Система управління готелем (PMS) – це серце будь-якого готелю, як і ERP-система будь-якої організації. Бажана тісна інтеграція між PMS та системою зв'язку, щоб гості могли почати користуватися системами зв'язку, як тільки вони прибувають в номер, а також допомагати адміністративному відділу готелю фіксувати плату за дзвінки та інші дії для виставлення рахунку за надані послуги.
Простіше кажучи, це перетворює базову систему зв'язку в готелі на інструмент підвищення продуктивності бізнесу, дозволяючи гостям отримувати інформацію у будь-який час та використовувати такі можливості, як дзвінок для пробудження та не турбувати, а також резервувати різноманітні послуги за допомогою телефону, наданого у номері.
Щоб отримати повну консультацію щодо впровадження систем управління нерухомістю (PMS) для вашої компанії, зверніться до нас в офіс.