Ваші гості бажають підтримувати з Вами зв’язок, де б вони не знаходились і коли-б не виникла така необходість. Гості вимушені використовувати свої смартфони, щоб задати питання, зробити або відмінити бронювання, замовити яку-небуть послугу. Ви можете підвищити цінність своїх послуг, запровадивши мобільний додаток для готелів від Alcatel-Lucent Enterprice (ALE), який дозволяє полегшити бронювання номеру, вносити зміни і підтримувати бездоганний зв’язок протягом усієї подорожі.
Впровадження IT рішення від ALE забезпечує мережу підтримки для всебічної мобільності і гарантують незабутній комфорт гостю. Рішення від ALE оптимізує ефективність персоналу, спрощує проведення IT-операцій і допомогає добитися максимальної заповнюваності. Також допоможе збільшити прибуток і привабливість відносно конкурентів.
Декілька способів забезпечити присутність гостей в цифровому просторі готелю:
Всі люблять комфорт. Будьте доступні для своих гостей під час іх переміщення, відповідайте на їхні питання або забезпечте їм простий доступ до відповідей. Полегшите їм життя і вони це оцінять. Залишайтесь на зв’язку зі своїми гостями, пока вони в дорозі, підтверджуючи або скасовуючи проживання гостя у режимі реального часу.
Надайте доступ з мобільних пристроїв до Вашого персоналу і послугам через мобільний додаток. Запропонуйте їм безкоштовний Wi-Fi, простий доступ до каталогу готелю і людський голос по ту сторону трубки.
Впровадьте комунікаційну платформу Rainbow у свій центр бронювання і гості зможуть спілкуватись з чат-ботом по найбільш розповсюдженим питанням, зробити голосовий або відео-дзвінок, відткрити відео-чат, зробити screen share. Гості отримають необхідні відповіді, процес бронювання стане простіше і швидше, а миттєва комунікація дозволяє Вам швидко перебронювати номер на випадок відміни в останню хвилину.
Готелі можуть впровадити електронну консьєрж-службу за допомогою push-повідомлень, яка буде пропонувати гостям скористатись послугами готелів або пропонувати рекламні ваучери або знижки на послуги, в залежності від місця розташування гостя. Також вона повідомить гостям про любу надзвичайну ситуацію і направить їх до найближчого безпечного місця або виходу.
Мобільний додаток для готелів дозволить Вашим гостям не тільки зв’язуватись з Вами, но і оцінювати іх проживання і надавати Вам постійний зворотній зв’язок.
Мобільність - це основа того, як Ви обслуговуєте ваших гостей - від першого кліка до чек-аута і мобільний додаток від Alcatel-Lucent Enterprice – це відмінний помічник для готельного бізнесу.
Компанія ІнфоТел є сертифікованим партнером Alcatel-Lucent Enterprise рівня Expert Business Partner в галузі корпоративних систем зв’язку та систем уніфікованих комунікацій.
Сайт виробника: http://enterprise.alcatel-lucent.com/
Якщо Вам цікаво отримати повну консультацію відносно продуктів, що виробляє компанія Alcatel-Lucent Enterprise, звертайтесь до нас в офіс:
03110, Україна, Київ, вул. Солом’янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Також, Ви можете