Джерела кажуть, що 18-місячна міграція системи електронної пошти компанії IBM обернулася катастрофою
Запланована IBM міграція електронної пошти в масштабах всієї компанії зійшла з конвеєра, в результаті чого багато з них не можуть користуватися електронною поштою або планувати події календаря. І так вже кілька днів.
Нинішні й колишні співробітники IBM підтвердили The Register (британський новинний сайт технологічної спрямованості), що перехід, який проводився 18 місяців, обернувся катастрофою.
«Мені шкода, що я повідомив про це пресі, але боюся, що я всього лише один з багатьох тисяч співробітників «Блакитного гіганта», які наразі вкрай незадоволені», - сказав нам один співробітник. «Якщо ми не можемо впоратися навіть з нашою власною програмою міграції в хмару, тоді чому клієнти можуть нам довіряти?»
Інцидент поширився на соціальні мережі, коли співробітники IBM висловили своє розчарування. «Кожен співробітник IBM потрапив у темну хаотичну яму через неможливість отримати доступ до електронної пошти або календарів протягом останніх 3 днів .... цікаво, де ми?» поскаржився один дизайнер IBM через видалений тепер твіт.
Нам сказали, що в останні чотири або п'ять днів електронна пошта працює без перебоїв, до того ж не всі постраждали однаково. Для деяких відсутність доступу була коротша - доступ до електронної пошти повернувся після двох днів простою.
Стверджується, що Slack (корпоративний месенджер) працює, хоча Outlook, Verse (вебпошта IBM) і Notes все ще не надійні.
«Outlook не працюватиме з новою системою, IBM Notes не працюватиме та електронна пошта Verse тепер не працює», - як було сказано в одному з джерел. «Всі постраждали, а виправлення немає».
Деякі поклали провину на фінансового директора IBM Джеймса Кавано за скорочення витрат і відмову від найняття потрібних людей.
Представник IBM, з яким зв'язалися телефоном, відмовився підтвердити, що щось не так або прокоментувати ситуацію. Згодом ІТ-гігант знову зв'язався з The Register, і ми розуміємо, що «Блакитний гігант» може надалі щось сказати або нічого не сказати.
На вихідних був опублікований запис у блозі, у внутрішній мережі IBM.w3, де було сказано, що міграція була запланована на 18 місяців і що все має пройти нормально, якщо всі будуть слідувати інструкціям, відправленим електронною поштою. Очевидно, цього не сталося.
З того часу на w3 з'явився банер, який вказує людям на канал Slack для отримання оновленої інформації про ситуацію, а ІТ-директор IBM відправив співробітникам звернення про розв’язання проблем. Зараз сторінка статусу w3 повертає помилку.
Кажуть, що тисячі співробітників стикалися з низькою продуктивністю iNotes на настільних пристроях, а також з Verse в Інтернеті та на мобільних пристроях (який не отримав хороших відгуків). Спочатку компанія намагалася вирішувати скарги через чат служби підтримки, але черга збільшилася до такої міри, що співробітники здалися.
Нам сказали, що план міграції послідував за рішенням IBM у 2018 році продавати різні програмні продукти, включаючи Notes, в індійську компанію HCL Technologies. Після продажу «Блакитний гігант» відмовився від своїх даних на серверах HCL.
«Вони переходили на сервери, що належать IBM», - як ми дізналися з одного джерела. «Ось де це зламалося».
Серед тих співробітників, які не можуть отримати доступ до своєї електронної пошти, є побоювання, що зниклі повідомлення не можуть бути відновлені. Говорять, що до співробітників IBM підходили рекрутери, які ставили питання на зразок: «Чому ви все ще працюєте в IBM? Вони навіть не можуть безпосередньо отримувати електронну пошту».
«Ми продали Notes HCL кілька років тому», «Проблема в тому, що ми пізно закінчуємо випуск версії, яка завтра стане непідтримуваною».
Представник IBM продиктував заяву компанії телефоном, ймовірно через те, що електронна пошта все ще трохи нестабільна: «У деяких співробітників IBM виникають затримки в обслуговуванні електронної пошти. Ми працюємо над відновленням повного обслуговування настільки швидко наскільки ми можемо, і ми використовуємо безліч альтернативних інструментів зв'язку, щоб забезпечити мінімальні незручності для наших клієнтів і нашого бізнесу, поки ми працюємо над відновленням всіх можливостей електронної пошти».
Все це в черговий раз доводить, що питання організація безперебійної роботи і безпеки - це першочергове завдання для будь-якої компанії. І навіть такі світові гіганти в ІТ-індустрії не застраховані від помилок.
Тому дуже важливо довіряти роботу в своїй компанії професіоналам і практикам у даній області.
Компанія InfoTel - широкопрофільний системний інтегратор комплексних телекомунікаційних рішень, а також рішень з інформаційної безпеки, досвід впровадження з 2004 р. Довіряючи нам, ви можете бути впевнені в якості обладнання та інтеграції.