Інтеграція PBX з системами фронт-офісу готелю (PMS)

Отели и системы управления

Інтерфейс PMS

Система управління готелем (PMS) – це серце будь-якого готелю, як і ERP-система будь-якої організації. Бажана тісна інтеграція між PMS та системою зв'язку, щоб гості могли почати користуватися системами зв'язку, як тільки вони прибувають в номер, а також допомагати адміністративному відділу готелю фіксувати плату за дзвінки та інші дії для виставлення рахунку за надані послуги.

Простіше кажучи, це перетворює базову систему зв'язку в готелі на інструмент підвищення продуктивності бізнесу, дозволяючи гостям отримувати інформацію у будь-який час та використовувати такі можливості, як дзвінок для пробудження та не турбувати, а також резервувати різноманітні послуги за допомогою телефону, наданого у номері.

Особливості та функції

  • Дозволяє заборонити, скасувати заборону дзвінка, керувати часом очікування вхідного дзвінка для кожного номера при реєстрації заїзду-виїзду
  • Інтелектуальна консоль керування.
  • Моніторинг оплати дзвінків у реальному часі.
  • Публікація повідомлень для PBX в реальному часі, таких як реєстрація заїзду, виїзду, публікація плати за виклик, статус кімнати, очікування повідомлення тощо.
  • Моніторинг внутрішніх дзвінків у реальному часі.
  • Налаштування групових дзвінків «Не турбувати» та будильника
  • Сповіщення персоналу готелю про помилку публікації інтерфейсу.
  • Статистичні звіти.
  • Автоматичний нічний аудит та автоматичний друк звіту про нічний аудит (попередньо встановлений час).
  • Голосове підтвердження.
  • Автоматичне пробудження.
  • Minibar Posting.
  • Оновлення статусу кімнати.
  • Гостьовий контактний центр.
  • Оновлення інформації про гостей у реальному часі.
  • Синхронізоване спливаюче вікно з інформацією про гостей при відповіді на гостьові дзвінки.
  • Інтерфейс до внутрішньої системи paging для миттєвого paging деталей запиту на обслуговування виконавця.
  • Дозволяє гостям отримувати своє фоліо, текстове повідомлення, прогноз погоди, іноземну валюту, встановлювати та скасовувати дзвінок-будильник.

Вендори

 

Щоб отримати повну консультацію щодо впровадження систем управління нерухомістю (PMS) для вашої компанії, зверніться до нас в офіс.

Відправити запит

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.