Обслуговування мереж за допомогою штучного інтелекту

Багато з нас так чи інакше стикалися з концепцією штучного інтелекту (ШІ). Це досить об'ємне поняття, яке містить безліч технологій, деякі з яких вже активно використовуються в різних областях людської діяльності, а деяким ще тільки належить зайняти своє місце. Один з напрямків розвитку штучного інтелекту — це технологія доповненого інтелекту (Augmented Intelligence).
У цій технології поєднуються аналіз даних і машинне навчання. Штучний інтелект доповнює і розширює можливості людини, допомагає зменшити обсяг рутинної роботи, аналізує і виявляє зв'язки між подіями в мережі, поведінкою користувачів і пристроїв. Gartner прогнозує: «До 2023 року 40% ІТ-команд будуть використовувати технології доповненого інтелекту для автоматизації та збільшення продуктивності ІТ-департаментів». Технологія доповненого інтелекту допомагає краще зрозуміти й передбачити потенційні проблеми й забезпечує безперервність цифрових бізнес-процесів.
Якщо говорити про доповнений інтелект в розрізі роботи з мережевим трафіком, то доповнений інтелект дає системним адміністраторам перевагу у виявленні проблеми й вжиття заходів для її вирішення. При мережевому трафіку аналіз якості сприйняття (QoE), що надається користувачам послуг, а також процес розпізнавання пристроїв потребує занадто багато часу для підключення до WLAN, тому поступаються доповненому інтелекту.
За допомогою технології доповненого інтелекту, після виявлення проблеми, можливе посилання повідомлення адміністратору, щоб вказати, чи може проблема бути автоматично усунена.
Система управління мережею, яка покращується шляхом машинного навчання, може аналізувати конфігурації мережі, досліджувати QoE і відомі проблеми. Коли ця інформація співвідноситься з інформацією про апаратне і програмне забезпечення мережі, система управління мережі може запропонувати зміни та оновлення конфігурації. Після підтвердження адміністратором мережі зміни можуть бути застосовані. Мета полягає в тому, щоб мережа в кінцевому підсумку могла самостійно підтримувати бізнес-процеси й сервіси.
Мінімізація шансів на кібератаки завжди є пріоритетним завданням. У міру збільшення кількості підключених пристроїв забезпечення безпеки мережі стає реальною проблемою. Якщо пристрій виявляє підозрілу активність — це може означати, що воно було зламано. Коли справа доходить до підключених об'єктів, технологія доповненого інтелекту може допомогти мережі розпізнати підозрілий пристрій і автоматично відключити або ізолювати його. Відключення або ізоляція пристроїв автоматизовані, щоб діяти якомога швидше і гарантувати, що мережа не буде зламана. Розширені аналітичні дані надають персоналу, що обслуговує, інформацію, необхідну для проактивного виконання графіків технічного обслуговування, перш ніж виникнуть серйозні проблеми. Також ці дані можуть використовуватися для оптимізації роботи мережі, впровадження нових і поліпшення чинних цифрових сервісів.
Для того щоб дізнатися, як реалізована технологія доповненого інтелекту в рішеннях компанії Alcatel-Lucent Enterprise звертайтеся в компанію «Інфотел», офіційного представника ALE в Україні.

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.