Сьогодні гості хочуть почуватися в безпеці, і водночас максимально використати своє перебування. Щоб стримати поширення вірусу, перед готельєрами стоїть завдання перебудувати шлях гостя, скоротивши людську взаємодію. Технології стають важливими, оскільки цифрові безконтактні послуги замінюють особисте спілкування.
Нові технології можуть допомогти готельєрам залучити гостей. Віртуальний тур, заснований на доповненій реальності, дозволяє потенційним клієнтам познайомитися з готелем до прибуття. За допомогою API-інтерфейсів Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow ™ комунікації в реальному часі (чат, голосовий зв'язок та відео) можна легко інтегрувати у веб-сайт готелю або мобільний додаток.
Образ людей, які стоять у черзі на стійці реєстрації, піде в минуле. З онлайн-реєстрацією із гостьового додатка безконтактна реєстрація стане новою нормою.
Іншою альтернативою стане встановлення кіосків самореєстрації у холі. Інтелектуальні кіоски, що поєднують тепловізійні камери, сканування документів та розпізнавання осіб, можуть спростити та убезпечити всю процедуру реєстрації та звести до мінімуму втручання людини.
Alcatel-Lucent Enterprise Digital Age Networking пропонує низку технологій, що дозволяють використовувати різні варіанти реєстрації. Служби Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar на основі місцеперебування (LBS) можуть виявляти, коли гість, який оформив бронювання, прибуває в лобі готелю. Alcatel-Lucent Rainbow Workflow може надіслати персональне повідомлення, запустити автоматичну реєстрацію, завантажити цифровий ключ і направити гостя в номер.
Мобільні програми надають ще ширший спектр можливостей для скорочення особистих контактів з персоналом готелю, роблячи послуги доступними для гостей не тільки в номерах, а й усередині місця проведення заходу. Щоб все це працювало безперебійно, готель має надати чудовий повний Wi-Fi. Завдяки Alcatel-Lucent OmniAccess Stellar WLAN гості можуть користуватися чудовим Wi-Fi в готелі та отримати доступ до всього, що їм потрібно, будь-де і з будь-якого мобільного пристрою.
За допомогою послуг місцеперебування всередині приміщень оператори готелів можуть надавати гостям контекстні, динамічні та персоналізовані повідомлення та пропозиції. Великі курорти можуть розглянути можливість впровадження служби відстеження людей, яка б дозволила їм пропонувати повсюдні пропозиції туди, де знаходиться гість, або послугу, що дозволяє гостям залишатися в курсі того, де знаходяться інші члени їхньої групи або сім'ї. ALE LBS, що підтримується Rainbow Workflow, використовує інфраструктуру OmniAccess Stellar WLAN для забезпечення цих можливостей.
При від'їзді з готелю взаємодія з персоналом має бути мінімальною. Готелі можуть запропонувати прискорену реєстрацію від'їзду за допомогою пристроїв у номері або мобільного додатка. Цей процес можна персоналізувати за допомогою індивідуального прощального повідомлення, включаючи корисну інформацію для майбутнього проживання, як нові знижки або інші пропозиції.
Як і під час реєстрації, можливості реєстрації при виїзді дозволяють використовувати мережну інфраструктуру ALE, включаючи OmniAccess Stellar Wi-Fi, OmniAccess Stellar LBS та Rainbow Workflow.
Всі ці рішення забезпечать безпечніше середовище, допомагаючи готелям пожвавити бізнес, покращити гостьовий досвід та випереджати конкурентів.