Raleigh-Durham, NC & Paris, France — 30 березня 2022 г. — Avaya (NYSE: AVYA), світовий лідер у галузі рішень для покращення та спрощення комунікацій та спільної роботи, та Alcatel-Lucent Enterprise, провідний міжнародний постачальник засобів зв'язку, мереж та хмарних рішень сьогодні оголосили про стратегічне партнерство, яке розширює доступність компонованих рішень Avaya OneCloud CCaaS (Контакт-центр як послуга) для глобальної бази клієнтів ALE, а також робить цифрові мережеві рішення ALE доступними на глобальній основі для клієнтів Avaya.
В рамках цього партнерства ALE запропонує Avaya OneCloud™ CCaaS, який надає клієнтам ALE розширені можливості штучного інтелекту, ідентифікації та безпеки, управління взаємодією з персоналом (WEM) та можливості обслуговування клієнтів. Avaya запропонує своїм клієнтам мережеві рішення ALE Digital Age Networking, що охоплюють весь спектр корпоративних дротових та бездротових технологій підключення з передовими послугами хмарної платформи, використовуючи останні досягнення в галузі аналітики IoT, цифрових робочих процесів, безпечної мобільності та штучного інтелекту для автоматизації мережі.
"Ми дуже раді співпрацювати з Avaya, щоб надати нашим клієнтам провпровідні на ринку можливості CCaaS і розширити охоплення ринку наших мережевих рішень Digital Age", - сказав Джек Чен, генеральний директор ALE. «Розширюваність та компонування платформи Avaya OneCloud CCaaS дозволяє нам працювати з екосистемою провідних галузевих партнерів, щоб створювати з Avaya більш глибокі та привабливі можливості, які потрібні нашим клієнтам».
"Ми дуже раді співпрацювати з ALE, щоб запропонувати нашу OneCloud CCaS їх глобальній базі з майже мільйона клієнтів та майже 3000 партнерів, а також зміцнити наше портфоліо шляхом додавання мережевих технологій ALE", - сказав Джим Чиріко, президент та головний виконавчий директор Avaya. «Партнерство, про яке ми оголосили сьогодні, дуже доповнює одне одного, і ми вважаємо, що воно є значною нагодою для клієнтів Avaya і ALE прискорити перехід до хмари шляхом розгортання хмарних технологій світового класу від двох світових лідерів у галузі комунікацій».
Бізнес-клієнти по всьому світу зможуть здійснити цифрову трансформацію та перейти до хмари, надаючи диференційований клієнтський досвід для своїх кінцевих клієнтів та покращуючи умови роботи для своїх співробітників.
"Додавання ALE в екосистему Avaya OneCloud відображає міць хмарних пропозицій Avaya, що зростає також успіх стратегії компанії з надання архітектури, що компонується для економіки вражень", - сказав Зеус Керравала, засновник і головний аналітик ZK. Дослідити. «ALE виграє, отримуючи доступ до екосистеми Avaya Experience Builders, що зростає, а також клієнтської бази компаній, що росте і яким потрібна підтримка на всіх рівнях стратегій міграції в хмару, тоді як рішення Avaya будуть покращені за рахунок додавання мережевого портфеля ALE в епоху цифрових технологій, включаючи їхнє провідне в галузі рішення для підключення до Інтернету речей. Це поєднання комплексного управління Інтернетом речей від ALE, а також їхнього ширшого портфеля корпоративних мереж цифрової епохи у поєднанні з платформою OneCloud Experience Platform надасть їх клієнтам неперевершену можливість створювати майбутнє роботи, поєднувати всі елементи свого підприємства, обслуговувати все, що потрібно клієнту, та конкурувати в економіці вражень».