Сервісне обслуговування на постійній основі

Сервисное обслуживание ИТ-оборудования и программного обеспечения на постоянной основе (по договору)


Сервісне обслуговування ІТ-обладнання та програмного забезпечення на постійній основі (за договором)

Після впровадження комплексного ІТ-рішення або введення в експлуатацію будь-якого ІТ-обладнання, рекомендуємо підписувати договір на постійну технічну підтримку. У договорі фіксуються специфікації обладнання, періодичність виконання робіт, їх обсяг, терміни реагування та пільгові умови на виконання додаткових робіт.

Також всім сервісним клієнтам надаємо додаткові спеціальні знижки на закупівлю обладнання і програмного забезпечення при розширенні, модернізації або реалізації нових завдань.

Технічна підтримка ІТ-обладнання та ІТ-інфраструктури на постійній основі забезпечить Вам:

Тарифи на послуги з сервісного обслуговування на постійній основі в залежності від типу обладнання наведені нижче:

Завантажити тарифи

Тарифи для обладнання корпоративного сектора (В2В системи)

Наразі послугами постійної технічної підтримки користуються понад 30 наших клієнтів з різним переліком ІТ-обладнання та ІТ-інфраструктури, що забезпечує для них високу відмовостійкість використовуваних ІТ-послуг.

Раді надати допомогу в організації процесу технічної підтримай на постійній основі, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки та навчання Ваших фахівців у нашому навчальному центрі.

Звертайтеся до нас!

Тел.: +380 (44) 520 2030
e-mail: service@infotel.ua

 

Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.