IP-телефони

Що таке IP-телефонія?

IP-телефонія (Інтернет-телефонія) — це загальний термін для технологій, продуктів та послуг, які використовують з'єднання з комутацією пакетів Інтернет-протоколу для підтримки голосових дзвінків, голосової пошти, відеодзвінків, відеоконференцій, надсилання факсів та обміну миттєвими повідомленнями (IM).

Традиційно цей зв'язок здійснювався за виділеними з'єднаннями з комутацією каналів комутованої телефонної мережі загального користування (ТСОП). У разі використання Інтернету дзвінки передаються у вигляді пакетів даних за загальним лініям, уникаючи плати за користування телефонною мережею загального користування.

IP-телефонія працює шляхом перетворення голосових дзвінків, факсів та іншої інформації на цифрові сигнали. Ці цифрові сигнали проходять через IP-мережі, такі як Інтернет, у вигляді пакетів даних, використовуючи IP-з'єднання з комутацією пакетів. Голосові функції в рамках IP-технології, такі як голосові дзвінки та голосова пошта, називаються передачею голосу по IP (VoIP).

На додаток до голосових викликів IP-телефонія також включає інші функції, такі як наступні:

  • Відео виклик
  • Відеоконференція
  • IM
  • Текстові повідомлення
  • Faxing

IP-телефонія проти VoIP

Термін IP-телефонія часто використовується взаємозамінно з VoIP. Ці два терміни перетинаються, і використання їх як синонімів не вважається неправильним, оскільки обидва використовують локальну мережу для підключення до Інтернету через маршрутизатор. Проте, що визначаються у найбільш формальних та конкретних термінах:

  • VoIP є більш конкретним і описує стандартизовані технології, що забезпечують голосові функції, такі як дзвінки та голосова пошта через IP-мережі;
  • З іншого боку, IP-телефонія є більш загальним терміном, що охоплює повний набір технологій, функцій і продуктів, включаючи голосові функції, а також не голосові функції, такі як обмін миттєвими повідомленнями.

Переваги IP-телефонії для бізнесу

  • Мобільність. Доступ до IP-телефонів можна отримати за межами фізичного офісу, з портативних комп'ютерів та мобільних пристроїв.
  • Масштабованість. Розгортання нових телефонних IP-ліній для бізнесу, яке можна виконати через онлайн-інтерфейс, набагато простіше та легше, ніж додавання нових дротових телефонних ліній.
  • Оптимізована інфраструктура. Системи IP-телефонії можуть інтегруватися в існуючу інфраструктуру, що дозволяє здійснювати зв'язок через бізнес-додатки. Наприклад, факси можна надсилати та отримувати електронною поштою.
  • Низькі витрати. Використання IP-телефонії є значно більш рентабельним, ніж використання провідних телефонних послуг в аналогічному масштабі.
  • Немає потреби підтримувати дві мережі. До появи IP-телефонії підприємствам необхідно було розгортати та підтримувати окремі мережі для Інтернету та телефону.

Комуніцювання з клієнтами та співробітниками з деяких важливих питань буде й у майбутньому відбуватись телефоном.

Вендори:

Alcatel lucentAlcatel lucentFanvil TechnologyGrandStreamGigasetPlatanSnomYealink

Підвищіть ефективність бізнесу та операційної діяльності за допомогою IP-телефонії

Перейти в каталог

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.