Сервісний центр InfoTel проводить гарантійний і післягарантійний ремонт не тільки всього обладнання, що постачається, а й обладнання, встановленого іншими компаніями-постачальниками.
Жоден виробник не може гарантувати безперебійну і безвідмовну роботу свого обладнання. Як правило, виробники оперують термінами «відсоток виходу з ладу» на конкретну партію або модельний ряд, і чим цей відсоток нижчий, тим надійнішим вважається обладнання даного виробника. Але при цьому відсоток виходу обладнання з ладу є у всіх виробників, і жоден клієнт не застрахований від того, що може потрапити у цей відсоток браку.
Крім заводського браку на безвідмовну роботу обладнання впливає досить багато факторів, а також дотримання встановлених норм експлуатації:
У нашому сервісному центрі є необхідне демо-обладнання для діагностики несправності та перевірки працездатності після ремонту.
Основними напрямками по діагностиці несправностей і ремонту є модулі, блоки і призначені для користувача пристрої наступних виробників;
Ремонтні роботи включають заміну зношених або поламаних радіодеталей, дисплеїв, згорілих плат та інших елементів. При ремонті наші фахівці використовують оригінальні і якісні запасні частини, що гарантує надійність подальшої роботи ремонтованого пристрою. При необхідності сервісні інженери проводять діагностику плат і модулів на демо-обладнанні компанії. На всі виконані роботи по ремонту надається гарантія.
Для клієнтів, які перебувають на постійному сервісному обслуговуванні, всі роботи по ремонту виконуються на умовах післяплати, для них діє гнучка система знижок і розширена гарантія.
Для нових клієнтів, а також для клієнтів, з якими у нашої компанії немає сервісних договорів на сервісне обслуговування на постійній основі, роботи по ремонту виконуються на умовах 100% передоплати.
На нашому складі завжди є в наявності необхідні комплектуючі для проведення ремонтів ІТ-обладнання.
Звертайтеся до нас!
Тел.: +380 (44) 520 20 30
E-mail: service@infotel.ua