MobiCall пропонує централізовану платформу для управління (П.О.), яка дозволяє організаціям інтегрувати чинну інфраструктуру зв'язку (голос, текст і відео) з чинною / ми 3 - ми виробниками. Це забезпечить єдину платформу, яка дозволить виявляти й централізувати всі події та сигнали тривоги, забезпечуючи ефективну й заздалегідь певну відповідь на будь-які обставини. MobiCall дозволяє автоматизувати процеси, забезпечуючи найбільш ефективне реагування, дозволяє знизить ризики.
MobiCall може виявити будь-яку подію у відповідь на непередбачену аварію або в рамках повсякденного життя, незалежно від типу, марки або віку датчика (пристрою).
MobiCall відмінно підключається до всіх комунікаційних мереж і пристроїв, що забезпечує додаткову гнучку інтеграцію з більш широким спектром результатів без прив'язки до бренду.
Пожежна сигналізація, загрози, нападу, вибух, загрози вибуху, хімічні аварії, самотні або самотні робочі, реанімаційна сигналізація, виробничі та / або ІТ-перебої, виклики швидкої медичної допомоги, відключення електроенергії і т.д.
Застосування комплексу CallWay Contact Center дозволяє:
Залучайте людей за запитом в активну конференцію
Чому MobiCall для голосових конференцій?
Зараз MobiCall доступний в трьох варіантах. Всі версії за умовчанням містять у собі відповідні ліцензії для ескалації аварійних сигналів, розподілу аварійних сигналів в залежності від часу, фіксованого числа одержувачів аварійних сигналів, внутрішнього сторожового моніторингу, резервного копіювання даних і статистики. MobiCall пропонує довгостроковий план оновлення та міграції, тому придбані ліцензії завжди можна використовувати повторно. Це рішення гарантує комплексний захист інвестицій.
MobiBBox - це інтелектуальне рішення «під'єднай і працюй», яке встановлюється на компактний промисловий ПК із вбудованим вебсервером (пристроєм). Це рішення краще для стандартних вимог малих і середніх підприємств або для конфігурації локального сайту в складовій мережі.
MobiCall створює більш потужну платформу для великих і складних вимог з використанням серверного обладнання або віртуальних середовищ.
MobiCCloud - це професійне вебрішення, що забезпечує ефективне оповіщення, мобілізацію, евакуацію, поширення інформації та особистий захист.
Рішення Unified Event Communication, що надається MobiCall, допомагає впоратися з численними проблемами будинків престарілих та установами для людей похилого віку: тиск, що зростає, брак кваліфікованого медперсоналу, а також правила експлуатації і безпеки, що постійно зростають.
MobiCall щодня впроваджує нові функції та інновації, часто на основі простих запитів наших клієнтів або партнерів. MobiCall працює на всіх ринках і, можливо, вже розробив універсальне рішення для підвищення цінності вашої організації.
Крім цифровізації процесів навчання і управління, що постійно зростають, для освітніх установ також виникають великі плани дій в надзвичайних ситуаціях і більш суворі правила техніки безпеки. Правильне й максимально швидке перенаправлення важливої інформації, пропоноване MobiCall, є ключовим елементом для виконання цих вимог.
Фінансовим установам і постачальникам послуг доводиться стикатися з безліччю проблем, від цифровізації бізнес-моделей і процесів, що зростають, до глобальної загрози фінансування тероризму. Правильне й швидке перенаправлення відповідної інформації, пропонованої MobiCall, є ключовим елементом для виконання таких вимог.
Проблеми тероризму, нападів і непередбачуваних природних і людських катастроф вимагають довгострокових і добре скоординованих дій для їх успішного вирішення. Тому для компаній і установ важливо включати процедури виявлення й прогнозування потенційних ризиків, щоб уникнути значних збитків.
Комунальні підприємства та постачальники енергії стикаються з цілою низкою проблем. Правильне й максимально швидке перенаправлення інформації - ключовий елемент, що дозволяє з ними впоратися. MobiCall дозволяє уникнути будь-якого роду перешкод, вихід зі строю обладнання, виробничих втрат і простоїв.
MobiCall може управляти персоналом і координувати його дії таким чином, щоб поліпшити самопочуття пацієнтів в лікарнях, будинках для людей похилого віку та інших закладах охорони здоров'я.
MobiCall може підвищити ефективність персоналу й реакцію організації на кожен запит клієнта, тим самим покращуючи обслуговування клієнтів, потенційно позитивно впливаючи на лояльність клієнтів.
MobiCall може поліпшити управління і контроль всієї виробничої діяльності й процесів на різних етапах виробництва, маршрутизації, зберігання, управління людьми та активами.
MobiCall може підвищити гнучкість, ефективність і дієвість інформаційних і комунікаційних систем у всіх офісних середовищах, щоб краще управляти і, отже, краще захищати людей і активи.
Якщо в останні роки заходи безпеки в аеропортах і на вокзалах значно покращилися, останні новини показують, що деякі уразливості все ще зберігаються. Ось чому безпека громадського транспорту є ключовим фактором.
Якщо Вам цікаво отримати повну інформацію про можливості MobiCall, зверніться до нас в офіс для консультації.
Отримати безкоштовну консультацію