Alcatel-Lucent Enterprise в партнерстві з Hudini оголосили про інтеграцію рішень Hudini Guest Engagement Suite та Alcatel-Lucent Hospitality. Alcatel-Lucent Enterprise - один зі світових лідерів в області рішень для бізнес-комунікацій та спільної роботи. Hudini - платформа цифрової трансформації, яка об'єднує всі етапи обслуговування гостей. Об'єднане рішення для обслуговування гостей на основі обладнання ALE надає готелям нове мультиканальне цифрове рішення для взаємодії з гостями на всіх пристроях, які вони можуть взяти з собою в готель.
Нове інтегроване рішення для готельної телефонії дає гостям і персоналу готелю свободу доступу до інформації і послуг готелю. Це рішення дозволяє здійснювати дзвінки у будь-який час та з будь-якого місця, використовуючи свої власні пристрої або пристрої готелю, такі як планшети, смартфони і телефони в номерах. Крім підвищення якості цифрового обслуговування гостей і поліпшення доступу до зв'язку для всіх співробітників готелю, ці дві компанії прагнуть полегшити життя готельєрам, пропонуючи єдиний додаток для послуг eConcierge і телефонії для гостьових пристроїв і обладнання готелю.
Сервіс Hospitality Guest Services і нещодавно розроблене API для голосових служб від Alcatel-Lucent Enterprise забезпечують високоякісні голосові послуги для мультимедійної платформи Guest Engagement Services від Hudini. Рішення дозволяє постачальникам мобільних гостьових програм або додатків eConcierge розширити їх голосовими можливостями корпоративного рівня і зв'язати ці послуги з номерами гостей.
Ця інтеграція перетворює власний мобільний пристрій гостя в розширення телефону в номері. Отже, крім доступу до готельних послуг через мобільний додаток, гості і співробітники можуть також здійснювати внутрішні та зовнішні телефонні дзвінки зі своїх власних пристроїв і планшетів, що передаються через телефонні системи готелю, замість послуг оператора або роумінгу.
.
Hudini Guest Engagement Suite інтегрований в цифрові телефони Alcatel-Lucent Smart DeskPhone 8088 для надання послуг консьєржа в номері. Таким чином в одному апараті сполучені широкі можливості відео і аудіо, просунуті функції бізнес-телефонії і багатство платформи гостьових послуг Hudini.
Співпраця надає готелям цифрову, багатоканальну альтернативу чинному стаціонарному телефону через повний набір послуг (обслуговування в номерах, презентація готелів, спеціальні пропозиції, управління системою автоматизації готельних номерів, управління телевізором і аудіосистемою, голосовий зв'язок) на декількох пристроях (планшети, смартфони, цифрові телефони в номерах, телевізори в номерах).
Рішення Hudini omnichannel тепер забезпечує високоякісний зв'язок гостьових пристроїв і номерів безпосередньо c бек-офісом, забезпечуючи безперебійний зв'язок між гостями і персоналом готелю, а також підвищує мобільність гостей і, в кінцевому підсумку, допомагає підвищити лояльність і задоволеність клієнтів.
Гостинність - це галузь з високою конкуренцією, яка переживає зараз непростий період і де лояльність клієнтів має важливе значення, тому готелі постійно працюють над диференціацією послуг та вражень. Рішення Alcatel-Lucent Enterprise-Hudini було розроблено, щоб допомогти клієнтам в сфері гостинності виділитися на конкурентному ринку, надаючи своїм гостям цифрові точки дотику на кожному етапі обслуговування клієнта: бронювання, перебування в готелі, а також обслуговування клієнтів після виїзду.
Отримати консультацію по продуктах компанії Alcatel-Lucent Enterprise можна у компанії Infotel, сертифікованого партнера Alcatel- Enterpris рівня Expert Business Partner в області корпоративних систем зв'язку та систем уніфікованих комунікацій.