Модернізація систем зв'язку, чому це важливо?

В останнє десятиліття наші засоби комунікації докорінно змінилися. Компанії покладаються на старі технології піддаються ризикам технічних збоїв, компрометації системи безпеки, викликають незручності у співробітників, чим знижують їх ефективність. Це і багато іншого впливає на задоволеність клієнтів і як наслідок на їх кількість.

Розглянемо кілька важливих складових з якими не справляються застарілі системи зв'язку:

На сьогоднішній день вже недостатньо просто зателефонувати.
  • Очікування клієнтів
Втрата клієнтів через те, що немає можливості відповідати їх способам взаємодії з вашою компанією
  • Культура смартфонів
Необхідність перенаправити дзвінки з корпоративних номерів компанії на мобільні телефони.

Наскільки ваша поточна телефонна система підтримує мобільність? Ваші комунікаційні рішення повинні дозволяти користувачам працювати, коли і звідки вони можуть - і з різних майданчиків, і в різних містах

Одне з найсерйозніших змін в системах телекомунікацій за останнє десятиліття - зростання кіберзлочинності.

Відсутність адекватної мобільного захисту - каналів зв'язку, мережі або пристрою - дуже серйозне питання для сучасних підприємств.

Під час кризових ситуацій - або при появі непередбачених великих бізнес-можливостей - ваша здатність до комунікацій і співпраці є основоположною.

Сьогодні є цілий спектр можливостей налаштувати вашу телекомунікаційну екосистему, різні фінансові моделі і сумісні програми для розгортання, які оптимізують ваш бюджет, роботу співробітників, функціональність і контроль.

Раніше оновлення телекомунікаційної середовища означало повну заміну всього рішення. Іноді такий підхід ще має сенс, але тепер можна виграти більше, якщо оновити призначений для користувача і клієнтський досвід або скористатися планом поступового переходу.

Витрати на підтримку корпоративних уніфікованих комунікацій продовжують збільшуватися. Старі технології часто складаються з безлічі компонентів, які потрібно інтегрувати і підтримувати. Очікування клієнтів і користувачів посилюють потребу в нових технологіях.

Модернізація вашого телекомунікаційної середовища може зробити ваш бізнес більш ефективним і конкурентоспроможним - і одночасно скоротити витрати, знизити навантаження на ІТ службу і поліпшити безпеку.

Ми раді надати допомогу по організації процесу технічної підтримки / ІТ аутсорсингу, а також з будь-яких інших питань технічної підтримки ІТ рішень і навчання Ваших фахівців.

За більш детальною інформацією звертайтеся до нас в офіс!

03110, Україна, Київ, вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел .: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: service@infotel.ua

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.