Модернізація системи автоматизованого аварійного оповіщення в енергетичній галузі

"Модернізація системи автоматизованого аварійного оповіщення в енергетичній галузі."

Проект з модернізації системи автоматизованого аварійного оповіщення у сфері енергетики впроваджувався з метою поліпшення функціоналу та надійності оповіщення у випадку аварійних ситуацій. Замовником проекту було поставлене завдання забезпечити високий рівень безпеки та ефективність оповіщення персоналу при надзвичайних обставинах. Обладнання і програмне забезпечення було встановлено поставлено у 2022 році, далі виконувались роботи з налаштування обладнання, кастомізації сценаріїв оповіщення, локалізації інтерфейсу користувачів і адміністратора системи, розробка додаткових програмних модулів, переклад автоматичних оголошень і налаштування голосового відтворення текстових повідомлень українською мовою. Проект був остаточно завершено і адаптовано під потреби замовника у листопаді 2023 року у співпраці з виробником систем оповіщень NewVoice MobiCall, який є визнаним світовим лідером у розробці рішень для МНС, служб 911 та інших служб екстреного реагування у різних країнах світу.

Схема проекту

Проект включав ряд ключових рішень і додаткових функцій, які значно поліпшили функціональність системи автоматизованого оповіщення:

Рішення яке було впроваджено:

В рамках проекту були виконанні роботи з проектування САО відповідно до вимог замовника, опрацьовано рішення яке дозволило:

  1. Замінити весь існуючий функціонал який був на попередній (застарілій) системи у замовника;
  2. Доопрацювати згідно вимог замовника необхідні плани роботи САО, графіки та сценарії відповідно до різних екстрених ситуацій;
  3. Включення в існуючу локальну мережу, поєднання з корпоративною АТС, налаштування резервних маршрутів, підключення до PSTN;
  4. Налаштування різноманітних каналів повідомлення абонента – голосове повідомлення на (мобільний, робочи та альтернативний телефон), СМС на основний номер та резервний, електронний лист абонента та месенджери;
  5. Налаштування підтвердження отриманої інформації абонентом (підтвердження про доставку);
  6. Налаштування системи TTS (Text-To-Speech), сервісу New Voice TTS Monitor (Перетворення тексту в голосове повідомлення);
  7. Звітність для детального аналізу кожного групового оповіщення (запис аварійного оповіщення показує докладну інформацію про те, звідки було запущено сигнал тривоги, і всіх одержувачах сигналу тривоги з подробицями виклику та статусом підтвердження);
  8. Побудову багатоканальної конференції включаючи абонентів АТС, міських та мобільних абонентів. З можливістю проведення запису голосового тракту конференції;
  9. Резервування системи для використання з різних штабів керування за потреби (головний та резервний);
  10. Задовольняючи основні потреби управління надзвичайними ситуаціями.

Висновки

Проект був реалізований відповідно до вимог замовника, а використання платформи New Voice International дозволило підняти продуктивність та швидкість реагування системи завдяки інтелектуальному та безпечному розподілу інформації.

     Детальніше про продукт

Якщо Вам цікаво отримати додаткову інформацію щодо проекту, зверніться до нас за консультацією до офісу.

Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.