Boeing заявив, що його сервісний підрозділ зазнав кібератаки

Boeing заявив, що його сервісний підрозділ зазнав кібератаки

Компанія Boeing Co. підтвердила, що має справу з "кіберінцидентом", який був спрямований на елементи бізнесу з продажу запчастин і дистрибуції, що здійснюється її глобальним сервісним підрозділом.

На безпеку польотів це не вплинуло, заявив Boeing в електронній заяві в середу, додавши: "Ми активно розслідуємо інцидент і координуємо свої дії з правоохоронними та регулюючими органами".

Минулого тижня кібер-банда з російськими зв'язками, відома як Lockbit, заявила в повідомленні в темній мережі, що почне оприлюднювати "конфіденційні дані", якщо аерокосмічний і оборонний гігант не задовольнить вимогу викупу до 2 листопада. Але в середу ввечері на сайті Lockbit не було жодної згадки про Boeing.

"Коли організації видаляють з сайтів витоків, це часто означає або те, що організація заплатила викуп, або те, що вона погодилася на переговори, - каже Бретт Каллоу, аналітик з питань загроз в Emsisoft. "Перше зазвичай є постійним, тоді як друге може бути лише тимчасовим".

Прес-секретар Boeing відмовилася коментувати, чи заплатив американський авіабудівник якийсь викуп. Компанія повідомляє клієнтів і постачальників про кібератаку.

Lockbit є однією з найвідоміших хакерських груп, яка часто використовує програмне забезпечення з вимогою викупу для блокування файлів жертв, а потім вимагає плату за їх розблокування. Останнім часом хакерські банди викрадають документи і вимагають плату за те, щоб не оприлюднювати їх.

Акції Boeing мало змінилися в ході тривалих торгів.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.