В останнє десятиліття наші засоби комунікації докорінно змінилися. Компанії покладаються на старі технології піддаються ризикам технічних збоїв, компрометації системи безпеки, викликають незручності у співробітників, чим знижують їх ефективність. Це і багато іншого впливає на задоволеність клієнтів і як наслідок на їх кількість.
Розглянемо кілька важливих складових з якими не справляються застарілі системи зв'язку:
Наскільки ваша поточна телефонна система підтримує мобільність? Ваші комунікаційні рішення повинні дозволяти користувачам працювати, коли і звідки вони можуть - і з різних майданчиків, і в різних містах
Одне з найсерйозніших змін в системах телекомунікацій за останнє десятиліття - зростання кіберзлочинності.
Відсутність адекватної мобільного захисту - каналів зв'язку, мережі або пристрою - дуже серйозне питання для сучасних підприємств.
Під час кризових ситуацій - або при появі непередбачених великих бізнес-можливостей - ваша здатність до комунікацій і співпраці є основоположною.
Сьогодні є цілий спектр можливостей налаштувати вашу телекомунікаційну екосистему, різні фінансові моделі і сумісні програми для розгортання, які оптимізують ваш бюджет, роботу співробітників, функціональність і контроль.
Раніше оновлення телекомунікаційної середовища означало повну заміну всього рішення. Іноді такий підхід ще має сенс, але тепер можна виграти більше, якщо оновити призначений для користувача і клієнтський досвід або скористатися планом поступового переходу.
Витрати на підтримку корпоративних уніфікованих комунікацій продовжують збільшуватися. Старі технології часто складаються з безлічі компонентів, які потрібно інтегрувати і підтримувати. Очікування клієнтів і користувачів посилюють потребу в нових технологіях.
Модернізація вашого телекомунікаційної середовища може зробити ваш бізнес більш ефективним і конкурентоспроможним - і одночасно скоротити витрати, знизити навантаження на ІТ службу і поліпшити безпеку.
Ми раді надати допомогу по організації процесу технічної підтримки / ІТ аутсорсингу, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки ІТ рішень і навчання Ваших фахівців.
За більш детальною інформацією звертайтеся до нас в офіс!
03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел .: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: service@infotel.ua