У статті розглядаються сучасні системи відеоконференцзв’язку, зокрема універсальні відеобари All-In-One для малих приміщень. Описано моделі Poly Studio X30, AudioCodes RXV81, Jabra PanaCast 40 VBS та Aver VB 342+, що забезпечують відмінну якість відео та аудіо для гібридних зустрічей.
ДетальнішеInfoTel підбиває підсумки 2024 року! Дізнайтеся про реалізовані проєкти в Україні та Грузії, впровадження передових телеком- та IT-рішень, а також розвиток Навчального центру.
ДетальнішеПрофесійні конференц-камери LifeSize Camera 10x та системи LifeSize Team 220 — ідеальні рішення для відеоконференцій у середніх і великих приміщеннях.
ДетальнішеНавчальний центр InfoTel пропонує сертифікаційні курси Mitel Unify, практичне навчання та міжнародну сертифікацію для інженерів у сфері телекомунікацій.
ДетальнішеRainbow від Alcatel-Lucent Enterprise отримала сертифікат безпеки CSPN від ANSSI, підтверджуючи свою репутацію надійного та безпечного європейського хмарного рішення для підприємств.
ДетальнішеРішення для кібербезпеки постійно розвиваються, щоб протистояти новим загрозам. Наступним кроком у цій еволюції є впровадження вузькоспеціалізованого штучного інтелекту. Однак, як і у випадку з будь-якою новою технологією, організаціям необхідно враховувати ризики, пов'язані з цією новою технологією.
ДетальнішеУ динамічному ландшафті сучасних робочих місць, де зв'язок є основою продуктивності, роль настільних телефонів залишається значною. Розуміючи це, компанія Unify представила друге покоління пристроїв, що продовжують спадщину сімейства OpenScape Desk Phone CP.
ДетальнішеУ сучасному бізнес-середовищі, де мережеві технології стрімко розвиваються, і уніфіковані комунікації стають стандартом, інтеграція голосових систем з Microsoft Teams стає ключовим аспектом для підвищення ефективності та безпеки корпоративних комунікацій. Використання IP телефонії, хмарних сервісів та інших передових технологій дозволяє компаніям не лише знизити витрати, а й оптимізувати мережевий трафік.
ДетальнішеУ сучасному швидкоплинному діловому світі обслуговування клієнтів має безпрецедентне значення. Оскільки очікування клієнтів постійно зростають, надання швидкого та персоналізованого обслуговування стало вирішальним фактором утримання лояльної клієнтської бази та виживання в конкурентній боротьбі. Саме тут вступають у гру рішення для контакт-центрів, які відіграють життєво важливу роль, допомагаючи компаніям будь-якого розміру підвищити стандарти обслуговування та підтримки клієнтів.
ДетальнішеInfotel, провідний постачальник рішень у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, знову підтверджує свій статус як Atos Unify Training Partner. З 2007 року компанія є офіційним учасником мережі UNIFY Academy, входячи до неї як один з найавторитетніших центрів навчання не лише в Україні, але й за її межами.
ДетальнішеJabra, світовий лідер в галузі професійного аудіо, представляє новий продукт - систему видеобарів Jabra PanaCast 50. Ця унікальна система розроблена, щоб забезпечити ідеальні умови для віртуальних конференцій, зробивши кожну зустріч інклюзивною та легкою у використанні.
ДетальнішеПри переході від застарілої архітектури мультиплексування з тимчасовим поділом (TDM) до нової мережі уніфікованих комунікацій (UC) на базі Інтернет-протоколу (IP), важливо мати надійний і безпечний механізм управління сеансами.
ДетальнішеРеволюційний портфель систем гучного зв'язку та голосового сповіщення Bosch пропонує рішення, здатні задовольнити будь-які потреби клієнтів та додатків.
ДетальнішеВиберіть ідеальний інструмент для ключових розмов
ДетальнішеРозподілена інтелектуальна архітектура Wi-Fi забезпечує високодоступну, масштабовану та просту в управлінні бездротову мережу.
ДетальнішеПідприємства мають оцінити свої потреби, зменшити дублювання та скласти комплексний план щодо розширення своїх бюджетів на кібербезпеку
ДетальнішеДана система синхронного перекладу дозволяє транслювати мову оратора кількома мовами одночасно. У цьому персоналізовано кожному за слухача.
ДетальнішеTikTok зарекомендував себе як одна з найкращих онлайн-платформ для підлітків у США, тоді як частка підлітків, які використовують Facebook, різко впала.
ДетальнішеСьогодні гості хочуть почуватися в безпеці, і водночас максимально використати своє перебування. Щоб стримати поширення вірусу, перед готельєрами стоїть завдання перебудувати шлях гостя, скоротивши людську взаємодію. Технології стають важливими, оскільки цифрові безконтактні послуги замінюють особисте спілкування.
ДетальнішеЕфективна стратегія мережевої взаємодії. Приклади та рішення компанії Alcatel-Lucent Enterprise, європейського виробника комутаційного обладнання для сфери охорони здоров'я.
ДетальнішеКриза, пов'язана з пандемією COVID-19, створивши безпрецедентні виклики для керівників бізнесу. Всім довелося адаптуватися до нової реальності і будувати нові шляхи комунікації. Фахівці компанії Alcatel-Lucent Enterprise підготували керівництво, щоб надати підприємствам рішення для адаптації до нових умов роботи.
ДетальнішеДослідження показують, що віддалена робота вже почала поширюватися задовго до того, як виникла карантинна ситуація: близько 55% компаній допускали деякі аспекти віддаленої роботи. Однак криза змінила технологічні пріоритети 95% компаній, вимагаючи нових стратегій безпеки, можливостей підключення і спільної роботи.
ДетальнішеЯкщо ви шукаєте досить просте й надійне рішення за розумні гроші, то варто звернути увагу на OpenScape Web Collaboration - масштабується, безпечне й високонадійне рішення для спільних комунікацій від компанії Atos (в минулому Siemens, потім Unify), одного з європейських лідерів на ринку голосових послуг.
Детальніше