Програмне забезпечення (далі - ПЗ) Tariscope Enterprise являє собою систему обліку телефонних розмов для компаній, які мають традиційні або VoIP телефонні системи. ПО Tariscope Enterprise дозволяє:
ПО Tariscope являє собою набір взаємозалежних настільних і Web-додатків, сервісів і серверів для операційної системи Microsoft Windows. Tariscope може бути встановлений на наступних операційних системах: Micosoft Windows Server 2012 R2, 2012 або 2008 R2 або Microsoft Windows 10, 8.1, 8 або 7.
Загальна структура Tariscope показана на малюнку нижче:
Ядро системи Tariscope складають: служба Tariscope Main Server і база даних Tariscope.
База даних Tariscope встановлюється на Microsoft SQL Server 2016, 2014 року, 2012 або 2008 R2 будь-яких редакцій. Інсталяційний пакет Tariscope мічтить у собі інсталяцію Microsoft SQL Server 2008 R2 редакції Express. У базі даних Tariscope зберігається практично вся інформація білінгової системи Tariscope.
Служба Tariscope Main Server управляє зв'язками між службами та додатки системи Tariscope. Служба Tariscope Main server може розташовуватися на тому ж сервері, де встановлено Microsoft SQL Server або на іншому сервері, який має зв'язок з першим сервером.
Додаток Адміністрування Tariscope призначене для конфігурації та обслуговування Tariscope.
Служба Tariscope Observer забезпечує збір інформації про виклики (CDR, SMDR, AMA і т.п.) і їх первинну обробку. Для роботи з кожною телефонною системою використовується окрема служба Tariscope Observer. Tariscope не має обмежень на кількість одночасно працюючих Tariscope Observer.
Служба Tariscope Tasks (Планувальник Tariscope) забезпечує автоматичну генерацію звітів, створення резервної копії бази даних Tariscope, її архівування, отримання поточних курсів валют й інших за розкладом.
Основним додатком системи є програма з однойменною назву - Tariscope. Ця програма містить у собі всі можливості програми Адміністрування Tariscope, а також забезпечує аналіз інформації про виконані виклики, створення звітів і діаграм, аналіз завантаження каналів, облік абонентів і їхніх рахунків і багато іншого. Ця програма є як настільний, так і як Web додаток. Tariscope не має обмежень на кількість одночасно працюючих з системою користувачів.
Служба Tariscope NetFlow Collector забезпечує збір та обробку інформації про IP-трафіку.
Особистий кабінет абонента забезпечує абонентам доступ через Web до інформації про виклики, IP-трафіку, статусам рахунків абонентів, їх платежах і багато іншого.
Білінгова система Tariscope може надавати інформацію щодо виконаних викликів, наданих послуг, інтернет-трафіку й іншу не тільки для адміністраторів Tariscope або керівництва компаній, але і для кожного абонента. Для цієї мети в Tariscope реалізований Особистий кабінет абонента. Ліцензія на Tariscope Enterprise містить у собі Особистий кабінет абонента (далі в тексті - Особистий кабінет). Особистий кабінет встановлюється разом з усією системою Tariscope, але для його роботи адміністратор повинен налаштувати його параметри.
Будь-який абонент може мати доступ до Особистого кабінету через Web інтерфейс зі смартфона, планшета або комп'ютера, якщо адміністратор задав йому логін і початковий пароль.
ПО Tariscope Enterprise збирає і обробляє інформацію про виклики на основі CDR, SMDR, AMA і т.п. від наступних телефонних систем:
Виробник АТС |
Тип АТС |
3CX |
3CX Phone System, включаючи v.15 SP2 |
Aastra-Ericsson |
MX-ONE TSE, MD-110, BusinessPhone 250 |
Alcatel - Lucent |
Alcatel OmniPCX Office, Alcatel OmniPCX Enterprise |
Avaya |
Aura,Avaya Session Manager,S8800, S8730, S8710, S8700, S8500, S8400, S8300, IP Office, Definity |
Avaya-Nortel, Kapsch |
Communication Server 1000 (CS 1000), Meridian 1 |
Avaya-Nortel |
Business Communications Manager (BCM) 50/200/400/450, Norstar |
Avaya |
Avaya Session Border Controller for Enterprise (ASBCE) |
Cisco Systems |
Cisco Unified Communications Manager (CUCM), Cisco CallManager Express (Cisco IOS Voice Gateways or CME), Cisco PGW 2200 |
Digium and other manufacturers |
Asterisk |
Epygi |
Epygi QX1000 |
Grandstream |
UCM6100, UCM6510 |
Informtekhnika |
Minicom DX-500 |
Iskratel |
SI2000, SI3000 |
Karel |
Karel DS200 |
MFI Soft |
RTU MOA |
Microsoft |
Microsoft Lync Server |
Mitel |
Mitel 3300 ICP, SX-2000, SX-3000 |
MTA |
M 200 |
LG |
LDK-100/300, GHX-46, iPECS-MG |
LG Ericsson |
IPEC-LIK 50/100/300/600/1200 |
NEC |
NEAX 2000Б NEAX -2400 IMS, NEC Univerge SV8100 / SV8300 |
Panasonic |
KX-TDA 30, KX-TDA 100, KX-TDA 200, KX-TD816, KX-TD1232, KX-TD1232D, KX-TD 500 |
Platan |
Libra PBX Server |
Samsung |
iDCS 500, OfficeServ |
SAP |
SAP BCM |
Unify (Siemens) |
ОpenScape Voice, OpenScape 4000, OpenScape Business, OpenScape Office V3 MX / LX, HiPath 1100, 3000, 4000, Hicom 130/150/300 |
Tadiran Telecom |
Coral FlexiCom |
Trixbox |
Asterisk |
Eurokvant / Kvant-Intercom |
E-Квант |
ProfInfoTech |
Billion Softswitch |
Rustelecom |
Elcom |
Telephone systems |
Oktell |
Farlep |
Matrix, F-1500 |
Крім того, Tariscope може збирати й обробляти інформацію про трафік IP на основі NetFlow (версії 5 або 9), IPFIX, SFlow, тобто від будь-якого телекомунікаційного обладнання, яке підтримує один з цих протоколів. При необхідності Tariscope може бути доопрацьований для підтримки будь-якої телефонної системи, якої немає в вищевказаному списку.
Звітність є одним з основних компонентів як систем обліку викликів, так і телекомунікаційних білінгових систем. Tariscope має потужну систему звітності, дозволяючи отримувати всі види інформації про виконані виклики, абонентах, стан їхніх рахунків, що надаються послуги, тарифи, завантаженні каналів і багато іншого.
У Tariscope існує два способи створення звітів:
Прості звіти можуть бути згенеровані з таблиць, які містять уявлення Tariscope. У цих уявленнях користувач Tariscope може:
Ми перерахуємо лише деякі звіти, які можуть бути створені у такий спосіб:
Досить складно уявити всі можливі вимоги користувача при створенні звітів. Але більшість з них можуть бути задоволені за допомогою простих фільтрів.
Інформація простих звітів може бути роздрукована або збережена в файли наступних форматів:
Крім цього користувач Tariscope може побудувати діаграми на основі даних уявлень Tariscope.
За допомогою форм звітів можуть бути створені практично будь-які звіти як в табличному, так і графічному вигляді по будь-яких даних, які зберігаються в базі даних Tariscope. Це форми звітів ґрунтуються на SQL запитах до бази даних Tariscope. Вони можуть містити сценарії для додаткової обробки даних, підтримують форматування шрифтів, дозволяють вставляти картинки, наприклад, такі як логотип компанії, підпис і т.п.
Такі звіти можуть бути створені з ініціативи користувача у відповідному режимі Tariscope або в автоматичному режимі в певний час і / або із заданою періодичністю.
Tariscope містить більше 140 різних форм звітів, створених за допомогою Дизайнера Форм звітів, що входить в систему Tariscope, або за допомогою програми Microsoft Report Builder.
Якщо користувачеві необхідно автоматично створити звіт у заданий час, слід використовувати додаток Планувальник Tariscope. Він дозволяє задати наступні параметри:
Планувальник Tariscope підтримує такі формати файлів:
Як згадувалося вище, звіти можуть бути послані абоненту електронною поштою. Крім цього звіти можуть зберігатися в папці, куди абонент може мати доступ через Особистий кабінет абонента. Особистий кабінет абонента забезпечує доступ абоненту до звітів та іншої інформації через Web в будь-який час доби.
Tariscope має функцію, що дозволяє йому взаємодіяти з готельними системами. Зазвичай, більшість сучасних готельних систем мають інтерфейси для взаємодії з телефонними системами (АТС) і білінговими системами.
Схема взаємодії готельної системи з АТС і Tariscope може бути представлена у вигляді, показаному на малюнку 1.
Малюнок 1
Готельна система посилає сигнали на АТС, наприклад, для включення / відключення абонентського порту, і отримує інформацію про певні стани телефонного апарату, наприклад, готельний номер зайнятий для прибирання.
АТС після закінчення виклику абонентів (постояльців готелю) формує інформацію про виконаний виклик у певному для кожної конкретної АТС форматі й передає її білінговій системі Tariscope. У різних виробників АТС така інформація має різні назви, найбільш поширені:
CDR (Call Detail Records); SMDR (Station Message Detail Recording); AMA (Automatic Message Accounting).
Tariscope підтримує широкий спектр телефонного обладнання різних виробників, включаючи як традиційні аналогові й цифрові АТС, так і IP-АТС. Tariscope обробляє отриману інформацію, визначає населений пункт, куди був виконаний виклик, і виробляє його тарифікацію. Оброблені дані передаються з Tariscope в готельну систему.
Tariscope містить Windows службу (Tariscope Call export), яка забезпечує експорт інформації про виконані виклики в готельну чи іншу систему через послідовний (COM) або Ethernet порти. В останньому випадку Tariscope працює, як TCP сервер, до якого готельна система повинна підключатися як TCP клієнт. В обох варіантах підключення до готельної системи обмін даними між службою Tariscope Call export і готельною системою визначається сценарієм.
У інсталяційному пакеті Tariscope у сценарії реалізований Universal Interface Driver (UNI або IFC8: BARSUM Ver. 7.3.10 UNI_BRU) інтерфейс, який застосовується в готельних системах Opera і Fidelio v.8, компанії Micros Systems, Inc, які стали фактично стандартами у даній галузі. Подібний інтерфейс використовується і в інших готельних системах, наприклад, в epitome PMS компанії Libra Hospitality, так само має широкий ринок.
Служба Tariscope Call Export може бути встановлена на будь-який комп'ютер, який має зв'язок з комп'ютером, де встановлена служба Tariscope Main.
Tariscope забезпечує настройку системи практично під будь-які вимоги користувача.
Після інсталяції та початкового запуску Tariscope запускає Майстер початкового налаштування.
Цей Майстер дозволяє виконати базову конфігурацію системи, істотно спрощуючи й прискорюючи процес налаштування системи.
У Майстрі початкового налаштування Tariscope можна встановити наступні параметри:
Крім цього Майстер початкового налаштування дозволяє виконати активацію ліцензії на Tariscope.
Після виконання початкової конфігурації, при необхідності адміністратор Tariscope може в будь-який час змінити будь-які настройки або виконати нові налаштування, деякі з яких відсутні в Майстрі початкової конфігурації.
Tariscope може бути налаштований для роботи з однією телефонною системою або групою телефонних систем. Tariscope не має обмежень на кількість телефонних систем, з якими він взаємодіє.
Адміністратору Tariscope не потрібно знань CDR формату його телефонної системи для настройки Tariscope. Досить тільки вибрати тип телефонної системи. Tariscope для більшості форматів CDR може самостійно визначити тип АТС.
Конфігурація тарифів дозволяє встановити параметри тарифікації з урахуванням більшості тарифів, використовуваних у операторів зв'язку.
Якщо використовуються мультивалютні тарифи, Tariscope забезпечує автоматичне отримання курсів валют з заданого сайту.
Tariscope містить більш ніж 140 різних форм звітів і дозволяє редагувати ці форми або створювати власні. Дизайнер форм звітів, що входить до склад Tariscope, дозволяє використовувати будь-яке поле бази даних Tariscope.
Адміністратор Tariscope може створювати користувачів системи з різними правами доступу до неї.
Tariscope дозволяє автоматизувати більшість завдань адміністратора або користувача:
Таким чином Tariscope дозволяє дуже гнучко підстроїтися під вимоги замовника.
Однією з відмінних рис Tariscope від багатьох аналогічних систем є наявність функції обмеження.
Функція обмеження дозволяє адміністратору Tariscope встановити обмеження на виконання певного типу викликів для конкретного абонента, групи абонентів, на маршруті, транку або шлюзі. Обмеження може бути задано в грошовій або тимчасовій формі. Обмеження може бути встановлено на місяць, тиждень або день. Певний тип викликів задається за допомогою категорії виклику. Для прикладу вкажемо деякі категорії викликів:
Категорія виклику, яка повинна обмежуватися, встановлюється адміністратором Tariscope. Якщо обмеження встановлюється абонентам, то після того, як абонент витратить встановлений йому ліміт на певний тип трафіку, Tariscope виконає сценарій, який змінить в телефонній системі параметри абонентського порту, наприклад, заборонивши йому доступ до даного типу трафіку.
Основна мета використання функції обмеження - це економне витрачання грошей на телефонні розмови.
Якщо ви бажаєте обмежити витрати компанії на телефонні розмови, то Tariscope дозволить вирішити вам цю задачу. Tariscope дозволяє планувати витрати вашої компанії на телефонні розмови на місяць, тиждень або день. Вам тільки необхідно розподілити гроші на телефонні розмови між абонентами або групами абонентів. Tariscope контролюватиме витрати кожного такого абонента й кожної групи.
Установка обмежень для певних маршрутів або шлюзів дозволяє управляти витратами на телефонні дзвінки, які виробляються через ці маршрути або шлюзи. Коли це необхідно? Наприклад, коли ви використовуєте GSM-шлюзи, які пов'язують АТС з мобільними телефонами абонентів, включених в корпоративний пакет, і коли цей пакет має обмеження по максимальній сумарній тривалості викликів, після чого знижка на тарифи перестає діяти. Якщо Tariscope використовується без функції обмеження, в цій ситуації адміністратору АТС потрібно якимось чином розрахувати, скільки дисконтного часу витрачено для кожного шлюзу GSM. А коли ліміт буде витрачено для шлюзу, адміністратор повинен перемикати дзвінки з цього шлюзу на інші шлюзи, де ліміт ще не розтрачений до кінця лімітного періоду. Але як часто адміністратор повинен розраховувати використаний час або гроші, якщо він не має будь-яких спеціальних інструментів? Не кажучи вже про те, що зробити це не так просто. А що робити, якщо адміністратор хворий, у відпустці або у відрядженні? Всі питання зникають, якщо ви будете використовувати Tariscope з функцією обмеження.
Існують наступні варіанти функції обмеження:
У Tariscope функція обмеження підтримується для всіх АТС, але з деякими АТС Tariscope може працювати в автоматичному режимі, а для інших в напівавтоматичному режимі.
Автоматичний режим має на увазі, що всі дії по відстеженню витрат на телефонний трафік і зміна параметрів портів АТС повністю виконуються Tariscope. Автоматичний режим підтримується для наступних АТС:
Напівавтоматичний режим має на увазі, що дії по відстеженню витрат на телефонний трафік здійснюються Tariscope, а далі при вичерпанні ліміту він направляє адміністратору Tariscope повідомлення електронною поштою про необхідність виконання дій з обмеження абонента, підрозділи або каналу зв'язку (шлюзу). Напівавтоматичний режим обмежень підтримується з будь-якими АТС.
Функція обмеження не входить у вартість базової версії Tariscope і замовляється додатково. Необхідно тільки вказати який варіант цієї функції необхідний.
У таблиці зображуються ціни на невиключні безстрокові ліцензії на використання Tariscope Enterprise для певної кількості абонентів або IP- адрес.
Ліцензія містить у собі1 рік гарантійної підтримки. Якщо є бажання, то можна придбати ліцензію з гарантійною підтримкою на 2 або 3 роки.
Абоненти кількість |
Ціна, USD, без ПДВ |
Ціна, USD, без ПДВ, з функцією обмеження* |
||
Один із варіантів** |
Абоненти та групи |
Усе |
||
32 |
120.00 |
126,00 |
128.4 |
129.6 |
40 |
290.00 |
304,50 |
310,30 |
313,20 |
41 |
296.94 |
311,79 |
317,73 |
320,70 |
50 |
359.40 |
377,37 |
384,56 |
388,15 |
60 |
411.66 |
432,24 |
440,48 |
444,59 |
70 |
463.92 |
487,12 |
496,39 |
501,03 |
80 |
516.18 |
541,99 |
552,31 |
557,47 |
90 |
568.44 |
596,86 |
608,23 |
613.92 |
100 |
620.70 |
651,74 |
664,15 |
670,36 |
110 |
670.36 |
703,88 |
717,29 |
723,99 |
120 |
720.02 |
756,02 |
770,42 |
777,62 |
130 |
769.68 |
808,16 |
823,56 |
831,25 |
140 |
819,34 |
860,31 |
876,69 |
884,89 |
150 |
869.00 |
912,45 |
929,83 |
938,52 |
160 |
918.66 |
964,59 |
982,97 |
992,15 |
170 |
968.32 |
1016,74 |
1036,10 |
1045,79 |
200 |
1117.30 |
1173,17 |
1195,51 |
1206,68 |
250 |
1,309.00 |
1374,45 |
1400,63 |
1413,72 |
300 |
1,500.70 |
1575,74 |
1605,75 |
1620,76 |
350 |
1,663.95 |
1,747.15 |
1780,43 |
1797,07 |
400 |
1,827.20 |
1918,56 |
1955,10 |
1973,38 |
450 |
1,956.05 |
2053,85 |
2092,97 |
2112,53 |
500 |
2,084.90 |
2189,15 |
2189,84 |
2251.69 |
600 |
2,279.15 |
2393,11 |
2438,69 |
2461,48 |
700 |
2,473.40 |
2597,07 |
2646,54 |
2871,27 |
800 |
2,592.27 |
2721,88 |
2773,73 |
2799,65 |
900 |
2,711.14 |
2846,70 |
2900,92 |
2928,03 |
1000 |
2,830.00 |
2971,50 |
3028,10 |
3056,40 |
1100 |
2,900.89 |
3045,93 |
3103,95 |
3132,96 |
1200 |
2,971.78 |
3120,37 |
3179,80 |
3209,52 |
1300 |
3,042.67 |
3194,80 |
3255,66 |
3286,08 |
1500 |
3,184.45 |
3343,67 |
3407,36 |
3439,21 |
2000 |
3,538.90 |
3715,85 |
3786,62 |
3822,01 |
3000 |
3,879.00 |
4072,95 |
4150,53 |
4189,32 |
4000 |
4,219.10 |
4430.06 |
4514,44 |
4556,63 |
5000 |
4,559.20 |
4787,16 |
4878,34 |
4923,94 |
10000 |
5,698.00 |
5982,90 |
6096,86 |
6153,84 |
*Повна підтримка функції обмеження доступна тільки для певних телефонних систем (АТС).
**Абоненти або групи абонентів, або маршрути і шлюзи.
Додаткову інформацію Ви можете отримати, звернувшись до нас за консультацією.