Національна мережа готелів Reikartz Hotel Group об'єднує 40 готелів в Україні та за її межами.
НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ керуючої компанії:
Будівництво
Технічний супровід стадії будівництва (реконструкції) - як у формі необхідних консультацій, так і комплексне управління цим етапом.
Комплектація
Повний супровід стадії комплектації. Отримання ексклюзивних умов від генеральних постачальників - мінімізація витрат.
Операційне управління
Адаптація під готель і впровадження прогресивних технологій і процедур відповідно до внутрішніх стандартів якості Reikartz в наступних сферах: служба приймання і розміщення, Хаускіпінг, управління номерним фондом, управління ресторанами і барами, служба безпеки готелю, інженерна служба, закупівля і постачання і т. д.
Постійний контроль за дотриманням стандартів в формі аудиту від КК. Установка Servio HMS, ефективного програмного забезпечення типу PMS (Property Management System) для комплексної автоматизації всіх робочих процесів усередині мережі - бронювання, поселення і розрахунки, управління персоналом, статистикою і т. д.
Продажі і бронювання
База постійних корпоративних клієнтів мережі, зацікавлених у появі нових готелів під брендами Reikartz.
Постійний пошук нових клієнтів - організація корпоративних і групових заїздів, орієнтація на бізнес-тренінги, семінари та корпоративні свята, конференції та міські заходи, місцеве співтовариство.
Автоматичне подання до глобальних дистриб'юторських систем GDS (Global Distribution System) - вихід на туристичні агенції та туристів у всьому світі. Онлайн бронювання готелів мережі на сайтах брендів.
Консолідоване і проактивне управління тарифами - привабливі спецпропозиції, конкурентні розцінки на всі послуги готелю. Орієнтація на максимально можливий прибуток від продажів (yield management). Програма лояльності для постійних гостей - Reikartz Club.
PR і реклама
Бари
Служба прийому і розміщення, і Хаускіпінг
Кадровий менеджмент (HR)
IT служба
Фінанси і бухгалтерія
Безпека (безпека об'єктів та інформаційна безпека)
Контрольно-ревізійне управління
Компанія InfoTel реалізувала для компанії:
Опрацювання ТЗ на комплекс слаботочних систем;
Розробку єдиного концепту запровадження систем передачі голосу та даних, інтеграція Контакт-центру;
Впровадження системи зв'язку Platan, загальна кількість понад 500 портів, за допомогою IP телефонії, використання єдиного контакт-центру;
Залишаючи заявку на ресурсі infotel.ua, клієнти вказують таку інформацію: - ПІБ, контактний номер телефону, електронну адресу.
Адміністрація infotel.ua також використовує технологію «Cookie», отримує дані про IP-адресу відвідувачів, тип браузера, час перебування на сайті та іншу подібну інформацію. Збір здійснюється за допомогою сервісів статистики.
Використання інформації
Вся отримана інформація використовується адміністрацією infotel.ua виключно з метою спілкування з клієнтом. infotel.ua не надсилає клієнту інформаційні повідомлення (розсилка, рекламні повідомлення).
Захист персональної інформації
infotel.ua зобов'язується не розголошувати інформацію, отриману від клієнтів. Вони зберігаються в базі даних на локальному комп’ютері адміністрації infotel.ua. Доступ до комп’ютера надійно захищений паролем, який має лише адміністратор сайту.
Надання даних третім особам
Отримана інформація не може бути передана третім особам, крім випадків: Виконувати зобов'язання перед клієнтом - тільки з його дозволу. Відповідно до розумних і застосовних вимог законодавства.
Контакти
З усіх питань можна звертатися до адміністрації сайту. Ця версія політики конфіденційності була опублікована 17 березня 2020 року.