Системи запису мови


Системи запису мови

Запис розмов, які переваги?

Запис для широкого спектру як хмарних так і локальних рішень PBX. Сумісність з усіма відповідними інтерфейсами, що охоплюють VoIP, SIP і крім того ISDN PRI та аналогові двох провідні лінії.

БАГАТОКАНАЛЬНИЙ ЗАПИС РОЗМОВ ДАЄ ВАМ ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

Записуйте всі важливі для бізнесу канали в одному місці. Повне керування записами, зберігайте та отримуйте доступ до всіх зафіксованих записів. Як з зовнішніх каналів цифрового зв’язку так і внутрішні канали.

ЗАПИС РОЗМОВ ДЛЯ АТС

Можливість записувати розмову в системі (АТС) або за певними критеріями фільтра (наприклад, розширення, номер виклику, номер телефону або лінія). Дія може бути запущена або з початку дзвінка незалежно від того хто кому телефонує, або за допомогою якоїсь програмної кнопки, щоб ініціювати це під час дзвінка.

Запис викликів також є функцією деяких систем IVR . Для контролю якості та з юридичних цілей запис виклику можна ініціювати за допомогою команди IVR, особливо коли виклик переведено та триває двостороння розмова.

ОСНОВНІ СФЕРИ ЯКИМ ВАЖЛИВІ ЦЕ РІШЕННЯ:

  • Запис дзвінків для контакт-центрів
  • Запис дзвінків для фінансових послуг
  • Запис дзвінків для операторів зв'язку

Ми пропонуємо рішення світових лідерів:

  1. Alcatel Lucent Enterprise - OmniPCX RECORD
  2. ASC technologies - Compliance Recording
  3. SIM Ltd - Digital call recorders

Вендори

Корпоративна телефонна мережа зв'язку Корпоративна телефонна мережа зв'язку

Відправити запит

 

Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.