Командою Infotel Group реалізовано проект «Технічного удосконалення і доробка системи телефонного зв'язку ДП "КБ "Південне" імені М.К. Янгеля". У стислі терміни була організована поставка необхідних матеріалів для оновлення застарілої кабельної інфраструктури підприємства. Установка устаткування і програмного забезпечення дозволила впровадити в основу підприємства сучасну корпоративну телефонну мережу зв`язку, яка забезпечить якісним телефонним зв'язком і додатковими сервісами 12 корпусів (вузлів) підприємства.
Технічна реалізація
Загальна ємність нової телефонної системи складає більше 3000 портів.
Нова корпоративна телефонна мережа зв'язку реалізована на базі УВАТС Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise (OXE). Це рішення допускає розширення до 5000 портів на вузол і підтримує безліч додаткових сервісів. Система реалізована на технології Alcatel Crystal Technology, яка забезпечує не блокуючу архітектуру станції, що гарантує зв'язок для кожного абонента і виключає ситуацію "лінія зайнята". Система підтримує сервіси резервування центрального процесора і каналів зв'язку, системи електроживлення, що значно підвищує надійність рішення. УВАТС Alcatel-Lucent OXE включена в телефонну мережу загального користування по цифровим і IP з’єднувальним лініям, що забезпечує абонентів телефонними переговорами без перешкод і обривів з абонентами з будь-якої країни світу. Всі вузли об'єднані між собою в єдину мережу з використанням фірмової сигналізації ABC-F. Така топологія дозволяє реалізувати однаковий рівень сервісу для всіх відділів підприємства.
Нова УВАТС дозволяє підключати аналогові, цифрові і IP- абонентські термінали. Абоненти з цифровими і IP - терміналами отримають високий рівень сервісу, який, крім якісного телефонного зв'язку, надає додаткові можливості: відображення на дисплеї телефону імені абонента, доступ до єдиного телефонного довідника станції, набір по імені за допомогою повноцінної клавіатури цифрового / IP-телефону , можливість підключення додаткових клавішних консолей c програмованими кнопками прямого набору і т.д.
Управління
Управління системою відбувається з єдиного центрального вузла за допомогою програмного додатка Alcatel-Lucent OmniVista 8770. Ця програма базується на клієнт-серверній архітектурі, що значно полегшує адміністрування: фізичний сервер системи управління знаходиться в центральному вузлі і підключений до АТС, а адміністратор за допомогою клієнтської програми може з будь-якої точки корпоративної мережі віддалено проводити профілактичні роботи, вносити зміни в конфігурацію і т.п.
З метою забезпечення безпеки реалізована багаторівнева система паролів доступу до сервера.
Результати впровадження
В рамках модернізації корпоративної телефонної мережі зв'язку були вирішені такі завдання:
Плани на майбутнє
УВАТС Alcatel-Lucent OXE легко масштабується: збільшення абонентської ємності відбувається шляхом встановлення додаткових плат або ліцензій без виключення АТС, і, відповідно, без перерви в зв'язку. У планах - розширення функціональності для збільшення продуктивності роботи співробітників ДП "КБ" Південне "імені М.К. Янгеля".