Після впровадження комплексного ІТ-рішення або введення в експлуатацію будь-якого ІТ-обладнання, рекомендуємо підписувати договір на постійну технічну підтримку. У договорі фіксуються специфікації обладнання, періодичність виконання робіт, їх обсяг, терміни реагування та пільгові умови на виконання додаткових робіт.
Також всім сервісним клієнтам надаємо додаткові спеціальні знижки на закупівлю обладнання і програмного забезпечення при розширенні, модернізації або реалізації нових завдань.
Тарифи на послуги з сервісного обслуговування на постійній основі в залежності від типу обладнання наведені нижче:
Тарифи для обладнання корпоративного сектора (В2В системи)
Наразі послугами постійної технічної підтримки користуються понад 30 наших клієнтів з різним переліком ІТ-обладнання та ІТ-інфраструктури, що забезпечує для них високу відмовостійкість використовуваних ІТ-послуг.
Раді надати допомогу в організації процесу технічної підтримай на постійній основі, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки та навчання Ваших фахівців у нашому навчальному центрі.
Звертайтеся до нас!
Тел.: +380 (44) 520 2030
e-mail: service@infotel.ua
Отримати безкоштовну консультацію