З пандемією Covid 19 сучасне суспільство дуже сильно змінилося і все більше компаній переходить на віддалену роботу. У зв'язку з цим виникла величезна потреба в безпечних корпоративних платформах для спільної віддаленої роботи. Багато світових вендорів все більше коштів і зусиль докладають до розробки подібних рішень.
У цьому році відбулося розширення стратегічного партнерства RingCentral з двома світовими вендорами Alcatel-Lucent Enterprise та Unify (бренд компанії Atos). Мета даного партнерства - спільна розробка програм, які дозволять Alcatel-Lucent Enterprise і Unify стати лідерами в сфері хмарних комунікаційних послуг для корпоративного бізнесу. Вендори анонсують доступ до рішень уніфікованих комунікацій як послуга (UCaaS) на базі RingCentral під назвами Unify Office (для PBX Unify) і Rainbow Office (для PBX Alcatel-Lucent).
Очікується, що Unify Office буде доступний з 31 серпня 2020 року в Європі, і в 2021 році для України.
Rainbow Office буде доступний в першому кварталі 2021 року.
RingCentral - провідний постачальник глобальних корпоративних хмарних рішень для комунікацій, спільної роботи і контакт-центрів. Платформа RingCentral більш гнучка і економічна, ніж успадковані локальні системи, дозволяє співробітникам краще працювати разом, з будь-якого місця, на будь-якому пристрої та в будь-якому режимі для обслуговування клієнтів, підвищуючи ефективність бізнесу та задоволеність клієнтів.
Компанія надає єдині рішення для голосового зв'язку, відеозустрічей, обміну повідомленнями в групах, взаємодії з клієнтами в цифровому форматі та інтегровані рішення для контакт-центрів для підприємств по всьому світу.
Alcatel-Lucent Enterprise - це провідний постачальник комунікаційних, мережевих і хмарних рішень. За більш ніж 100 років роботи компанія ALE стала надійним партнером для більш ніж 830 000 клієнтів у всьому світі.
Rainbow Office як послуга UcaaS на базі RingCentral розширить і доповнить хмарний портфель компанії Alcatel-Lucent Enterprise, який вже надається Замовникам, як підписка UcaaS Rainbow, і дозволить запропонувати більш широкий вибір передових хмарних технологій для всебічного задоволення потреб клієнтів. Підписка UcaaS Rainbow доступна для Замовників в Україні з початку 2020 року.
Unify (раніше Siemens Enterprise Communications) - світовий лідер в області телекомунікаційних рішень, теж з більш ніж сторічною історією. Партнерство c RingCentral дозволить Unify максимально використовувати можливості глобального ринку в області цифрової трансформації, додавши потужне рішення для хмарних комунікацій у свій портфель. Unify Office у поєднанні з сімейством продуктів Atos Unify OpenScape і провідним на ринку пропозицією Atos Unify Cloud Contact Center надаcть клієнтам Unify унікальний доступ до провідних рішень у всіх основних категоріях уніфікованих комунікацій.
Atos також стане клієнтом Unify Office і почне розгортання Unify Office для Atos UCC (колишній підрозділ Unify) з метою розширити його до 110 000 співробітників. Unify, яка раніше називалася Siemens Enterprise Communications, була придбана Atos в 2016 році.
В Україні дізнатися детальніше про рішення Atos (Unify) та Alcatel-Lucent Enterprise можна у офіційного представника даних вендорів, компанії InfoTel Group - системний інтегратор, що надає повний спектр послуг по впровадженню сучасних рішень в області інформаційних технологій.