботи.
З поширенням перших локдаунів у багатьох країнах закінчився час, коли всі співробітники щодня добиралися в офіс. Безпека співробітників і клієнтів має першорядне значення, а традиційне офісне середовище більше не забезпечує захист, якій потребують компанії.
У цьому новому ландшафті людські ресурси більш розподілені, ніж будь-коли, і багато співробітників працюють з дому з обмеженим доступом до функцій, які вони використовували в офісі. Комунікаційні сервіси грають критично важливу роль в цьому новому середовищі, дозволяючи людям виконувати неймовірні бізнес-операції, взаємодіяти з колегами, постачальниками або клієнтами.
На жаль, комунікаційні сервіси, розроблені для старих моделей роботи, просто не підходять для цього нового середовища. Необхідна адаптація і переорганізація, щоб відповідати вимогам нового ландшафту, коли працювати можна з будь-якої точки світу.

Хто є хто на віддаленій роботі

Близько 74% фінансових директорів заявляють, що планують відправити співробітників на віддалені робочі місця після закінчення локдауна. Для більшості брендів пандемія стала каталізатором швидшого переходу до робочого середовища з будь-якої точки світу.
Однак керівникам бізнесу важливо пам'ятати, що всі їхні співробітники мають унікальні вимоги, які необхідно враховувати. Попри те, що кожному співробітнику потрібен доступ до ефективних і надійних сервісів для спільної роботи й комунікацій, є деякі важливі відмінності, про які слід подумати. Тип роботи й моделі мобільності будуть впливати на потреби в комунікаціях. Керівники бізнесу повинні будуть створювати профілі користувачів, щоб визначити, коли і як інвестувати в певні технологічні рішення.

Питання, які потрібно задати собі, включають:

Проведення оцінки за різними профілями, присутнім в команді, допоможе бізнес лідерам визначити мінімум три-п'ять категорій людей, з якими вони повинні зіставити корпоративні комунікаційні сервіси й додатки. Наприклад, ви можете помітити, що деякі з ваших співробітників часто переміщаються по території організації, потрапляючи в групу так званих «роумерів». В інші групи можуть входити «командні працівники», які проводять багато часу за своїм столом на відео- і аудіоконференціях.

Деякі шаблони й профілі можуть проявлятися в декількох галузях, але кожна категорія повинна бути правильно сполучена з інструментами, які їй найбільше потрібні.

Наприклад, медсестра в секторі охорони здоров'я та складський працівник у сфері Електронної комерції можуть буті віднесені до категорії «роумерів». Однак екстрені повідомлення і Миттєвий доступ до інформації можуть буті важливішими для медсестри, ніж для складського працівника.


Кейси, пов'язані з робочими місцями всіх усюдах

Протягом 2020 року багато компанії скористалися можливістю відкрити для себе комунікаційні сервіси й забезпечити безперервність бізнесу в більш широкому масштабі. Однак більша частина співробітників вважають, що їх компаніям необхідно інвестувати в більш досконалі технології.
Ключем до постійного успіху в новому робочому середовищі з будь-якої точки світу є забезпечення правильних довгострокових рішень для підтримки не тільки безперервності бізнесу. Також організаціям необхідно забезпечувати безпеку людей і задоволеність клієнтів на найвищому рівні.
Наступні клієнтські кейси є реально чинними прикладами рішень Alcatel-Lucent Enterprise, розгорнутих реальними компаніями. Ці кейси показують, що найчастіше впровадження правильних рішень для масштабних змін бізнес-операцій може бути швидким і простим при правильному плануванні. Що ще більш важливо, за допомогою відповідного партнера компанії можуть отримати доступ до комунікаційних сервісів, які їм необхідні, не тільки для виживання, але і для процвітання в найближчі роки.

Клієнтський кейс: сектор охорони здоров'я (Австралія)

Ця компанія повинна була забезпечувати безпеку й ефективність в необхідному масштабі в критичних ситуаціях. Виклик полягав в тому, щоб знайти спосіб краще захистити середній медперсонал під час критично важливих місій за допомогою комунікаційних рішень, обмеживши при цьому поширення вірусу і підвищивши ефективність роботи.
Мобільні пристрої DECT отримали сотні співробітників з категорії середнього медперсоналу, щоб скористатися наявними можливостями маршрутизації викликів і функції груп пошуку вільного абонента, запобігаючи необхідність персоналу мати справу з загальними пристроями, які могли сприяти поширенню вірусу. Інтеграція з системами оповіщення і сигналізації дозволила швидко і легко реагувати на нагальні медичні ситуації.

Подготовка к эпохе работы из любого места

Клієнтський кейс: сектор охорони здоров'я (Франція)

Цій компанії необхідно було швидко адаптувати рішення по обслуговуванню клієнтів, щоб впоратися з соціальним дистанціюванням і віддаленою роботою.
Рішення полягало в розгортанні сотень десктопних телефонів в домашньому середовищі за чотири дні для всіх респондентів через безпечні з'єднання VPN, сумісні з усіма інтернет-провайдерами.
Для деяких компаній ідеальним рішенням буде залучити стратегії BYOD, які дозволять співробітникам використовувати власне обладнання в середовищі за своїм вибором. Для інших доступ до комплексної технології десктопних телефонів матиме вирішальне значення для збереження той же якості обслуговування для всіх клієнтів і того ж рівня критичної відповідності нормативними вимогами.

організація віддаленої роботиКлієнтський кейс: сектор охорону здоров'я (Франція)

Для цієї компанії ключем до успіху було поліпшення командної роботи й доступу до інформації, якою люди обмінюються, не дивлячись на відстань. Тут виникла проблема підключення обладнання для персоналу першої лінії через мобільні пристрої DECT до обладнання офісного персоналу, що використовує Teams. Однак компанія змогла надати надійні й безпечні служби телефонії для Microsoft Teams шляхом інтеграції служб Rainbow, зберігши при цьому свою корпоративну інфраструктуру телефонії в рамках гібридної хмарної моделі.

Завдяки Alcatel-Lucent Rainbow компанія змогла отримати необхідні високоякісні функції бізнес-телефонії, які не включаються до Microsoft Teams автоматично. Результат - створення оптимального досвіду спільної роботи в поєднанні з якісною телефонією відповідно до найвищих стандартів безпеки.


організація віддаленої роботиКлієнтський кейс: сектор охорони здоров'я (Німеччина)

Цьому бізнесу необхідно було підвищити мобільність середнього медперсоналу і забезпечити безперешкодний мобільний зв'язок у 13 будинках. Завдання полягало в оснащенні середнього медперсоналу мобільними пристроями, що відповідають вимогам охорони здоров'я, з можливістю автоматичної настройки на місцеву мережу та функцією хендовера.

В цьому випадку рішення полягало в забезпеченні функцій безшовного хендовера й автонастройки на місцеву мережу через сановані IP-телефони DECT та DECT, що працюють на відмовостійкій платформі для комунікацій - з можливістю гарячого перемикання.

організація віддаленої роботи

Клієнтський кейс: роздрібна торгівля (Німеччина)

Цією німецької компанії роздрібної торгівлі потрібно було з'ясувати, як продовжити роботу з обслуговування клієнтів під час локдауна через агентів, які раніше не працювали з дому. Рішення полягало в тому, щоб передати віддаленим агентам функціонал софтфонів на чотири дні з моделюванням всіх функцій корпоративної телефонії та функціоналу робочого місця, якби вони перебували в будівлі контакт-центру.
За допомогою Rainbow компанія також змогла надати послуги зі спільного використанню екрану, наставництва і навчання, щоб допомогти співробітникам стати більш ефективними в оперативному режимі.


організація віддаленої роботиКлієнтський кейс: сектор освіти (США)


Для цієї освітньої групи найбільшою проблемою було з'ясувати, як реалізувати можливості дистанційного навчання для викладачів, які працюють у віддаленому середовищі, забезпечуючи при цьому конфіденційність персональної інформації учнів.

Використання поточної телефонної інфраструктури й впровадження гібридних хмарних комунікацій дозволило компанії відкрити нові можливості. Софтфони й технологія Rainbow підтримували 600 викладачів і дозволяли дзвонити студентам без розкриття особистих номерів. Також була виконана інтеграція системи з чинною системою управління навчанням (LMS).


організація віддаленої роботиКлієнтський кейс: транспортний сектор (Іспанія)

Завдання цієї транспортної компанії полягала в тому, щоб підтримувати рівень задоволеності клієнтів в періоди пікової активності.
Організації необхідно було визначити, яким чином вона може обробляти зростання кількості взаємодій з клієнтами та постачальниками в умовах пандемії, скоротивши при цьому час очікування і збільшивши коефіцієнт оперативності.
Рішення тут полягало в наданні миттєвого доступу до всіх даних клієнтів під час вхідних дзвінків шляхом інтеграції з Microsoft Dynamics CRM. Миттєвий доступ до хронологічної інформації про клієнтів або постачальників і автоматичний збір телефонних номерів дозволили зменшити кількість помилок і скоротити час очікування.


організація віддаленої роботиКлієнтські кейси: державний сектор (Франція та Каліфорнія)

Для цих двох груп їх держсектори - один у Франції, інший в Каліфорнії - одна і та ж проблема полягала в тому, щоб з'ясувати, як відповідати на запити громадян, коли робота в традиційному офісному середовищі більше не можлива.

Рішення дозволило місцевим органами влади конфігурувати й формувати комунікаційні системи без будь-яких знань в області IT через повну готовності до використання рішення автоматичної маршрутизації викликів в потрібний департамент. Кожен департамент міг записувати й публікувати голосові повідомлення без підтримки з боку IT-відділу.


Ключ до роботи з будь-якого місця

организация удаленной работы

Дистанційна робота з будь-якої точки світу не повинна бути такою складною або дорогою, як здається. В оповіданнях наших клієнтів вище немає історій про повну відмову від старих рішень. Замість цього ми розглянули ситуації, коли чинна комунікаційна система може стати основою для чогось кращого, більш різноманітного і більш цифрового.

Забезпечення ідеальних результатів при роботі з будь-якого місця може бути настільки простим і гнучким, наскільки це необхідно будь-якому бізнесу. Ключ до успіху - просто зрозуміти, як працювати з правильним партнером. Працюючи з ALE над індивідуальними рішеннями, компанії, представлені в наведених вище кейсах, змогли розробити індивідуальні стратегії для розв'язання своїх насущних проблем.

Отже, як лідерам бізнесу переконатися, що вони вибирають правильного партнера?

Вивчіть доступні моделі розгортання

Деякі компанії повністю перейдуть на хмару, в той час, як інші сфокусуються на гібридних розгортаннях. Пошук відповідного партнера означає, що ви й далі будете мати можливість вибору, отримаєте комплексну інформацію про те, що дійсно необхідно з точки зору хмарної архітектури.

Дізнайтеся, що вам потрібно

Деякі з членів вашої команди можуть обійтися софтфоном або додатком для смартфонів або комп'ютерів. Іншим співробітникам вашої організації буде потрібно власний стаціонарний телефон або телефон для конференцій. Дуже важливо мати партнера, який може впровадити всі необхідні вам технологічні рішення.

Стабільність і підтримка

Ваш провайдер повинен бути в змозі обіцяти вам неймовірний рівень безвідмовної роботи, не дивлячись ні на що. Коли ви переносите свої комунікації в хмару, ви прагнете до стійкості й безперервності бізнесу. Правильний провайдер зможе забезпечити високу якість роботи, що б не трапилося.

Гнучкість функцій

У всіх компаній є свої вимоги до переходу в хмарну середу. Ваше рішення має бути оснащено функціями, які підходять вашим співробітникам. Для одних це буде означати доступ до миттєвого оповіщення на смартфоні, для інших - можливість підключатися до інших пристроїв і технологій через Інтернет речей. Вирішальне значення має гнучке середовище для полегшення роботи й доступу до нових функцій.

Інтеграція і кастомізація

Провідні хмарні рішення, такі як Rainbow, можуть працювати зі сторонніми рішеннями й сервісами через інтеграції з використанням API й SDK. Немає ніяких обмежень щодо побудови комунікаційної системи, що підходить для вашого бізнесу. Гнучкість є ключовим фактором у світі, де співробітники кожен день покладаються на все більшу кількість додатків.

Безпека і відповідність нормативним вимогам

Ваш провайдер повинен враховувати ваші вимоги, коли мова йде про безпеку, дотримання нормативних вимог і конфіденційності у вашій галузі. Кращий партнер для вас може запропонувати додаткову підтримку для забезпечення відповідності вимогам HIPAA, GDPR, PCI й т. п.
Де б не був офіс, комунікації є ключем до успіху. Правильні комунікаційні сервіси - сполучна ланка бізнес-процесів, додатків і об'єктів. Коли ваш комунікаційний канал буде досить сильним, жоден вірус ніколи не зможе зламати ваш бізнес.

Завантажити

Rainbow для віддаленого навчання

Digital Age Networking на підприємствах

Мережеві рішення епохи цифровізації в державному секторі

Digital Age Networking для сектора охорони здоров'я

Digital Age Networking для індустрії гостинності

Digital Age Networking для транспорту

Якщо Вам цікаво отримати додаткову інформацію щодо рішень по організації віддаленої роботи, зверніться до нас за консультацією в офіс.

Відправити запит

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.