Система диспетчерського зв'язку OpenScape Xpert виробництва компанії Unify призначена для обладнання робочих місць чергових служб всіляких центрів управління різного призначення — від командних центрів управління силових структур, чергових змін оперативних служб енергетики й транспорту, до робочих місць керівників великих підприємств. Система забезпечує зручність користування всіма видами голосового зв'язку як по провідному каналам зв'язку, так і по радіоканалах, а також можливість організації конференц-зв'язку, оповіщення, зображення стану ліній і каналів зв'язку.
Система OpenScape Xpert є високоякісне рішення для оперативно-диспетчерського зв'язку на основі IP-протоколів. Компанія розробник — Unify, має багаторічний досвід розробки подібних рішень. Система OpenScape Xpert - це приймач класичної TDM-системи HiPath Trading, модифікований та оптимізований відповідно до тенденцій на ринку телекомунікацій.
Система OpenScape Xpert спроєктована для забезпечення багатоканального голосового зв'язку на базі IP-мереж, використовує архітектуру відкритих мереж зі стандартизованими протоколами й компонентами. Вона являє собою надзвичайно надійне, добре захищене рішення, управління яким здійснюється централізовано — в центрі обробки даних, де за допомогою шифрування голосу і запису бесід захищаються всі конфіденційні відомості про телефонні виклики.
Залежно від масштабів виконуваних завдань, вимог зручності розміщення і використання, пропонуються два основні варіанти для кінцевих пристроїв диспетчера:
Вище представлений варіант пристрою OpenStage Xpert 6010p — настільний пульт з декількома винесеними телефонний трубками.
Основою цього пристрою є вбудований персональний комп'ютер з сенсорним монітором розміром 10,4 "по діагоналі. На екрані зображаються поля клавіш виклику заздалегідь запрограмованих абонентів, груп абонентів для встановлення конференц-зв'язку, ліній і каналів зв'язку, а також інша, необхідна для ведення оперативного зв'язку інформація.
На одному пульті може бути заздалегідь запрограмовано до 200 сторінок, кожна з яких може мати своє власне функціональне призначення і містити до 60 полів-клавіш. Крім цього по обидва боки від екрана розміщені 20 фізичних клавіш, які використовуються, на розсуд операторів для їх зручності при роботі. Для слухового контролю каналів у верхніх кутах пристрою вбудовані два гучномовці.
При цьому можна одночасно контролювати до 24 голосових каналів зв'язку.
У разі необхідності можливе підключення до чотирьох мікротелефонних трубок,
при цьому кілька співробітників можуть працювати в такому варіанті на пульті одночасно і незалежно один від одного. Для зручності обидві мікротелефонні трубки можуть закріплюватися в одній площині з екраном пульта.
При необхідності ведення оператором гучномовного зв'язку, до кінцевих
пристроїв OpenStage Xpert 6010p можуть підключатися мікрофон на гнучкому тримачі та зовнішній спікер модуль з додатковими гучномовцями. Нижче представлений такий варіант:
Зовнішній спікер модуль забезпечує додаткову можливість моніторингу обраних ліній через окремі гучномовці, можливість роздільного та загального регулювання рівня гучності для кожної лінії, а також з можливістю роздільного або загального оповіщення на кожну лінію. У багатьох практичних випадках зручно розміщувати пульти диспетчерських систем, врізаючи їх в спеціально обладнані столи або розміщуючи їх між двома робочими місцями операторів.
Другим варіантом виконання є програмний пульт для установки на стандартний ПК або моноблок з сенсорним дисплеєм у вигляді ПО — OpenScape Xpert Client. OpenScape Xpert Client може забезпечувати роботу оператора як натисканням на сенсорний екран, так і роботу мишкою.
Такий варіант застосовується для забезпечення підключення допоміжних операторів, а також у випадках, коли потрібен великий розмір сенсорного екрану. Вид програмного пульта OpenScape Xpert Client показаний нижче:
Якщо Вам цікаво отримати повну консультацію відносно продуктів, що виробляє компанія Unify, зверніться до нас в офіс.
Отримати безкоштовну консультацію