OpenScape Voice V10 - це програмний додаток корпоративного голосового зв'язку, що працює як частина рішення OpenScape Enterprise. Він надає широкий набір корпоративних голосових функцій для підприємств від середнього до великого розміру. Систему можна розгорнути або як рішення Integrated Simplex (на окремому сервері) в сценаріях "try and buy", або як корпоративне рішення операторського класу (вузли дубльованого сервера з 100% підтримкою аварійного перемикання). Ця програма голосового зв'язку на основі протоколу SIP, що працює на стандартних комерційних серверах, розширюється зі 350 до 5000 користувачів у конфігурації Integrated Simplex, і аж до 100 000 користувачів у конфігурації дубльованого сервера. Система спочатку була розроблена для установки в ЦОДах і може функціонувати у віртуалізованій інфраструктурі. Дана віртуалізація заснована на гіпервізора VMware. OpenScape Voice може бути відвантажено в якості vApp (virtualized application) - предконфігуріроване рішення для роботи на віртуальній машині.
OpenScape Voice розроблений для покриття завдань безлічі замовників і цільових ринкових сегментів. Ключовими є наступні сценарії розгортання:
Open Exchange - OpenScape Exchange встановлюється як накладене рішення у мультивендорній мережі, де є успадковані TDM системи або конвергентні IP-системи. У складеному сценарії OpenScape Voice діє як система централізованої маршрутизації на основі SIP у розподіленій, многовендорній мережі, що дозволяє замовникам виконувати міграцію на власний розсуд.
Public Cloud / Hosted Edition - OpenScape Voice є головним додатком у вирішенні Public Cloud або Hosted Edition. Система підтримує режим багатоарендності (до 6,000 бізнес-груп) дозволяючи Провайдерам "побудувати власну хмара".
Private Cloud - для великих корпоративних замовників (до 100,000 користувачів) з територіально розподіленими об'єктами OpenScape Voice можна розгорнути як рішення Private cloud з централізованим поширенням голосової служби (і UC) зі ЦОД замовника.
Duplex - Здвоєний вузол, дубльована робота або в окремому ЦОД, або в географічно-розподілених об'єктах на випадок аварійних відновлень.
Integrated Simplex - режим для невеликих рішень VoIP-комунікацій, з включенням додатку Уніфікованих комунікацій, на окремому сервері.
OpenScape Voice - це Voice over IP-система режиму реального часу на базі протоколу SIP, нарощувана до 100,000 користувачів у системі, і практично необмежена у мережі систем. Система працює на високонадійному, дубльованому та відмовостійкому обладнанні. Вона надає широкий набір корпоративних функцій і може встановлюватися на об'єкті, в ЦОДі (як Private Cloud), або як багатоарендне рішення Hosted / Public Cloud.
Являючись корпоративним голосовим рішенням операторського класу, OpenScape Voice забезпечує надійність «п'ять дев'яток», що еквівалентно менш 5 ½ хвилин простою в рік! Вузли сервера розроблені так, що якщо один відмовляє, то інший здатний брати на себе 100% викличного навантаження. Серверні вузли можуть працювати зі 100% резервуванням навіть коли вони рознесені географічно, що істотно знижує витрати та обсяг часу, необхідний для впровадження сценарію катастрофостійкості. Віддалені офіси можна захистити рішенням OpenScape Branch - відмовостійким філіальним рішенням для OpenScape Voice. Пристрій OpenScape Branch не тільки забезпечує відмовостійкість, він також містить в єдиному боксі Медіасервер, міжмережевий екран, прикордонний контролер сесій, а також вбудований шлюз до ТМЗК.
У проєкті OpenScape Voice з участю OpenScape Branch є одна головна мета: забезпечити нашим замовникам найвищий рівень надійності для самого критичного каналу спілкування - голосового зв'язку.
OpenScape Voice Integrated Simplex
Система в цьому варіанті розгортання являє собою мінімальне рішення для голосового зв'язку. Конфігурація OpenScape Voice Integrated Simplex розгортається у вигляді одновузлової платформи. Додатково до продуктів OpenScape Voice та UC Application дана конфігурація також дозволяє розгорнути такі елементи на одній і тій же фізичній платформі:
Дана конфігурація становить інтерес для тих замовників, яким важливо отримати невелике та просте рішення VoIP АТС (аж до 5000 користувачів - OpenScape UC App + OpenScape Voice) на невеликі гроші, і тому готових взяти на себе певний ризик простою (через відсутність резервування).
У разі коли конфігурацію Integrated Simplex OSV ви бажаєте покращити за межі 5,000 користувачів, цю конфігурацію потрібно мігрувати в конфігурацію Standard Duplex. Така міграція вимагає певних зусиль і витрат, і тому рекомендується відразу розгортати дуплексну конфігурацію якщо є ймовірність подолання кордону в 5000 абонентів.
OpenScape Voice Duplex
У цій моделі розгортання OpenScape Voice може функціонувати в якості більш надійної і масштабуємої дуплексної системи. У рішенні забезпечується надійність операторського класу, завдяки роботі двох платформ в дубльованому двовузловому кластері, яка проходить в режимі активний-активний. У разі відмови одного з вузлів, партнерський вузол, що залишився, бере на себе викличне навантаження відмовив вузла (він буде обробляти 100% викличного трафіку), з метою безперебійної обробки викликів. З'єднання не розриваються через факт переходу з дуплексного в симплексний режим роботи, або при поверненні в двобічний режим. Двобічний режим також дає можливість зберегти обробку викликів на час виконання апгрейдів OpenScape Voice.
Зараз не підтримується змішування фізичних і віртуальних вузлів. Двома підтримуваними сценаріями є або кластер з 2 фізичних вузлів, або кластер з 2 віртуальних вузлів.
Ця модель розгортання підходить для більших замовників (аж до 100,000 користувачів), а також для замовників, які потребують надійність операторського класу.
У дуплексній конфігурації OSV два дублювальних сервера повністю виділяються під роботу системи Voice. Інші системи розгортаються на додаткових серверах, а їх кількість залежить від потрібної користувальницької місткості.
Двобічний режим також дозволяє підтримувати обробку викликів під час виконання апгрейда OpenScape Voice.
Є можливість встановити кілька екземплярів DLS, у міру зростання кількості абонентів. OpenScape Media Server нарощується для відповідності запитам на служби медіасерверів / кількостей користувачів. Один екземпляр OpenScape Media Server можна встановити «поруч» з платформою CMP; підтримується кілька примірників для забезпечення резервування, нарощування та оптимізації смуги пропускання.
Одна система Common Management Platform (CMP) застосовується для адміністрування повного рішення.
Архітектура віртуалізованих OpenScape Voice
Одним з найважливіших переваг віртуалізації є зниження кількості серверів, і наше рішення стає нечутливим до обладнання.
Як наслідок, експлуатація рішення OpenScape Enterprise у віртуальному середовищі має такі переваги:
Використання в середовищі ЦОД обладнання різних виробників і моделей підвищує складність і вартість експлуатації, тому клієнти Unify часто намагаються стандартизувати свою апаратну IT-інфраструктуру. Віртуалізація дозволяє замовникам встановлювати додатки Unify на будь-якій апаратній платформі, сертифікованій VMware і відповідає вимогам за обсягом ресурсів.
Віртуалізація додатково дозволяє:
У самому центрі набору рішень OpenScape знаходиться заснована на SIP система реального часу OpenScape Voice, що забезпечує операторський рівень дублювання, надійності й нарощування, які потрібні в критично важливих сценаріях. OpenScape Voice працює на стандартних комерційних серверах у мережах з регульованим QoS. VoIP система OpenScape Voice надає наступні ключові можливості:
OpenScape Voice розроблена як стандартизована платформа, яка працює на стандартних серверах.
Базове програмне забезпечення системи працює під операційною системою SuSE Linux Enterprise Server - SLES12 64 біт. Вона об'єднана з ПО управління кластером, щоб всі частини системи працювали як дубльовані компоненти. Система може працювати або на окремому сервері (Integrated Simplex), або в кластері двох серверів (Standard Duplex), у залежності від необхідної місткості й побажань замовника.
Дублювання обладнання і включення кластера
Надійність є основною метою роботи OpenScape Voice, і вона забезпечується за допомогою кластеризації. Ефективною основою адміністрування кластером є структура надійних компонентів. Апаратні та програмні компоненти OpenScape Voice взаємодіють один з одним з метою досягнення наступних цілей надійності:
Кожен вузол також має дубльовані Ethernet адаптери, що гарантує дублювання фізичного каналу в одному вузлі - другим портом Ethernet на іншій карті Ethernet, і другим LAN комутатором.
Поділ вузлів
Дубльована конфігурація OpenScape Voice може бути розгорнута в такий спосіб:
Є модуль «survival authority», який завжди є зовнішнім стосовно до системи. Модуль «Survival Authority» дає команду вузлу OpenScape Voice бере на себе роботу при відмові всього кластера.
Візьміть до уваги, що Survival Authority повинен встановлюватися в третьому місці стосовно до георознесених вузлів OpenScape Voice, або на тому ж сервері, що і зовнішня OpenScape Common Management Platform або на виділеному сервері.
Є безліч історій успіху замовників. У них висвітлюється безліч переваг, отриманих замовниками після розгортання рішення уніфікованих комунікацій і спільної роботи на базі OpenScape Voice. У цій табличці вказано переваги замовників від використання рішення OpenScape Enterprise.
Характеристики |
Переваги |
Програмна основа для додатків Уніфікованих комунікацій і Спільної роботи |
Об'єднання всіх корпоративних комунікацій в одному керованому інтерфейсі Уніфікована архітектура із загальними службами для простоти інтеграції shared services for ease of integration Чи не належить до рішень минулого покоління Незалежний від обладнання |
Базова архітектура відкритих комунікацій для рішень OpenPath |
Заснований на стандартах Мультивендорної інтеграція без "примусової заміни" Мультивендорної служби (OpenScape Fusion) Ні монополії одного вендора |
Розроблено для ЦОД / IT середовища |
Віртуалізація додатків Різні моделі розгортання - приватна / відкрита хмара, на об'єкті й гібрид Екологічні IT |
Середовище розробки OpenSOA |
Ні монополії одного вендора Використання колишніх інвестицій, тобто встановлені інтеграції для Outlook, Google Apps і Lotus Notes Інтеграції соціальних мереж і групового ПО Комплекти SDK / API і портал розробника для інтеграції сторонніх додатків |
Мультимедійний SIP |
Управління мультимедійними сполуками в реальному часі, тарифікація сесій і координація служб UCC |
Надійність операторського класу |
Зниження ризику простою системи Географічний поділ вузлів для катастрофостійкості |
Провідна в галузі масштабованість |
При розширенні потрібно менше серверів - зниження витрат на площу, електрику й охолодження. Просте нарощування - просто додати ліцензії, додаткове HW не потрібно. |
OpenScape Voice Base License |
Забезпечує повне використання базового програмного забезпечення OS Voice. Базова ліцензія також містить 100 динамічних призначених для користувача ліцензій. Ці ліцензії забезпечують привласнення облікових номерів (DN), включаючи первинні й фантомні лінії. |
OpenScape Voice Redundancy License |
Забезпечує повне використання програмного забезпечення, необхідного для реалізації кластерного резервування для територіально суміщених або розділених вузлів. Системи місткістю від 5000 користувачів та вище обов'язково вимагають наявності "OpenScape Voice Redundancy". |
OpenScape Voice V10 Pre-Production License |
За допомогою цієї ліцензії замовник може реплікувати дубльовану систему в лабораторному середовищі, щоб перевіряти зміни конфігурації перед тим як перенести її на продуктивну систему. |
OpenScape Voice V10 SuSe Upgrade Protection License for 3 years |
Починаючи з OpenScape Voice V7 поставляється операційна система містить 3-річну ліцензію Upgrade Protection. Така 3-річна ліцензія поставляється знову при кожному підвищенні версії OpenScape Voice. Для активації ліцензії SLES Upgrade Protection License Key буде додано до ключа продукту, який формується на Central License Server (CLS) Unify. |
OpenScape Voice Dynamic User License |
Динамічні ліцензії визначають скільки телефонів і софт-клієнтів можна одночасно зареєструвати в системі. Одна динамічна ліцензія дозволяє зареєструвати один первинний обліковий номер DN; фантомні лінії і вторинні лінії на keyset не є первинними обліковими номерами DN і виключені з підрахунку. 100 динамічних ліцензій включені в кожен базовий пакет; подальші ліцензії купуються за плату. Загальна кількість динамічних ліцензій формує ліцензійний пул. При SIP-реєстрації користувачеві виділяється одна ліцензія з пулу доступних ліцензій. В ході спроб реєстрації OpenScape Voice виконує наступну динамічну політику: При перевищенні попереджувального порога (95% розподілених ліцензій), формується повідомлення адміністратору системи замовника. З цього моменту має сенс докупити додаткові ліцензії, щоб мати безпечний буфер. При перевищенні 100% обсягу динамічних ліцензій формується аварійне повідомлення системному адміністратору для негайної покупки додаткових ліцензій. Ліцензійний примус активується при десятому порушення ліміту, що аналогічно перевищенню обсягу протягом 10 послідовних днів. Після активації примусу і повного витрачання пулу ліцензій SIP користувачами, наступний запит на реєстрацію відхиляється. Не можливо відповісти на дзвінок або ініціювати. Максимально можлива кількість динамічних ліцензій - 100 000. |
OpenScape Voice Base Upgrade licenses |
Ці ліцензії передбачають підвищення версії ПО Base system, ПО Redundancy і pre-production Base system з колишніх версій до OpenScape Voice V10. Існують окремі замовні номери для кожної з названих опцій. |
OpenScape Voice Dynamic User Upgrade Licenses |
Ці апгрейдні ліцензії OpenScape Voice потрібні для підвищення версії Dynamic User Licenses з колишніх версій до V10. На кожну існуючу динамічну ліцензію потрібна одна апгрейдна ліцензія. Кількість апгрейдних ліцензій повинна відповідати кількості ліцензій, зареєстрованих в Central License Server (CLS). |
Advanced Locking ID (ALI) |
У віртуальних середовищах замість ліцензування на основі МАС адрес використовується механізм ALI. В ліцензування рішень на традиційному обладнанні, locking ID прив'язується до MAC-адрес мережевого адаптера сервера. Для віртуалізованих рішень механізм advanced locking ID (ALI) як і раніше заснований на прив'язуванні ліцензії до адресної системи, але замість використання даних обладнання (наприклад, MAC адреси), символьний рядок формується на основі безлічі системних і мережевих параметрів. В цей час існує два режими: · standard locking ID (по MAC адресу) · locking ID для віртуалізованих систем (заснований на безлічі параметрів) ALI застосовується в OpenScape Solution Set починаючи з V10 і в License Management V1 і вище. До V10 OpenScape Voice міг використовувати тільки locking ID про MAC-адресу. Починаючи з V10 OpenScape Voice може використовувати або MAC-адреси в апаратних інсталяціях, або ALI у віртуальних середовищах. |
Atos Unify OpenScape Voice V10_uk
Якщо Вам цікаво отримати повну інформацію щодо продуктів, вироблених компанією Atos Unify, зверніться до нас в офіс за консультацією.
Отримати безкоштовну консультацію