Уряди в усьому світі стикаються зі значними труднощами, викликаними COVID-19, в першу чергу це зміна політичної обстановки та спроби злому державних інформаційних систем, а також і маніпулювання інформацією. Щоб відповісти на виклики, спричинені коронавірусом, і знизити тиск на операційну ефективність, уряди вкладають кошти в цифрові технології, такі як штучний інтелект, Інтернет речей і граничні обчислення.
Технологічні інновації стали імперативом для надання урядам можливості приймати розумні рішення про планування та моніторингу результатів критично важливих програм відновлення роботи держ. апарату, для надання цифрових послуг, які роблять роботу державних служб прозорою і доступною для громадян і підприємств, і для трансформації досвіду державних службовців.
За даними IDC, до 2024 року 30% компаній будуть інвестувати в інтелектуальний цифровий робочий простір, підтримуваний цифровими операційними моделями. Крім того, до 2025 року 30% міст будуть використовувати автоматизацію за допомогою Інтернету речей, штучного інтелекту для поліпшення віддаленого управління критично важливою інфраструктурою та цифровими послугами.
Шлях до інновацій в уряді повинен починатися з переосмислення можливостей і потреб державних служб і того, як сучасні державні службовці можуть отримати можливості за допомогою технологій для надання більш оперативних і ефективних послуг, які щодня впливають на спільноти.
Подивімось на агентів в диспетчерських службах громадської безпеки. Завдяки таким технологіям, як штучний інтелект, Інтернет речей, граничні обчислення, мобільні пристрої і BYOD, а також відеокамери, їх повсякденна робота через п'ять років буде сильно відрізнятися. Як тільки подія відбудеться, розширена відеоаналітіка, розгорнута на кордоні Інтернету речей, викличе попередження. Ця подія автоматично відправить екстрене повідомлення. Додатки з доповненою реальністю й інструменти для спільної роботи, встановлені на мобільних пристроях патрульних, координуватимуть роботу різних бригад швидкого реагування. Цифрові докази, зібрані камерами, дронами, а також зібрані за допомогою інтеграції в реальному часі каналів соціальних мереж, будуть автоматично позначені й збережені.
Інженери, які обслуговують обладнання військової галузі, переходять на профілактичні заходи. Датчики Інтернету речей, вбудовані в військове обладнання, допоможуть відстежувати знос. Алгоритми машинного навчання визначатимуть пріоритети робіт з технічного обслуговування й відправляти їх через API-інтерфейси в рішення для відстеження та управління активами, щоб автоматично видавати робочі завдання для запчастин для 3D-друку. Протягом декількох годин фахівець з технічного обслуговування проведе ремонт з використанням безпечних, віддалених спільних можливостей роботи, які гарантують, що вся збірка та тестування будуть виконані правильно. Операційна ефективність обладнання буде значно підвищена, а альтернативні витрати простою обладнання зведені до мінімуму.
Ті ж самі технології, які можуть привести до інновацій в діяльності поліції та оборони, перетворять громадські послуги, які громадяни і підприємства споживають щодня. Куратори муніципальних соціальних служб матимуть великі можливості віддаленої роботи, які дозволять їм віртуально зв'язатися з родинами, про яких вони піклуються, і попросити колег, які є експертами в певних областях, наприклад, з дітьми з особливими потребами, провести спільну оцінку випадку. Сеанс підтримується якісним відео. Потім вони спільно розроблять індивідуальні плани лікування й обслуговування у спільній робочій області. Сім'я зможе безпечно отримувати доступ до планів і переглядати їх, а також стежити за тим, щоб всі оновлення записувалися в захищеному ланцюжку блоків.
Вивчення мистецтва можливостей того, що можуть зробити ІІ, периферія, Інтернет речей, відео, блокчейн, чат-боти та інші нові технології, щоб розкрити майбутнє уряду як для державних службовців, так і для громадян, — це тільки початок шляху. Необхідні умови для реалізації переваг цього бачення полягають в трьох основних принципах:
Керівники державних ІТ-служб, які дотримуються довгострокової перспективи для стимулювання цих інвестицій, дозволять своїм службам скористатися унікальною можливістю, яку дає посткарантінная обстановка, щоб підвищити продуктивність і зробити держ. послуги прозорими для громадян і підприємств. Уряди, що відстають, надаватимуть неефективні послуги й витрачатимуть гроші платників податків.
Компанія Alcatel-Lucent Enterprise пропонує вертикально орієнтовані рішення для реалізації концепції цифрового уряду. Цими рішеннями з успіхом користуються державні та муніципальні служби в багатьох європейських країнах. У нашій країні рішення від Alcatel-Lucent представляє компанія InfoTel, авторизований партнер Alcatel-Lucent Enterprise в Україні.