Запис розмов, які переваги?
Запис для широкого спектру як хмарних так і локальних рішень PBX. Сумісність з усіма відповідними інтерфейсами, що охоплюють VoIP, SIP і крім того ISDN PRI та аналогові двох провідні лінії.
БАГАТОКАНАЛЬНИЙ ЗАПИС РОЗМОВ ДАЄ ВАМ ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ
Записуйте всі важливі для бізнесу канали в одному місці. Повне керування записами, зберігайте та отримуйте доступ до всіх зафіксованих записів. Як з зовнішніх каналів цифрового зв’язку так і внутрішні канали.
ЗАПИС РОЗМОВ ДЛЯ АТС
Можливість записувати розмову в системі (АТС) або за певними критеріями фільтра (наприклад, розширення, номер виклику, номер телефону або лінія). Дія може бути запущена або з початку дзвінка незалежно від того хто кому телефонує, або за допомогою якоїсь програмної кнопки, щоб ініціювати це під час дзвінка.
Запис викликів також є функцією деяких систем IVR . Для контролю якості та з юридичних цілей запис виклику можна ініціювати за допомогою команди IVR, особливо коли виклик переведено та триває двостороння розмова.
ОСНОВНІ СФЕРИ ЯКИМ ВАЖЛИВІ ЦЕ РІШЕННЯ:
Ми пропонуємо рішення світових лідерів: