Premier Hotel Odesa (колишній готель «Юність»)

Premier Hotel Odesa (колишній готель «Юність»)

Про компанію

Premier Hotel Odesa (колишній готель «Юність») розташована у курортному районі м.Одеси поряд з Аркадією на Французькому бульварі. Зелений масив і ботанічний сад, що оточує готель, відомі пляжі чорноморського узбережжя міста створюють неповторну атмосферу, що сприяє відпочинку.

Офіційний сайт:  https://odesa-hotel.phnr.com/ua

Компанія InfoTel була запрошена субпідрядом до проєктувальника слаботочних систем компанії ITG (Incorporated Technical Group) (https://www.itg.com.ua/) для проєктування та впровадження телекомунікаційної інфраструктури готелю.

Завдання

  • Проєктування сучасної АТС, яка покриє корпуси готелю як провідним, так і бездротовим зв'язком.
  • Використання багатофункціонального інтелектуального шлюзу операторського класу з можливістю масштабування у майбутньому. Інтеграція із системою управління готельного бізнесу «Micros-Fidelio», настроювання управління та моніторингу за системою; Впровадження системи тарифікації – Tariscope Enterprise

Рішення:

1. PBX Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise (OXE)

Комунікаційний сервер Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise професійна корпоративна телефонна система – для середніх, великих та дуже великих компаній. Організації можуть підключити OmniPCX Enterprise до хмарного сервісу Alcatel-Lucent Rainbow.

Мобільний додаток для спільної роботи Rainbow - ідеальний компаньйон бізнес-телефонії, який допомагає співробітникам швидше та краще реагувати на бізнес-запити.

  • Вбудована підтримка цифрових, аналогових, IP, настільних телефонів SIP для збереження інвестицій у телефонні, кабельні та мережеві системи
  • Вбудована підтримка DECT та бездротових WLAN-телефонів в офісних або промислових умовах
  • Вбудований зв'язок із хмарою Rainbow
  • Вбудована підтримка мобільного зв'язку за межами офісу дозволяє використовувати один контактний номер, зворотні дзвінки, обслуговування за дзвінком, зміну сеансу між пристроями та доступність для будь-якого мобільного пристрою
  • Гнучкі варіанти розгортання: мережеві пристрої для підвищення доступності або віртуальні машини в централізованих приватних хмарах для зменшення ССВ
  • Від 50 до 15 000 абонентів на систему, понад мільйон абонентів для кількох систем
  • Перевірена часом підтримка територіально-розподілених організацій з контролем пропускної спроможності: співробітники на всіх майданчиках отримують однаковий набір
  • функцій, навіть якщо мережа WAN спочатку не готова до використання протоколу VoIP
  • Вбудований розподіл викликів засобами ACD-контакт-центру та інтеграція з CTI-рішеннями для контакт-центрів
  • Додайте мультимедійні послуги OpenTouch для підтримки мультимедіапрограм з комунікаціями в реальному часі, таких як OpenTouch

Основні переваги рішень Alcatel-Lucent Enterprise:

  1. Простота застосування: просте управління, розгортання та обслуговування.
  2. Низька вартість володіння: завдяки швидкому розгортанню системи та простому технічному обслуговуванню, незначним витратам на інтеграцію нових програм, скороченню витрат на телефонний зв'язок за рахунок застосування VoIP.
  3. Підвищення продуктивності: широкий набір послуг підвищує продуктивність роботи працівників та покращує взаємодію із замовниками.
  4. Захист інвестицій у ІТ: розширені функції доступні як великим, і середнім компаніям без залучення додаткового висококваліфікованого технічного персоналу та ресурсів.
  5. Готовність до вирішення майбутніх завдань: забезпечує поступовий перехід до нових мультимедійних комунікацій незалежно від чинної мережі та ІТ-інфраструктури.

2. Tariscope Enterprise

Tariscope Enterprise є системою обліку телефонних розмов для компаній, які мають традиційні або VoIP телефонні системи. Tariscope Enterprise дозволяє:

  • збирати та обробляти інформацію про виклики з вашої АТС;
  • керувати та контролювати витрати на телефонні розмови та IP трафік;
  • аналізувати роботу співробітників, пов'язану з використанням телефонного зв'язку або Інтернет;
  • автоматично формувати звіти про телефонні дзвінки за розкладом;
  • і багато іншого.

Висновки

Компанією InfoTel спільно генпідрядною організацією в рамках технічного завдання проєкту було реалізовано використання телефонної станції Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, багатофункціонального інтелектуального шлюзу операторського класу з можливістю масштабування, що змогло забезпечити узгоджену роботу інформаційних систем, знизити витрати та допомогти в організації високого рівня.

Вендори

Корпоративна телефонна мережа зв'язку Корпоративна телефонна мережа зв'язку
Якщо Вам цікаво отримати додаткову інформацію щодо проекту, зверніться до нас за консультацією до офісу.
 
Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3, оф.104
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.