Тарифікація (ПЗ для білінгу)

 система обліку телефонних розмов для компаній

Tariscope Enterprise

Tariscope EnterpriseПрограмне забезпечення (далі - ПЗ) Tariscope Enterprise являє собою систему обліку телефонних розмов для компаній, які мають традиційні або VoIP телефонні системи. ПО Tariscope Enterprise дозволяє:

  • збирати та обробляти інформацію про виклики з вашою АТС;
  • управляти та контролювати витрати на телефонні розмови та IP-трафік;
  • аналізувати роботу співробітників, яка пов'язана з використанням телефонного зв'язку або Інтернету;
  • автоматично формувати звіти про телефонні виклики за розкладом;

Структура Tariscope

ПО Tariscope являє собою набір взаємозалежних настільних і Web-додатків, сервісів і серверів для операційної системи Microsoft Windows. Tariscope може бути встановлений на наступних операційних системах: Micosoft Windows Server 2012 R2, 2012 або 2008 R2 або Microsoft Windows 10, 8.1, 8 або 7.

Загальна структура Tariscope показана на малюнку нижче:

Структура Tariscope

Ядро системи Tariscope складають: служба Tariscope Main Server і база даних Tariscope.

База даних Tariscope встановлюється на Microsoft SQL Server 2016, 2014 року, 2012 або 2008 R2 будь-яких редакцій. Інсталяційний пакет Tariscope мічтить у собі інсталяцію Microsoft SQL Server 2008 R2 редакції Express. У базі даних Tariscope зберігається практично вся інформація білінгової системи Tariscope.

Служба Tariscope Main Server управляє зв'язками між службами та додатки системи Tariscope. Служба Tariscope Main server може розташовуватися на тому ж сервері, де встановлено Microsoft SQL Server або на іншому сервері, який має зв'язок з першим сервером.

Додаток Адміністрування Tariscope призначене для конфігурації та обслуговування Tariscope.

Служба Tariscope Observer забезпечує збір інформації про виклики (CDR, SMDR, AMA і т.п.) і їх первинну обробку. Для роботи з кожною телефонною системою використовується окрема служба Tariscope Observer. Tariscope не має обмежень на кількість одночасно працюючих  Tariscope Observer.

Служба Tariscope Tasks (Планувальник Tariscope) забезпечує автоматичну генерацію звітів, створення резервної копії бази даних Tariscope, її архівування, отримання поточних курсів валют й інших за розкладом.

Основним додатком системи є програма з однойменною назву - Tariscope. Ця програма містить у собі всі можливості програми Адміністрування Tariscope, а також забезпечує аналіз інформації про виконані виклики, створення звітів і діаграм, аналіз завантаження каналів, облік абонентів і їхніх рахунків і багато іншого. Ця програма є як настільний, так і як Web додаток. Tariscope не має обмежень на кількість одночасно працюючих з системою користувачів.

Служба Tariscope NetFlow Collector забезпечує збір та обробку інформації про IP-трафіку.

Особистий кабінет абонента забезпечує абонентам доступ через Web до інформації про виклики, IP-трафіку, статусам рахунків абонентів, їх платежах і багато іншого.

Особистий кабінет абонента

Білінгова система Tariscope може надавати інформацію щодо виконаних викликів, наданих послуг, інтернет-трафіку й іншу не тільки для адміністраторів Tariscope або керівництва компаній, але і для кожного абонента. Для цієї мети в Tariscope реалізований Особистий кабінет абонента. Ліцензія на Tariscope Enterprise містить у собі Особистий кабінет абонента (далі в тексті - Особистий кабінет). Особистий кабінет встановлюється разом з усією системою Tariscope, але для його роботи адміністратор повинен налаштувати його параметри.

Будь-який абонент може мати доступ до Особистого кабінету через Web інтерфейс зі смартфона, планшета або комп'ютера, якщо адміністратор задав йому логін і початковий пароль.

Телефонні системи, які підтримуються Tariscope

ПО Tariscope Enterprise збирає і обробляє інформацію про виклики на основі CDR, SMDR, AMA і т.п. від наступних телефонних систем:

Виробник АТС

Тип АТС

3CX

3CX Phone System, включаючи v.15 SP2

Aastra-Ericsson

MX-ONE TSE, MD-110, BusinessPhone 250

Alcatel - Lucent

Alcatel OmniPCX Office, Alcatel OmniPCX Enterprise

Avaya

Aura,Avaya Session Manager,S8800, S8730, S8710, S8700, S8500, S8400, S8300, IP Office, Definity

Avaya-Nortel, Kapsch

Communication Server 1000 (CS 1000), Meridian 1

Avaya-Nortel

Business Communications Manager (BCM) 50/200/400/450, Norstar

Avaya

Avaya Session Border Controller for Enterprise (ASBCE)

Cisco Systems

Cisco Unified Communications Manager (CUCM), Cisco CallManager Express (Cisco IOS Voice Gateways or CME), Cisco PGW 2200

Digium and other manufacturers

Asterisk

Epygi

Epygi QX1000

Grandstream

UCM6100, UCM6510

Informtekhnika

Minicom DX-500

Iskratel

SI2000, SI3000

Karel

Karel DS200

MFI Soft

RTU MOA

Microsoft

Microsoft Lync Server

Mitel

Mitel 3300 ICP, SX-2000, SX-3000

MTA

M 200

LG

LDK-100/300, GHX-46, iPECS-MG

LG Ericsson

IPEC-LIK 50/100/300/600/1200

NEC

NEAX 2000Б NEAX -2400 IMS, NEC Univerge SV8100 / SV8300

Panasonic

KX-TDA 30, KX-TDA 100, KX-TDA 200, KX-TD816, KX-TD1232, KX-TD1232D, KX-TD 500

Platan

Libra PBX Server

Samsung

iDCS 500, OfficeServ

SAP

SAP BCM

Unify (Siemens)

ОpenScape Voice, OpenScape 4000, OpenScape Business, OpenScape Office V3 MX / LX, HiPath 1100, 3000, 4000, Hicom 130/150/300

Tadiran Telecom

Coral FlexiCom

Trixbox

Asterisk

Eurokvant / Kvant-Intercom

E-Квант

ProfInfoTech

Billion Softswitch

Rustelecom

Elcom

Telephone systems

Oktell

Farlep

Matrix, F-1500

 

Крім того, Tariscope може збирати й обробляти інформацію про трафік IP на основі NetFlow (версії 5 або 9), IPFIX, SFlow, тобто від будь-якого телекомунікаційного обладнання, яке підтримує один з цих протоколів. При необхідності Tariscope може бути доопрацьований для підтримки будь-якої телефонної системи, якої немає в вищевказаному списку.

Звітність

Отчетность TariscopeЗвітність є одним з основних компонентів як систем обліку викликів, так і телекомунікаційних білінгових систем. Tariscope має потужну систему звітності, дозволяючи отримувати всі види інформації про виконані виклики, абонентах, стан їхніх рахунків, що надаються послуги, тарифи, завантаженні каналів і багато іншого.

У Tariscope існує два способи створення звітів:

  1. Прості звіти. Необхідна інформація вибирається користувачем в уявленнях Tariscope і потім вона може бути роздрукована або експортована в зовнішні файли.
  2. Форми звітів. Звіти створюються на підставі форм звітів.
Прості звіти

Прості звіти можуть бути згенеровані з таблиць, які містять уявлення Tariscope. У цих уявленнях користувач Tariscope може:

  • відфільтрувати необхідну інформацію;
  • впорядкувати дані по одному полю або групі полів;
  • вибрати для звіту тільки ті поля, які йому необхідні;
  • згрупувати дані з якого-небудь поля.

Ми перерахуємо лише деякі звіти, які можуть бути створені у такий спосіб:

  • всі виклики конкретного абонента за якийсь необхідний проміжок часу;
  • всі виклики групи абонентів за якийсь необхідний проміжок часу, відсортовані, такими як дата, час і номером абонента;
  • тільки вихідні (або тільки вхідні, транзитні) виклики за якийсь певний проміжок часу;
  • вихідні міжміські (міжнародні або на номери операторів мобільного зв'язку) виклики одного абонента або групи абонентів, відсортовані за вартістю викликів;
  • вихідні міжміські (міжнародні або на номери операторів мобільного зв'язку) виклики, відсортовані за місцем призначення викликів (імені оператора мобільного зв'язку);
  • всі виклики для певних маршрутів або групи з'єднувальних ліній;
  • виклики з тривалістю більше заданої величини;
  • вхідні дзвінки з часом дзвінка більш заданої величини;
  • входять пропущені виклики;
  • Інтернет сесії певного абонента;
  • згрупована інформація по вхідних викликів;
  • згрупована інформація за найменуваннями населених пунктів, куди Ви телефонували;
  • і багато інших.

Досить складно уявити всі можливі вимоги користувача при створенні звітів. Але більшість з них можуть бути задоволені за допомогою простих фільтрів.

Інформація простих звітів може бути роздрукована або збережена в файли наступних форматів:

  • PDF,
  • Excel (Microsoft),
  • html,
  • Access (Microsoft),
  • текстовий.

Крім цього користувач Tariscope може побудувати діаграми на основі даних уявлень Tariscope.

Форми звітів

За допомогою форм звітів можуть бути створені практично будь-які звіти як в табличному, так і графічному вигляді по будь-яких даних, які зберігаються в базі даних Tariscope. Це форми звітів ґрунтуються на SQL запитах до бази даних Tariscope. Вони можуть містити сценарії для додаткової обробки даних, підтримують форматування шрифтів, дозволяють вставляти картинки, наприклад, такі як логотип компанії, підпис і т.п.

Такі звіти можуть бути створені з ініціативи користувача у відповідному режимі Tariscope або в автоматичному режимі в певний час і / або із заданою періодичністю.

Tariscope містить більше 140 різних форм звітів, створених за допомогою Дизайнера Форм звітів, що входить в систему Tariscope, або за допомогою програми Microsoft Report Builder.

Автоматична генерація звітів

Якщо користувачеві необхідно автоматично створити звіт у заданий час, слід використовувати додаток Планувальник Tariscope. Він дозволяє задати наступні параметри:

  • дату, час першого створення звіту;
  • періодичність;
  • створювати звіт для кожного абонента чи ні;
  • папку, де звіти будуть зберігатися;
  • маску файлу;
  • електронна адреса абонента, якому будуть надсилатися звіти;
  • формат файлу.

Планувальник Tariscope підтримує такі формати файлів:

  • pdf,
  • xlsx,
  • xls,
  • xml,
  • mdf,
  • csv,
  • txt,
  • html,
  • htm,
Абонентський доступ до звітів

Як згадувалося вище, звіти можуть бути послані абоненту електронною поштою. Крім цього звіти можуть зберігатися в папці, куди абонент може мати доступ через Особистий кабінет абонента. Особистий кабінет абонента забезпечує доступ абоненту до звітів та іншої інформації через Web в будь-який час доби.

Tariscope та готельні системи

Tariscope має функцію, що дозволяє йому взаємодіяти з готельними системами. Зазвичай, більшість сучасних готельних систем мають інтерфейси для взаємодії з телефонними системами (АТС) і білінговими системами.

Схема взаємодії готельної системи з АТС і Tariscope може бути представлена ​​у вигляді, показаному на малюнку 1.

Малюнок 1

Tariscope та готельні системи

Готельна система посилає сигнали на АТС, наприклад, для включення / відключення абонентського порту, і отримує інформацію про певні стани телефонного апарату, наприклад, готельний номер зайнятий для прибирання.

АТС після закінчення виклику абонентів (постояльців готелю) формує інформацію про виконаний виклик у певному для кожної конкретної АТС форматі й передає її білінговій системі Tariscope. У різних виробників АТС така інформація має різні назви, найбільш поширені:

CDR (Call Detail Records); SMDR (Station Message Detail Recording); AMA (Automatic Message Accounting).

Tariscope підтримує широкий спектр телефонного обладнання різних виробників, включаючи як традиційні аналогові й цифрові АТС, так і IP-АТС. Tariscope обробляє отриману інформацію, визначає населений пункт, куди був виконаний виклик, і виробляє його тарифікацію. Оброблені дані передаються з Tariscope в готельну систему.

Tariscope містить Windows службу (Tariscope Call export), яка забезпечує експорт інформації про виконані виклики в готельну чи іншу систему через послідовний (COM) або Ethernet порти. В останньому випадку Tariscope працює, як TCP сервер, до якого готельна система повинна підключатися як TCP клієнт. В обох варіантах підключення до готельної системи обмін даними між службою Tariscope Call export і готельною системою визначається сценарієм.

У інсталяційному пакеті Tariscope у сценарії реалізований Universal Interface Driver (UNI або IFC8: BARSUM Ver. 7.3.10 UNI_BRU) інтерфейс, який застосовується в готельних системах Opera і Fidelio v.8, компанії Micros Systems, Inc, які стали фактично стандартами у даній галузі. Подібний інтерфейс використовується і в інших готельних системах, наприклад, в epitome PMS компанії Libra Hospitality, так само має широкий ринок.

Служба Tariscope Call Export може бути встановлена ​​на будь-який комп'ютер, який має зв'язок з комп'ютером, де встановлена ​​служба Tariscope Main.

Гнучка конфігурація

Tariscope забезпечує настройку системи практично під будь-які вимоги користувача.

Після інсталяції та початкового запуску Tariscope запускає Майстер початкового налаштування.

Цей Майстер дозволяє виконати базову конфігурацію системи, істотно спрощуючи й прискорюючи процес налаштування системи.

У Майстрі початкового налаштування Tariscope можна встановити наступні параметри:

  • Телефонний код країни й населеного пункту.
  • Ім'я телекомунікаційного вузла (назва фірми).
  • Відсоток ПДВ.
  • Основна валюта.
  • Профайл валюти та сервіс для автоматичного отримання курсу валют.
  • Тип телекомунікаційного обладнання (тип телефонної системи).
  • Додаткові настройки для певних телефонних систем.
  • Префікси виходу на міжміську та міжнародну мережі зв'язку.
  • Джерело даних через який виконується збір інформації про виклики (послідовний порт, TCP сервер / клієнт, FTP сервер / клієнт, і т.п.), а також їх параметри.
  • Найменування оператора послуг зв'язку, через якого телефонні системи користувача Tariscope підключені до телефонної мережі загального користування (ТМЗК).
  • Код доступу до ТМЗК.
  • Внутрішній номерний план.
  • Префікси.
  • Параметри Flow collector-а для випадку, якщо Tariscope використовується і для збору інформації про трафік інтернет.
  • Імпорт параметрів абонентів.
  • Параметри для автоматичного створення резервної копії бази даних або її архівування.

Крім цього Майстер початкового налаштування дозволяє виконати активацію ліцензії на Tariscope.

Після виконання початкової конфігурації, при необхідності адміністратор Tariscope може в будь-який час змінити будь-які настройки або виконати нові налаштування, деякі з яких відсутні в Майстрі початкової конфігурації.

Tariscope може бути налаштований для роботи з однією телефонною системою або групою телефонних систем. Tariscope не має обмежень на кількість телефонних систем, з якими він взаємодіє.

Адміністратору Tariscope не потрібно знань CDR формату його телефонної системи для настройки Tariscope. Досить тільки вибрати тип телефонної системи. Tariscope для більшості форматів CDR може самостійно визначити тип АТС.

Конфігурація тарифів дозволяє встановити параметри тарифікації з урахуванням більшості тарифів, використовуваних у операторів зв'язку.

Якщо використовуються мультивалютні тарифи, Tariscope забезпечує автоматичне отримання курсів валют з заданого сайту.

Tariscope містить більш ніж 140 різних форм звітів і дозволяє редагувати ці форми або створювати власні. Дизайнер форм звітів, що входить до склад Tariscope, дозволяє використовувати будь-яке поле бази даних Tariscope.

Адміністратор Tariscope може створювати користувачів системи з різними правами доступу до неї.

Tariscope дозволяє автоматизувати більшість завдань адміністратора або користувача:

  • генерацію звітів,
  • отримання курсів валют,
  • посилка повідомлень абонентам і / або адміністратору системи про певні події,
  • створити резервну копію бази даних,
  • архівувати базу даних і при необхідності очищати її,
  • і багато іншого.

Таким чином Tariscope дозволяє дуже гнучко підстроїтися під вимоги замовника. 

Функція обмеження

TariscopeОднією з відмінних рис Tariscope від багатьох аналогічних систем є наявність функції обмеження.

Функція обмеження дозволяє адміністратору Tariscope встановити обмеження на виконання певного типу викликів для конкретного абонента, групи абонентів, на маршруті, транку або шлюзі. Обмеження може бути задано в грошовій або тимчасовій формі. Обмеження може бути встановлено на місяць, тиждень або день. Певний тип викликів задається за допомогою категорії виклику. Для прикладу вкажемо деякі категорії викликів:

  • тільки внутрішні виклики,
  • тільки міжміські виклики,
  • тільки міжнародні виклики,
  • виклики на певні телефонні номери,
  • та інші.

Категорія виклику, яка повинна обмежуватися, встановлюється адміністратором Tariscope. Якщо обмеження встановлюється абонентам, то після того, як абонент витратить встановлений йому ліміт на певний тип трафіку, Tariscope виконає сценарій, який змінить в телефонній системі параметри абонентського порту, наприклад, заборонивши йому доступ до даного типу трафіку.

Призначення

Основна мета використання функції обмеження - це економне витрачання грошей на телефонні розмови.

Якщо ви бажаєте обмежити витрати компанії на телефонні розмови, то Tariscope дозволить вирішити вам цю задачу. Tariscope дозволяє планувати витрати вашої компанії на телефонні розмови на місяць, тиждень або день. Вам тільки необхідно розподілити гроші на телефонні розмови між абонентами або групами абонентів. Tariscope контролюватиме витрати кожного такого абонента й кожної групи.

Установка обмежень для певних маршрутів або шлюзів дозволяє управляти витратами на телефонні дзвінки, які виробляються через ці маршрути або шлюзи. Коли це необхідно? Наприклад, коли ви використовуєте GSM-шлюзи, які пов'язують АТС з мобільними телефонами абонентів, включених в корпоративний пакет, і коли цей пакет має обмеження по максимальній сумарній тривалості викликів, після чого знижка на тарифи перестає діяти. Якщо Tariscope використовується без функції обмеження, в цій ситуації адміністратору АТС потрібно якимось чином розрахувати, скільки дисконтного часу витрачено для кожного шлюзу GSM. А коли ліміт буде витрачено для шлюзу, адміністратор повинен перемикати дзвінки з цього шлюзу на інші шлюзи, де ліміт ще не розтрачений до кінця лімітного періоду. Але як часто адміністратор повинен розраховувати використаний час або гроші, якщо він не має будь-яких спеціальних інструментів? Не кажучи вже про те, що зробити це не так просто. А що робити, якщо адміністратор хворий, у відпустці або у відрядженні? Всі питання зникають, якщо ви будете використовувати Tariscope з функцією обмеження.

Варіанти функції обмеження

Існують наступні варіанти функції обмеження:

  • Тільки для абонентів. Обмеження може бути встановлено тільки для абонентів. Не можна встановити обмеження для груп абонентів, маршрутів або шлюзів.
  • Тільки для групи абонентів. Обмеження може бути встановлено тільки для групи абонентів. Не можна встановити обмеження для конкретних абонентів, маршрутів або шлюзів.
  • Тільки для маршрутів (шлюзів). Обмеження може бути встановлено тільки для маршрутів або шлюзів. Не можна встановити обмеження для абонентів, груп абонентів.
  • Тільки для абонентів і груп абонентів. Обмеження може бути встановлено тільки для абонентів і груп абонентів. Не можна встановити обмеження для маршрутів або шлюзів.
  • Для всього. Обмеження може бути встановлено для абонентів, для груп абонентів, для маршрутів або шлюзів.

 

Підтримувані телефонні системи

У Tariscope функція обмеження підтримується для всіх АТС, але з деякими АТС Tariscope може працювати в автоматичному режимі, а для інших в напівавтоматичному режимі.

Автоматичний режим має на увазі, що всі дії по відстеженню витрат на телефонний трафік і зміна параметрів портів АТС повністю виконуються Tariscope. Автоматичний режим підтримується для наступних АТС:

  • CS1000, Meridian 1 (Avaya-Nortel);
  • Aura, S8700 / 8500/8300, Definity (Avaya);
  • HiPath 4000 (Siemens);
  • 3CX Phone System (3CX);
  • KX-TDA (Panasonic);
  • Asterisk;
  • Cicso Unified Communications Manager, CUCM (Cisco Systems).

Напівавтоматичний режим має на увазі, що дії по відстеженню витрат на телефонний трафік здійснюються Tariscope, а далі при вичерпанні ліміту він направляє адміністратору Tariscope повідомлення електронною поштою про необхідність виконання дій з обмеження абонента, підрозділи або каналу зв'язку (шлюзу). Напівавтоматичний режим обмежень підтримується з будь-якими АТС.

Замовлення функції обмеження

Функція обмеження не входить у вартість базової версії Tariscope і замовляється додатково. Необхідно тільки вказати який варіант цієї функції необхідний.

Ціни на ПЗ Tariscope Enterprise 4.5.x

У таблиці зображуються ціни на невиключні безстрокові ліцензії на використання Tariscope Enterprise для певної кількості абонентів або IP- адрес.

Ліцензія містить у собі1 рік гарантійної підтримки. Якщо є бажання, то можна придбати ліцензію з гарантійною підтримкою на 2 або 3 роки.

Абоненти

кількість

Ціна, USD, без ПДВ

Ціна, USD, без ПДВ, з функцією обмеження*

Один із варіантів**

Абоненти та групи

Усе

32

120.00

126,00

128.4

129.6

40

290.00

304,50

310,30

313,20

41

296.94

311,79

317,73

320,70

50

359.40

377,37

384,56

388,15

60

411.66

432,24

440,48

444,59

70

463.92

487,12

496,39

501,03

80

516.18

541,99

552,31

557,47

90

568.44

596,86

608,23

613.92

100

620.70

651,74

664,15

670,36

110

670.36

703,88

717,29

723,99

120

720.02

756,02

770,42

777,62

130

769.68

808,16

823,56

831,25

140

819,34

860,31

876,69

884,89

150

869.00

912,45

929,83

938,52

160

918.66

964,59

982,97

992,15

170

968.32

1016,74

1036,10

1045,79

200

1117.30

1173,17

1195,51

1206,68

250

1,309.00

1374,45

1400,63

1413,72

300

1,500.70

1575,74

1605,75

1620,76

350

1,663.95

1,747.15

1780,43

1797,07

400

1,827.20

1918,56

1955,10

1973,38

450

1,956.05

2053,85

2092,97

2112,53

500

2,084.90

2189,15

2189,84

2251.69

600

2,279.15

2393,11

2438,69

2461,48

700

2,473.40

2597,07

2646,54

2871,27

800

2,592.27

2721,88

2773,73

2799,65

900

2,711.14

2846,70

2900,92

2928,03

1000

2,830.00

2971,50

3028,10

3056,40

1100

2,900.89

3045,93

3103,95

3132,96

1200

2,971.78

3120,37

3179,80

3209,52

1300

3,042.67

3194,80

3255,66

3286,08

1500

3,184.45

3343,67

3407,36

3439,21

2000

3,538.90

3715,85

3786,62

3822,01

3000

3,879.00

4072,95

4150,53

4189,32

4000

4,219.10

4430.06

4514,44

4556,63

5000

4,559.20

4787,16

4878,34

4923,94

10000

5,698.00

5982,90

6096,86

6153,84

 

*Повна підтримка функції обмеження доступна тільки для певних телефонних систем (АТС).

**Абоненти або групи абонентів, або маршрути і шлюзи. 

Вендор

Tariscope Enterprise

Додаткову інформацію Ви можете отримати, звернувшись до нас за консультацією.

Відправити запит

 

 

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.